GuidZP400 |
9f2b29d3-633a-45fe-9ecb-639342a3472d
|
Biuletyn |
543845-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
|
Regon |
00017351600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Domaniewska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
40
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-672
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 5595 104; 5595 201; 5595210
|
Zamawiajacy fax |
22 5595 203
|
Zamawiajacy email |
logistyka@mazowsze.straz.pl
|
Adres strony url |
www.straz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
Wymiana central alarmowych systemu w wybranych komendach powiatowych i miejskich PSP.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Informacje dodatkowe zamawiajacy |
Zamawiający prowadzi postępowanie w imieniu i na rzecz własną.
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.straz.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.straz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W wersji papierowej (pocztą, osobiście)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Komenda Wojewódzka PSP w Warszawie, ul. Domaniewska 40, 02-672 Warszawa, pok. 214, II piętro.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wymiana central alarmowych systemu w wybranych komendach powiatowych i miejskich PSP.
|
Numer referencyjny |
WL.2370.8.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest (dostawa wraz z rozmieszczeniem) wymiana central alarmowych systemu selektywnego alarmowania w wybranych komendach powiatowych i miejskich PSP zgodnie z wymaganiami załącznika nr 1 do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania: a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; b) być nowy i zgodny z obowiązującymi normami; c) posiadać komplet dokumentacji technicznej – eksploatacyjnej.
|
Cpv glowny przedmiot |
32540000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
400900,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2020-11-16T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Pełne informacje dotyczące przedmiotowego postępowania zostały zawarte w SIWZ i załącznikach. Zalecane jest dokładne zapoznanie się z zapisami SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał co najmniej jedną dostawę central(i) alarmowych(wej) i/lub stacji obiektowych sterujących pracą syren alarmowych systemów alarmowania i ostrzegania ludności lub systemów selektywnego alarmowania jednostek ochrony przeciwpożarowej, za kwotę minimum 250 000 zł brutto z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz załączeniem dowodów czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące Załącznik nr 4 i 5 do SIWZ. 2. Pozostałe niżej wymienione oświadczenia i dokumenty są składane na wezwanie Zamawiającego. Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona najwyżej w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp do złożenia następujących dokumentów tj. 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby- wystawione w terminie określonym odpowiednio w ust. 3.; 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenia, o którym mowa w części XI SIWZ pkt. 1.; 2. Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona najwyżej celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni.; 3. Wykaz wiedzy i doświadczenia wg wymagań załącznika nr 6 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw/y.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.
2) wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania. 3) wypełniony załącznik nr 5 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu. 4) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie (jeżeli jest wymagane).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium, zaznaczając cel wpłaty, w wysokości: 2 000 zł. 1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo–kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Warszawie Nr konta 45 1010 1010 0135 1813 9120 0000 z dopiskiem: wadium sprawa nr WL.2370.8.2020. Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć wraz z ofertą w takiej samej postaci jak oferta. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli Wykonawca nie wniesie wadium lub wadium zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium lub zatrzyma wadium na zasadach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dopuszczalne zmiany umowy zostały opisane w SIWZ, w tym w szczególności w załączniku stanowiącym wzór umowy. Zalecane jest dokładne zapoznanie się z przedmiotowymi zapisami.
|
IV 4 4 data |
2020-06-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:45
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|