Zakup Wyposażenia w Ramach Projektu „Rozbudowa Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Szalejowie Górnym”

Data publikacji 2020-05-26
Data zakończenia 2020-06-04 00:00:00
Instytucja Gmina Kłodzko
Miejscowość Kłodzko
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego,
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544033-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391500008, 301200006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup Wyposażenia w Ramach Projektu „Rozbudowa Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Szalejowie Górnym.
1.1 Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania i obejmuje:
1) Zadanie Nr I - Dostawę wyposażenia,
2) Zadanie Nr II - Dostawę sprzętu multimedialnego

1.2 Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą produktów wymienionych w załączniku do formularza ofertowym, .

1.3 Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, wykonany przy użyciu bezpiecznych technologii oraz dopuszczony do stosowania w placówkach oświatowych.

1.4 Wykonawca dostarczy ( transport, rozładunek, wniesienie, skręcenie mebli i montaż sprzętu multimedialnego ) przedmiot zamówienia do siedziby Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Szalejowie Górnym 48 , w godzinach pracy tj. 8.00 – 15.00; tel. kontaktowy 74 660 90 91.

1.4 Wykonawca uzgodni termin dostawy z przynajmniej 1 dniowym wyprzedzeniem z osobą upoważnioną przez Zamawiającego do odbioru przedmiotu zamówienia.

1.5 Zamawiający wymaga udzielenia minimum 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone produkty licząc od daty odbioru zamówienia na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego.

1.6 Faktury należy wystawić na Gminę Kłodzko NIP 883 – 16 – 78 – 045, ul. Okrzei 8a, 57 – 300 Kłodzko odrębnie dla każdego zadania.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do Formularza oferty – stanowiące Załącznik Nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c35f4bb9-c0ac-4deb-83d2-27999ba20d1b
Biuletyn 544033-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Kłodzko
Regon 89071796400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Okrzei
Zamawiajacy miejscowosc Kłodzko
Zamawiajacy kod pocztowy 57-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 746 474 100
Zamawiajacy fax 746 474 103
Zamawiajacy email przetargi@gmina.klodzko.pl
Adres strony url https://bip.ugklodzko.nv.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.ugklodzko.nv.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.ugklodzko.nv.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie sekretariat Urzędu Gminy Kłodzko
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Okrzei 8a, 57-300 Kłodzko
Nazwa nadana zamowieniu Zakup Wyposażenia w Ramach Projektu „Rozbudowa Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Szalejowie Górnym”
Numer referencyjny RO.271.8.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup Wyposażenia w Ramach Projektu „Rozbudowa Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Szalejowie Górnym. 1.1 Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania i obejmuje: 1) Zadanie Nr I - Dostawę wyposażenia, 2) Zadanie Nr II - Dostawę sprzętu multimedialnego 1.2 Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą produktów wymienionych w załączniku do formularza ofertowym, . 1.3 Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, wykonany przy użyciu bezpiecznych technologii oraz dopuszczony do stosowania w placówkach oświatowych. 1.4 Wykonawca dostarczy ( transport, rozładunek, wniesienie, skręcenie mebli i montaż sprzętu multimedialnego ) przedmiot zamówienia do siedziby Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Szalejowie Górnym 48 , w godzinach pracy tj. 8.00 – 15.00; tel. kontaktowy 74 660 90 91. 1.4 Wykonawca uzgodni termin dostawy z przynajmniej 1 dniowym wyprzedzeniem z osobą upoważnioną przez Zamawiającego do odbioru przedmiotu zamówienia. 1.5 Zamawiający wymaga udzielenia minimum 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone produkty licząc od daty odbioru zamówienia na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego. 1.6 Faktury należy wystawić na Gminę Kłodzko NIP 883 – 16 – 78 – 045, ul. Okrzei 8a, 57 – 300 Kłodzko odrębnie dla każdego zadania. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do Formularza oferty – stanowiące Załącznik Nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Oświadczenie w zakresie posiadania niezbędnych kompetencji i uprawnień do wykonania zamówieni
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Oświadczenie w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Oświadczenie w zakresie posiadania zdolności technicznej i zawodowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3.Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Inne dokumenty niewymienione Do Formularza oferty stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ wykonawca dołącza wypełniony i podpisany Załącznik do formularza oferty odrębny dla Zadanie I i Zadania II stanowiące Załącznik Nr 4 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda wniesienia wadium w następujących wysokościach: Zadanie Nr I - 2.000 zł. słownie: [dwa tysiące zł 00/100] Zadanie Nr II - 1.000 zł. słownie: [jeden tysiąc zł 00/100]
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-06-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 data 2020-07-03T00:00:00+02:00

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie Nr I - Dostawa wyposażenia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest Zakup Wyposażenia w Ramach Projektu „Rozbudowa Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Szalejowie Górnym.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie Nr II - Dostawa sprzętu multimedialnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30120000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest Zakup Wyposażenia w Ramach Projektu „Rozbudowa Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Szalejowie Górnym.
  

Criterion

Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)