GuidZP400 |
05a973a3-b650-424f-ba4f-62b77a78af88
|
Biuletyn |
542746-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
|
Regon |
00102291400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Marszałka Józefa Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
59 A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
10-950
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
89 52 54 100,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
ias.olsztyn@mf.gov.pl, tomasz.anszczak@mf.gov.pl
|
Adres strony url |
http://www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl
|
Oferty wnioski dostepne |
Nie.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Nie.
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wyłącznie w formie pisemnej (postać papierowa).
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie, Al. M.J. Piłsudskiego 59A, 10-950 Olsztyn
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
Nie.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego do Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie oraz podległych jednostek województwa warmińsko-mazurskiego
|
Numer referencyjny |
2801-ILZ.260.29.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego tj. komputerów typu All In One (AIO) – 40 szt. do Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie oraz podległych jednostek województwa warmińsko-mazurskiego. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ, który stanowi Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, zwany dalej SOPZ. Umowa z wyłonionym w trakcie procedury przetargowej Wykonawcą zostanie zawarta na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.4. Sprzęt komputerowy musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy od daty dostawy, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych. Oprogramowanie dołączone do zaoferowanego sprzętu winno pochodzić z legalnego źródła dystrybucji oraz zapewniać jego legalne użytkowanie na terenie Polski. Oferowany sprzęt nie może być produktem end of life (produkt EOL), czyli takim, którego produkcja została już zakończona i został on wycofany z kanału sprzedaży producenta. 6. Wykonawca dostarczy sprzęt własnym transportem, na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność do budynku Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie przy Alei Marsz. Józefa Piłsudskiego 59A, w godzinach od 8:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Zamówienie obejmuje również rozładunek przedmiotu zamówienia w miejscu dostawy, wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na warunkach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ, a także we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. W okresie gwarancji i rękojmi, Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia obsługi gwarancyjnej na swój koszt. Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1800,00 PLN.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
protokół z przeprowadzonych testów BAPCo SYSmark 2014 potwierdzający, że oferowane urządzenie odpowiada wymaganiom w zakresie wydajności określonym w pkt 1 OPZ - Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1800,00 PLN. Wymagania dotyczące wadium opisane są w Dziale X SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
W oparciu art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku:
1) zwiększenia bądź zmniejszenia stawki podatku od towarów i usług na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku, po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia – w tej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatków, ulega zmianie kwota należnego podatku oraz wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług;
2) zmiana terminu realizacji umowy z przyczyn niezależnych od stron umowy, oraz zmiany terminu umowy spowodowane zaistnieniem siły wyższej. Siłą wyższą w rozumieniu Stron jest zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, zwłaszcza zdarzenia o charakterze katastrofalnych w skutkach działań przyrody (m.in.: powodzie, pożary, wyładowania elektryczne w czasie burzy, powodujące uszkodzenia ważnych urządzeń itp.), zdarzenia nadzwyczajne w postaci zaburzeń życia zbiorowego (m.in. działania wojenne, zamieszki krajowe, rewolty, itp.), akty władzy ustawodawczej i wykonawczej (np. wywłaszczenie, embargo informacyjne lub towarowe itp.), przy czym chodzi tu w szczególności o niemożność zapobieżenia szkodliwym następstwom siły wyższej,
3) zmiany dostarczanych produktów (materiałów) wyłącznie w sytuacji, gdy w chwili realizacji zamówienia dany produkt (materiał) zaoferowany przez Wykonawcę nie będzie dostępny (np. z powodu wycofania produktu z rynku przez producenta lub zaprzestania jego produkcji). Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia tego produktu (materiału) innym o parametrach nie gorszych od produktu (materiału) zaoferowanego pierwotnie pod warunkiem udokumentowania ww. okoliczności (np. pismo od producenta) i zachowania cen jednostkowych wynikających ze złożonej oferty,
4) zmniejszenia zakresu rzeczowego umowy, w szczególności z przyczyn organizacyjnych, technicznych lub technologicznych o obiektywnym charakterze lub z powodu zmniejszenia środków finansowych na wykonanie zamówienia - wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone o wartość, o którą zgodnie pomniejszono zakres przedmiotu umowy (w wysokości proporcjonalnej, której podstawę stanowić będzie kalkulacja kosztów sporządzona w oparciu o zmodyfikowany załącznik nr 1).
Pozostałe zmiany umowy mogą być wprowadzane wyłącznie w oparciu o przepis art. 144 ustawy Pzp oraz art. 15r.1. ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. poz. 374 ze zm.).
|
IV 4 4 data |
2020-06-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|