Dostawa komputerów, serwerów i sprzętu multimedialnego

Data publikacji 2020-05-26
Data zakończenia 2020-06-04 00:00:00
Instytucja Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Głogowie
Miejscowość Głogów
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Urządzenia komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Urządzenia multimedialne,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Serwery,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543832-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 300000009, 302000001, 323220006, 302320004, 488200002, 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
„Dostawa komputerów, serwerów i sprzętu multimedialnego”
Z podziałem na części:
Część 1. Komputery przenośne, komputery osobiste i monitory.
Część 2. Sprzęt multimedialny i dron.
Część 3. Urządzenia wielofunkcyjne, manipulatory 3D, drukarka, dyski przenośne i PenDrive.
Część 4. Serwer.
Część 5. Ekran projekcyjny, tablety graficzne, tablica multimedialna i projektory.
Część 6. Macierz dyskowa, UTM.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0e831762-b8ca-455f-b5b6-ec42d3ddde52
Biuletyn 543832-N-2020
Zamawiajacy nazwa Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Głogowie
Regon 39106379900000
Zamawiajacy adres ulica Piotra Skargi
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Głogów
Zamawiajacy kod pocztowy 67-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon (76)8353566, (76)8320420
Zamawiajacy fax (76)8353582
Zamawiajacy email dgt@pwsz.glogow.pl, kanclerz@pwsz.glogow.pl
Adres strony url www.pwsz.glogow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.pwsz.glogow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.pwsz.glogow.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa komputerów, serwerów i sprzętu multimedialnego
Numer referencyjny DGT.262.1.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 6
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa komputerów, serwerów i sprzętu multimedialnego” Z podziałem na części: Część 1. Komputery przenośne, komputery osobiste i monitory. Część 2. Sprzęt multimedialny i dron. Część 3. Urządzenia wielofunkcyjne, manipulatory 3D, drukarka, dyski przenośne i PenDrive. Część 4. Serwer. Część 5. Ekran projekcyjny, tablety graficzne, tablica multimedialna i projektory. Część 6. Macierz dyskowa, UTM.
Cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 90
Okreslenie warunkow odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów : 1)zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2)zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; UWAGA: W przypadku składania ofert przez spółki cywilne, zaświadczenia z ZUS i US dotyczą każdego ze wspólników oraz za spółkę. 3)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 4)oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 5)oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp; 6)oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U z 2019r. poz. 1170) 7)oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Inne dokumenty niewymienione Na ofertę składają się: 1)Wypełniony załącznik nr 1,2,3,4,5 lub 6 (w zależności od wybranej części) – Formularz ofertowy. 2)Wypełniony załącznik Nr 13 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. 3)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4)W przypadku składania przez Wykonawcę oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów lub urządzeń o równoważnych parametrach technicznych, należy dodatkowo złożyć z ofertą: a)oświadczenie, że Wykonawca składa ofertę równoważną, oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji i dokumentacji technicznej, b)wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów lub urządzeń równoważnych. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część – KAŻDĄ OFERTĘ ZAPAKOWAĆ ODDZIELNIE.
Czy wadium 1
Wadium Przystępując do przetargu, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, zaznaczając cel wpłaty, w wysokości: Część 1. – 4124,00 zł. Część 2. – 1214,00 zł. Część 3. – 1074,00 zł. Część 4. - 1350,00 zł. Część 5. - 1073,00 zł. Część 6. - 807,00 zł. W przypadku składania ofert na kilka części, wysokość wadium stanowi sumę wartości kwot wskazanych powyżej dla poszczególnych części zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 6 1 sposob udostepniania Tajemnica przedsiębiorstwa: 1)jeżeli według Wykonawcy oferta będzie zawierała informacje objęte tajemnicą jego przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2019 r, poz. 1649.), powinny być one oznaczone klauzulą „NIE UDOSTĘPNIAĆ – TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA”. Zaleca się umieszczenie takich dokumentów na końcu oferty (ostatnie strony w ofercie lub oddzielnie), 2)Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Zastrzeżenie wykonawcy będzie skuteczne wyłącznie wtedy, jeżeli wykaże on, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, 3)stwierdzenie w ofercie, że dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa bez dokonania wykazania, nie stanowi podstawy do utajnienia tych dokumentów, 4)wykonawca nie może zastrzec informacji dotyczących : a)nazwy (firmy) oraz adresu wykonawcy, b)ceny oferty, c)terminu wykonania zamówienia, d)okresu gwarancji, e)warunków płatności zawartych w ofercie, 5)zastrzeżenie informacji, danych, dokumentów i oświadczeń nie stanowiących tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o nieuczciwej konkurencji, których wykonawca nie wykazał, że stanowią one tajemnicę przedsiębiorstwa, spowoduje ich odtajnienie przez Zamawiającego.
IV 4 4 data 2020-06-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Komputery przenośne, komputery osobiste i monitory
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik krotki opis Komputer osobisty A- 17 szt. Komputer osobisty B - 16 szt. Monitor- 33 szt. Komputery przenośne-4 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sprzęt multimedialny i dron.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik krotki opis Kamera cyfrowa 4K -2 szt. Lampa studyjna przenośna -1 szt. Lampa studyjna błyskowa- 2 szt. Modyfikator światła -2 szt. Mikrofon doręczny- 1 szt. Mikrofon krawatowy- 3 szt. Aparat cyfrowy- 1 szt. Obiektyw - 3 szt. Kamera sportowa- 1 szt. Gimbal ręczny - 2 szt. Dron - 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Urządzenia wielofunkcyjne, manipulatory 3D, drukarka, dyski przenośne i PenDrive.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik krotki opis Urządzenie wielofunkcyjne - 2 szt. Manipulator 3D -16 szt. Drukarka kolorowa- 1 szt. Dysk przenośny- 3 szt. Pamięć flash (PenDrive)- 30 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Serwer.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik krotki opis Serwer- 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Ekran projekcyjny, tablety graficzne, tablica multimedialna i projektory.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik krotki opis Ekran projekcyjny - 1 szt. Tablet graficzny- 2 szt. Tablica multimedialna z projektorem- 1 szt. Projektor- 9 szt.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Macierz dyskowa, UTM.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik krotki opis Urządzenie typu UTM- 1 szt. Macierz dyskowa typu rack 1U- 1 szt.
  

Criterion

Kryteria Dodatkowy okres gwarancji powyżej okresu wymaganego
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)