GuidZP400 |
7cdfef88-b8b5-4e7d-8858-460f5f3d0928
|
Biuletyn |
543598-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach
|
Regon |
28836600028000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wybrzeże Armii Krajowej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gliwice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44-102
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 2788401, 32 2789198, 32 2789119, 32 2789196, 32 2789193, 32 2789116, 32 2789117,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
przetargi@io.gliwice.pl,
|
Adres strony url |
www.io.gliwice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
instytut badawczy
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.io.gliwice.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
Za pośrednictwem miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający dopuszcza składanie ofert w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej–Curie - Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, Budynek Główny Dyrekcji, Parter, Kancelaria pokój nr 134
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dzierżawa wstrzykiwacza kontrastu do badań TK wraz z materiałami eksploatacyjnymi dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej–Curie – Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
|
Numer referencyjny |
DO/DZ-381-1-42/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego zamówienia są jest dzierżawa wstrzykiwacza kontrastu do badań TK wraz z materiałami eksploatacyjnymi dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej–Curie – Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Specyfikacja asortymentowo-cenowa – załącznik nr 2.1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od 01.07.2020 r. do 31.12.2020 r., przy czym Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia urządzenia stanowiącego przedmiot dzierżawy umowy w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zawarcia umowy. Sukcesywne dostawy wyrobów umownych realizowane będą przez Wykonawcę według potrzeb Zamawiającego, w terminie do 5 dni roboczych licząc od daty złożenia przez Zamawiającego zamówienia.
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie/koncesje na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej/składu konsygnacyjnego, a w przypadku gdy wykonawca jest wytwórcą zezwolenie na wytwarzanie produktów leczniczych zgodnie z ustawą Prawo Farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r. (t.j. Dz.U. z 2019, poz. 499 ze zm.) – dotyczy wykonawców oferujących produkty lecznicze, nie dotyczy wykonawców będących podmiotem odpowiedzialnym w rozumieniu ustawy Prawo farmaceutyczne.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o których mowa w ust. 3 zostanie spełniony jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będzie posiadał ww. uprawnienia.
Wykonawca który w ramach zawartego konsorcjum wykaże posiadanie stosownych uprawnień musi realizować sam, tą część zamówienia, z którą wiąże się obowiązek posiadania wymaganych uprawnień.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (rozdział VI pkt 2 ppkt 2 SIWZ).
|
Zakresie warunkow udzialu |
koncesja, zezwolenie, licencję lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (w odniesieniu do warunku opisanego w rozdziale VI pkt 3 SIWZ).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dla uzyskania ważności oferta musi zawierać wypełnione, podpisane i opieczętowane (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularze:
1) „Oferta Przetargowa” - załącznik nr 1 do SIWZ,
2) „Specyfikacja asortymentowo-cenowa” – załącznik nr 2.1 do SIWZ,
3) oświadczenie dot. przesłanek do wykluczenia – załącznik nr 3 do SIWZ,
4) oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SIWZ,
5) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa do podpisania oferty i załączników.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
zgodnie z treścią paragrafu 9 Wzoru umowy, tj. Zmiany umowy:
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej umowy, z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej.
2. Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza możliwość zmiany treści niniejszej umowy w następujących przypadkach:
1) ustawowej zmiany podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,
2) zmiany numeru katalogowego wyrobów umownych przy zachowaniu lub obniżeniu cen jednostkowych,
3) zmiany nazewnictwa wyrobów umownych przy zachowaniu lub obniżeniu ceny cen jednostkowych,
4) wprowadzenia nowego produktu, spowodowanego zaprzestaniem produkcji wyrobu umownego przez producenta, pod warunkiem, iż nowe parametry przedmiotu umowy będą tożsame z właściwościami produktu wycofanego z rynku, przy jednoczesnym zachowaniu lub obniżeniu cen jednostkowych produktu wycofanego.
3. Poza zmianą określoną w ust. 2 pkt 1) powyżej, która obowiązuje z datą wprowadzenia jej w życie na podstawie odrębnych przepisów i nie wymaga zawarcia aneksu, wszelkie pozostałe zmiany umowy będą miały postać aneksów i wymagają każdorazowo porozumienia Stron oraz zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. Aneksy ważne będą tylko wówczas, gdy zostaną podpisane przez obie Strony.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu dzierżawy do czasu wykorzystania wszystkich wyrobów jakie Zamawiający będzie posiadał na dzień wygaśnięcia niniejszej umowy, nie dłużej jednak niż o kolejne 2 miesiące, a także w przypadku wydłużenia umowy dostawy w sytuacji wskazanej w §2 ust. 1 pkt 5) umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-06-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
ofertę należy złożyć w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|