GuidZP400 |
e58ab944-a967-4524-94df-ef1fdb413b93
|
Biuletyn |
544049-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Tomaszowski
|
Regon |
59064845100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Św. Antoniego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
41
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Tomaszów Mazowiecki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
97-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
447 242 127
|
Zamawiajacy fax |
44 725 28 01
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@powiat-tomaszowski.pl
|
Adres strony url |
www.powiat-tomaszowski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pn.: „Modernizacja i adaptacja Centrum Kształcenia Praktycznego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Tomaszowie Mazowieckim” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.powiat-tomaszowski.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.powiat-tomaszowski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy przeslać za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188),lub osobiście.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Adres: Starostwo Powiatowe w Tomaszowie Mazowieckim ul. Św. Antoniego 41, 97-200 Tomaszów Maz. Kancelaria - parter
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wraz z montażem i ustawieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego wyposażenia meblowego dla Centrum Kształcenia Praktycznego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Tomaszowie Mazowieckim
|
Numer referencyjny |
ZP.272.11.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i ustawieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego wyposażenia meblowego dla Centrum Kształcenia Praktycznego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3
w Tomaszowie Mazowieckim w ramach projektu „Modernizacja i adaptacja Centrum Kształcenia Praktycznego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3
w Tomaszowie Mazowieckim”.
2.2. Dostawa wraz z montażem i ustawieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego wyposażenia meblowego dla Centrum Kształcenia Praktycznego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Tomaszowie Mazowieckim” w zakresie szczegółowo określonym w Załączniku nr 1 i 2 , której zakres rzeczowy obejmuje:
1) dostawę fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia,
pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych (załącznik nr 1 – Opis Przedmiotu Zamówienia) wraz z jego transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, posprzątanie sal/ pomieszczeń po montażu i rozmieszczeniu mebli
2) gwarancję jakości oraz gwarancję wynikającą z oferty Wykonawcy na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi dostarczonymi wraz z wyposażeniem.
3) Wszystkie elementy wyposażenia meblowego powinny posiadać odpowiednie atesty, deklaracje dopuszczające do użytkowania w placówce edukacyjnej, oświatowej oraz być nowe, nieużytkowane wcześniej.
Szczegółowy zakres dostaw (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest
w załączniku Nr 1
2.3. Rozwiązania równoważne.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego załączając do oferty opis równoważnego produktu/przedmiotu zamówienia.
Wszędzie tam, gdzie przy opisie produktu/przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie produktu/przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
5.2.1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian umowy w związku z okolicznościami niezawinionymi przez Wykonawcę ani osobami, którymi się posługiwał przy wykonaniu przedmiotu umowy, z wyłączeniem zmian dotyczących przedmiotu umowy, w następujących przypadkach:
1) zmiany przepisów mających zastosowanie przy wykonaniu umowy;
2) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy za odpowiednim obniżeniem wynagrodzenia Wykonawcy, jeżeli wystąpią uzasadnione okoliczności nie dające się wcześniej przewidzieć i pozwolą na wykonanie przedmiotu umowy;
3) zastosowania ulepszeń w stosunku do przedmiotu umowy, gdy przyniosą wymierne korzyści Zamawiającemu a nie zmieniają wartości umowy;
4) co do zmiany terminu okresu trwania gwarancji jakości, gdy po podpisaniu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta;
3. Każda zmiana umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-06-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|