GuidZP400 |
4a06e811-6f06-409a-9732-d7f63ecaedcb
|
Biuletyn |
543175-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu
|
Regon |
53239101700015
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Katowicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
68
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45-060
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
77 4423524, 4423520
|
Zamawiajacy fax |
774 423 517
|
Zamawiajacy email |
komuszynskib@wsm.opole.pl
|
Adres strony url |
www.wsm.opole.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.wsm.opole.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.wsm.opole.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna, zgodnie z SIWZ, pod adres Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu, ul. Katowicka 68, 45-060 Opole, pok. 102 I piętro
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu, ul. Katowicka 68, 45-060 Opole, pok. 102 I piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa fantomów na potrzeby Wydziału Nauk Medycznych Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu
|
Numer referencyjny |
RKZ.381.7.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa fantomów na potrzeby Wydziału Nauk Medycznych Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu; 1.1. Model do nauki badania ucha – 1szt. , Trenażer wkłuć śródskórnych, odskórnych i domięśniowych- 3 szt., Ramię do wkłuć dożylnych – 2 szt., 1.2. Fantom pielęgnacyjny– 2szt., 1.3. Trenażer badań fizykalnych – tors osoby dorosłej – 1szt. 1.4. Model noworodka z kikutem pępowiny – 1szt., 1.5. Zestaw do pozoracji ran (nakładki)- 1 szt. 1.6. Zestaw do pozoracji ran (rany naklejane)- 1 szt., 1.7. Fantom wcześniaka – 1szt., Model anatomiczny mózgu – 1 szt., Trenażer do pielęgnacji stomii – 1 szt., Model do nauki obsługi cewników centralnych – 1 szt., 1.8. Dłoń do nakłuć żylnych – 2 szt. 1.9. Zestaw plansz anatomicznych – 1szt. 1.10. Model oka – 1szt., Model ucha – 1 szt., Czaszka klasyczna – 2 szt. 1.11. Fantom ginekologiczny - 1szt., Fantomy pielęgnacyjne noworodka męskie i żeńskie - 6 szt., Model tułowia z wymiennymi piersiami - 2 szt. 1.12. Model mięśni dna miednicy żeńskiej – 2 szt., Miednica żeńska - 2 szt., Model do edukacji ginekologicznej pacjenta - 1 szt. 1.13. Kości miednicy z czaszką płodową – 1 szt., Model łożyska - 1 szt., Żeńska miednica z aparatem więzadłowym -1 szt., Model żeńskich narządów płciowych- 1 szt., 1.14. Fantom pielęgnacyjny - 2 szt., Ramię do iniekcji - 4 szt., Zaawansowany symulator porodowy - 2 szt., 1.15. Plansza anatomiczna "ciąża i poród" - 3 szt., Zestaw plansz anatomicznych - dno miednicy - 3 sztuki, Kości miednicy-plansza - 3 sztuki. 1.16. Symulator ciąży – 1 szt.
Zamówienie, dla pkt. 4.1.1. – 4.1.2. obejmuje dostawę fantomów, instalację, uruchomienie oraz przeszkolenie 5 osób w wymiarze minimum 2 godzin w siedzibie Zamawiającego. Zamówienie, dla pkt. 4.1.3. - 4.1.16. obejmuję dostawę urządzeń do siedziby Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
56
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia wynosi do 8 tygodni od daty zawarcia (podpisania) umowy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli z treści dokumentu będzie wynikać, że w okresie ostatnich trzech [3] lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca należycie wykonał:
- Dla zamówienia częściowego nr 2: co najmniej jedno zamówienie, którego wartość wyniosła; co najmniej: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) z podatkiem VAT, odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (tzn.: dostawy fantomów lub symulatorów lub trenażerów medycznych);
- Dla zamówienia częściowego nr 3: co najmniej jedno zamówienie, którego wartość wyniosła; co najmniej: 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) z podatkiem VAT, odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (tzn.: dostawy fantomów lub symulatorów lub trenażerów medycznych).
- Dla zamówienia częściowego nr 11: co najmniej jedno zamówienie, którego wartość wyniosła; co najmniej: 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) z podatkiem VAT, odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (tzn.: dostawy fantomów lub symulatorów lub trenażerów medycznych).
- Dla zamówienia częściowego nr 14: co najmniej jedno zamówienie, którego wartość wyniosła; co najmniej: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) z podatkiem VAT, odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (tzn.: dostawy fantomów lub symulatorów lub trenażerów medycznych).
Dla zamówień częściowych nr 1, 4-10, 12-13, 15-16 Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca, w terminie trzech [3] dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86. ust. 5. ustawy, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ), o której mowa w art. 24. ust. 1. pkt 23) ustawy wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić
dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22. ust. 1b. pkt 3) ustawy, tj.: zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda dostarczenia przez Wykonawcę (dla zamówień częściowych nr 2,3,11,14):
-Wykazu dostaw– sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy ( dotyczy części: 2, 3, 11, 14).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy, tj.: spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, na podstawie art. 26 ust. 2f, Zamawiający będzie żądał dostarczenia przez Wykonawcę Opisu przedmiotu zamówienia sporządzonego zgodnie z załącznikami nr 1.1.-1.16. do SIWZ (odpowiednio do części).
Wykonawca w swojej ofercie może zaproponować przedmiot zamówienia o parametrach nie gorszych od podanych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.1.-1.16. do SIWZ (odpowiednio do części). Wykonawca musi podać szczegółowe dane techniczne/parametry przedmiotu zamówienia w sporządzonym przez Wykonawcę opisie, szczegółowo określając oferowany przedmiot zamówienia wraz z podaniem m.in.: nazwy, modelu i parametrów technicznych, w kolumnie przeznaczonej do wypełnienia przez Wykonawcę (kolumna „Wartość oferowana”).
Ponadto w przypadku dostarczenia przez Wykonawcę zamiast Opisu przedmiotu zamówienia (sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 1.1.-1.16. do SIWZ – odpowiednio do części) – jedynie karty produktu/specyfikacji technicznej producenta, Zamawiający zastrzega, że dostarczona karta produktu/ specyfikacja techniczna producenta nie zostanie poddana ocenie.
Ponadto, Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia: Certyfikatów, zaświadczeń, wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (załączniku nr 1.1.-1.16.do SIWZ).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy: a) w zakresie danych teleadresowych Wykonawcy; b) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; c)
wystąpienia zdarzeń siły wyższej. 2. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej –w formie aneksu – pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-06-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa fantomów na potrzeby Wydziału Nauk Medycznych Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia wynosi do 8 tygodni od daty zawarcia (podpisania) umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Model do nauki badania ucha – 1szt., Trenażer wkłuć śródskórnych, podskórnych i domięśniowych- 3 szt., Ramię do wkłuć dożylnych – 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.1. do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa fantomów na potrzeby Wydziału Nauk Medycznych Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia wynosi do 8 tygodni od daty zawarcia (podpisania) umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Fantom pielęgnacyjny– 2szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.2. do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa fantomów na potrzeby Wydziału Nauk Medycznych Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia wynosi do 8 tygodni od daty zawarcia (podpisania) umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Trenażer badań fizykalnych – tors osoby dorosłej – 1szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.3. do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa fantomów na potrzeby Wydziału Nauk Medycznych Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia wynosi do 8 tygodni od daty zawarcia (podpisania) umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Model noworodka z kikutem pępowiny – 1szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.4. do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa fantomów na potrzeby Wydziału Nauk Medycznych Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia wynosi do 8 tygodni od daty zawarcia (podpisania) umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw do pozoracji ran (nakładki)- 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.5. do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa fantomów na potrzeby Wydziału Nauk Medycznych Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia wynosi do 8 tygodni od daty zawarcia (podpisania) umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw do pozoracji ran (rany naklejane)- 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.6. do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa fantomów na potrzeby Wydziału Nauk Medycznych Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia wynosi do 8 tygodni od daty zawarcia (podpisania) umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Fantom wcześniaka – 1szt., Model anatomiczny mózgu – 1 szt., Trenażer do pielęgnacji stomii – 1 szt., Model do nauki obsługi cewników centralnych – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.7. do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa fantomów na potrzeby Wydziału Nauk Medycznych Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia wynosi do 8 tygodni od daty zawarcia (podpisania) umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Dłoń do nakłuć żylnych – 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.8. do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa fantomów na potrzeby Wydziału Nauk Medycznych Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia wynosi do 8 tygodni od daty zawarcia (podpisania) umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw plansz anatomicznych – 1szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.9. do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa fantomów na potrzeby Wydziału Nauk Medycznych Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia wynosi do 8 tygodni od daty zawarcia (podpisania) umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Model oka – 1szt., Model ucha – 1 szt., Czaszka klasyczna – 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.10. do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa fantomów na potrzeby Wydziału Nauk Medycznych Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia wynosi do 8 tygodni od daty zawarcia (podpisania) umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Fantom ginekologiczny - 1szt., Fantomy pielęgnacyjne noworodka męskie i żeńskie - 6 szt., Model tułowia z wymiennymi piersiami - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.11. do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa fantomów na potrzeby Wydziału Nauk Medycznych Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia wynosi do 8 tygodni od daty zawarcia (podpisania) umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Model mięśni dna miednicy żeńskiej – 2 szt., Miednica żeńska - 2 szt., Model do edukacji ginekologicznej pacjenta - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.12. do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa fantomów na potrzeby Wydziału Nauk Medycznych Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia wynosi do 8 tygodni od daty zawarcia (podpisania) umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Kości miednicy z czaszką płodową – 1 szt., Model łożyska - 1 szt., Żeńska miednica z aparatem więzadłowym -1 szt., Model żeńskich narządów płciowych- 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.13. do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa fantomów na potrzeby Wydziału Nauk Medycznych Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia wynosi do 8 tygodni od daty zawarcia (podpisania) umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Fantom pielęgnacyjny - 2 szt., Ramię do iniekcji - 4 szt., Zaawansowany symulator porodowy - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.14. do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa fantomów na potrzeby Wydziału Nauk Medycznych Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia wynosi do 8 tygodni od daty zawarcia (podpisania) umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Plansza anatomiczna "ciąża i poród" - 3 szt., Zestaw plansz anatomicznych - dno miednicy - 3 sztuki., Kości miednicy-plansza - 3 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.15. do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa fantomów na potrzeby Wydziału Nauk Medycznych Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia wynosi do 8 tygodni od daty zawarcia (podpisania) umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Symulator ciąży – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.16. do SIWZ.
|
| |