| GuidZP400 |
c35f4bb9-c0ac-4deb-83d2-27999ba20d1b
|
| Biuletyn |
544033-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Gmina Kłodzko
|
| Regon |
89071796400000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Okrzei
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Kłodzko
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
57-300
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
746 474 100
|
| Zamawiajacy fax |
746 474 103
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@gmina.klodzko.pl
|
| Adres strony url |
https://bip.ugklodzko.nv.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.ugklodzko.nv.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.ugklodzko.nv.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie sekretariat Urzędu Gminy Kłodzko
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Okrzei 8a, 57-300 Kłodzko
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup Wyposażenia w Ramach Projektu „Rozbudowa Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Szalejowie Górnym”
|
| Numer referencyjny |
RO.271.8.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup Wyposażenia w Ramach Projektu „Rozbudowa Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Szalejowie Górnym.
1.1 Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania i obejmuje:
1) Zadanie Nr I - Dostawę wyposażenia,
2) Zadanie Nr II - Dostawę sprzętu multimedialnego
1.2 Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą produktów wymienionych w załączniku do formularza ofertowym, .
1.3 Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, wykonany przy użyciu bezpiecznych technologii oraz dopuszczony do stosowania w placówkach oświatowych.
1.4 Wykonawca dostarczy ( transport, rozładunek, wniesienie, skręcenie mebli i montaż sprzętu multimedialnego ) przedmiot zamówienia do siedziby Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Szalejowie Górnym 48 , w godzinach pracy tj. 8.00 – 15.00; tel. kontaktowy 74 660 90 91.
1.4 Wykonawca uzgodni termin dostawy z przynajmniej 1 dniowym wyprzedzeniem z osobą upoważnioną przez Zamawiającego do odbioru przedmiotu zamówienia.
1.5 Zamawiający wymaga udzielenia minimum 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone produkty licząc od daty odbioru zamówienia na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego.
1.6 Faktury należy wystawić na Gminę Kłodzko NIP 883 – 16 – 78 – 045, ul. Okrzei 8a, 57 – 300 Kłodzko odrębnie dla każdego zadania.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do Formularza oferty – stanowiące Załącznik Nr 4 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
21
|
| Okreslenie warunkow |
Oświadczenie w zakresie posiadania niezbędnych kompetencji i uprawnień do wykonania zamówieni
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Oświadczenie w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Oświadczenie w zakresie posiadania zdolności technicznej i zawodowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3.Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Do Formularza oferty stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ wykonawca dołącza wypełniony i podpisany Załącznik do formularza oferty odrębny dla Zadanie I i Zadania II stanowiące Załącznik Nr 4 do SIWZ.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Zamawiający żąda wniesienia wadium w następujących wysokościach:
Zadanie Nr I - 2.000 zł. słownie: [dwa tysiące zł 00/100]
Zadanie Nr II - 1.000 zł. słownie: [jeden tysiąc zł 00/100]
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2020-06-04T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 data |
2020-07-03T00:00:00+02:00
|