GuidZP400 |
0e831762-b8ca-455f-b5b6-ec42d3ddde52
|
Biuletyn |
543832-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Głogowie
|
Regon |
39106379900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Piotra Skargi
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Głogów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
67-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
(76)8353566, (76)8320420
|
Zamawiajacy fax |
(76)8353582
|
Zamawiajacy email |
dgt@pwsz.glogow.pl, kanclerz@pwsz.glogow.pl
|
Adres strony url |
www.pwsz.glogow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.pwsz.glogow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.pwsz.glogow.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa komputerów, serwerów i sprzętu multimedialnego
|
Numer referencyjny |
DGT.262.1.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
6
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest:
„Dostawa komputerów, serwerów i sprzętu multimedialnego”
Z podziałem na części:
Część 1. Komputery przenośne, komputery osobiste i monitory.
Część 2. Sprzęt multimedialny i dron.
Część 3. Urządzenia wielofunkcyjne, manipulatory 3D, drukarka, dyski przenośne i PenDrive.
Część 4. Serwer.
Część 5. Ekran projekcyjny, tablety graficzne, tablica multimedialna i projektory.
Część 6. Macierz dyskowa, UTM.
|
Cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
90
|
Okreslenie warunkow |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów :
1)zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2)zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
UWAGA:
W przypadku składania ofert przez spółki cywilne, zaświadczenia z ZUS i US dotyczą każdego ze wspólników oraz za spółkę.
3)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
4)oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
5)oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp;
6)oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U z 2019r. poz. 1170)
7)oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Na ofertę składają się:
1)Wypełniony załącznik nr 1,2,3,4,5 lub 6 (w zależności od wybranej części) – Formularz ofertowy.
2)Wypełniony załącznik Nr 13 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania.
3)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4)W przypadku składania przez Wykonawcę oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów lub urządzeń o równoważnych parametrach technicznych, należy dodatkowo złożyć z ofertą:
a)oświadczenie, że Wykonawca składa ofertę równoważną, oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji i dokumentacji technicznej,
b)wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów lub urządzeń równoważnych.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część – KAŻDĄ OFERTĘ ZAPAKOWAĆ ODDZIELNIE.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Przystępując do przetargu, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, zaznaczając cel wpłaty, w wysokości:
Część 1. – 4124,00 zł.
Część 2. – 1214,00 zł.
Część 3. – 1074,00 zł.
Część 4. - 1350,00 zł.
Część 5. - 1073,00 zł.
Część 6. - 807,00 zł.
W przypadku składania ofert na kilka części, wysokość wadium stanowi sumę wartości kwot wskazanych powyżej dla poszczególnych części zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Tajemnica przedsiębiorstwa:
1)jeżeli według Wykonawcy oferta będzie zawierała informacje objęte tajemnicą jego przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2019 r, poz. 1649.), powinny być one oznaczone klauzulą „NIE UDOSTĘPNIAĆ – TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA”. Zaleca się umieszczenie takich dokumentów na końcu oferty (ostatnie strony
w ofercie lub oddzielnie),
2)Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa
w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Zastrzeżenie wykonawcy będzie skuteczne wyłącznie wtedy, jeżeli wykaże on, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa,
3)stwierdzenie w ofercie, że dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa bez dokonania wykazania, nie stanowi podstawy do utajnienia tych dokumentów,
4)wykonawca nie może zastrzec informacji dotyczących :
a)nazwy (firmy) oraz adresu wykonawcy,
b)ceny oferty,
c)terminu wykonania zamówienia,
d)okresu gwarancji,
e)warunków płatności zawartych w ofercie,
5)zastrzeżenie informacji, danych, dokumentów i oświadczeń nie stanowiących tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o nieuczciwej konkurencji, których wykonawca nie wykazał, że stanowią one tajemnicę przedsiębiorstwa, spowoduje ich odtajnienie przez Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2020-06-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Komputery przenośne, komputery osobiste i monitory
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
90
|
Zalacznik krotki opis |
Komputer osobisty A- 17 szt.
Komputer osobisty B - 16 szt.
Monitor- 33 szt.
Komputery przenośne-4 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt multimedialny i dron.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
90
|
Zalacznik krotki opis |
Kamera cyfrowa 4K -2 szt.
Lampa studyjna przenośna -1 szt.
Lampa studyjna błyskowa- 2 szt.
Modyfikator światła -2 szt.
Mikrofon doręczny- 1 szt.
Mikrofon krawatowy- 3 szt.
Aparat cyfrowy- 1 szt.
Obiektyw - 3 szt.
Kamera sportowa- 1 szt.
Gimbal ręczny - 2 szt.
Dron - 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Urządzenia wielofunkcyjne, manipulatory 3D, drukarka, dyski przenośne i PenDrive.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
90
|
Zalacznik krotki opis |
Urządzenie wielofunkcyjne - 2 szt.
Manipulator 3D -16 szt.
Drukarka kolorowa- 1 szt.
Dysk przenośny- 3 szt.
Pamięć flash (PenDrive)- 30 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Serwer.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48820000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
90
|
Zalacznik krotki opis |
Serwer- 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Ekran projekcyjny, tablety graficzne, tablica multimedialna i projektory.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
90
|
Zalacznik krotki opis |
Ekran projekcyjny - 1 szt.
Tablet graficzny- 2 szt.
Tablica multimedialna z projektorem- 1 szt.
Projektor- 9 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Macierz dyskowa, UTM.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
90
|
Zalacznik krotki opis |
Urządzenie typu UTM- 1 szt.
Macierz dyskowa typu rack 1U- 1 szt.
|
| |