Dostawa sprzętu komputerowego do Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie oraz podległych jednostek województwa warmińsko-mazurskiego

Data publikacji 2020-05-26
Data zakończenia 2020-06-03 00:00:00
Instytucja Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542746-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego tj. komputerów typu All In One (AIO) – 40 szt. do Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie oraz podległych jednostek województwa warmińsko-mazurskiego. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ, który stanowi Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, zwany dalej SOPZ. Umowa z wyłonionym w trakcie procedury przetargowej Wykonawcą zostanie zawarta na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.4. Sprzęt komputerowy musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy od daty dostawy, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych. Oprogramowanie dołączone do zaoferowanego sprzętu winno pochodzić z legalnego źródła dystrybucji oraz zapewniać jego legalne użytkowanie na terenie Polski. Oferowany sprzęt nie może być produktem end of life (produkt EOL), czyli takim, którego produkcja została już zakończona i został on wycofany z kanału sprzedaży producenta. 6. Wykonawca dostarczy sprzęt własnym transportem, na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność do budynku Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie przy Alei Marsz. Józefa Piłsudskiego 59A, w godzinach od 8:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Zamówienie obejmuje również rozładunek przedmiotu zamówienia w miejscu dostawy, wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na warunkach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ, a także we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. W okresie gwarancji i rękojmi, Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia obsługi gwarancyjnej na swój koszt. Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1800,00 PLN.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 05a973a3-b650-424f-ba4f-62b77a78af88
Biuletyn 542746-N-2020
Zamawiajacy nazwa Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
Regon 00102291400000
Zamawiajacy adres ulica al. Marszałka Józefa Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 59 A
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10-950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 89 52 54 100,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email ias.olsztyn@mf.gov.pl, tomasz.anszczak@mf.gov.pl
Adres strony url http://www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl
Oferty wnioski dostepne Nie.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Nie.
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wyłącznie w formie pisemnej (postać papierowa).
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie, Al. M.J. Piłsudskiego 59A, 10-950 Olsztyn
Komunikacja elektroniczna wymaga Nie.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego do Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie oraz podległych jednostek województwa warmińsko-mazurskiego
Numer referencyjny 2801-ILZ.260.29.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego tj. komputerów typu All In One (AIO) – 40 szt. do Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie oraz podległych jednostek województwa warmińsko-mazurskiego. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ, który stanowi Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, zwany dalej SOPZ. Umowa z wyłonionym w trakcie procedury przetargowej Wykonawcą zostanie zawarta na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.4. Sprzęt komputerowy musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy od daty dostawy, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych. Oprogramowanie dołączone do zaoferowanego sprzętu winno pochodzić z legalnego źródła dystrybucji oraz zapewniać jego legalne użytkowanie na terenie Polski. Oferowany sprzęt nie może być produktem end of life (produkt EOL), czyli takim, którego produkcja została już zakończona i został on wycofany z kanału sprzedaży producenta. 6. Wykonawca dostarczy sprzęt własnym transportem, na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność do budynku Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie przy Alei Marsz. Józefa Piłsudskiego 59A, w godzinach od 8:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Zamówienie obejmuje również rozładunek przedmiotu zamówienia w miejscu dostawy, wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na warunkach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ, a także we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. W okresie gwarancji i rękojmi, Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia obsługi gwarancyjnej na swój koszt. Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1800,00 PLN.
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci protokół z przeprowadzonych testów BAPCo SYSmark 2014 potwierdzający, że oferowane urządzenie odpowiada wymaganiom w zakresie wydajności określonym w pkt 1 OPZ - Załącznik nr 1 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1800,00 PLN. Wymagania dotyczące wadium opisane są w Dziale X SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W oparciu art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku: 1) zwiększenia bądź zmniejszenia stawki podatku od towarów i usług na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku, po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia – w tej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatków, ulega zmianie kwota należnego podatku oraz wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług; 2) zmiana terminu realizacji umowy z przyczyn niezależnych od stron umowy, oraz zmiany terminu umowy spowodowane zaistnieniem siły wyższej. Siłą wyższą w rozumieniu Stron jest zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, zwłaszcza zdarzenia o charakterze katastrofalnych w skutkach działań przyrody (m.in.: powodzie, pożary, wyładowania elektryczne w czasie burzy, powodujące uszkodzenia ważnych urządzeń itp.), zdarzenia nadzwyczajne w postaci zaburzeń życia zbiorowego (m.in. działania wojenne, zamieszki krajowe, rewolty, itp.), akty władzy ustawodawczej i wykonawczej (np. wywłaszczenie, embargo informacyjne lub towarowe itp.), przy czym chodzi tu w szczególności o niemożność zapobieżenia szkodliwym następstwom siły wyższej, 3) zmiany dostarczanych produktów (materiałów) wyłącznie w sytuacji, gdy w chwili realizacji zamówienia dany produkt (materiał) zaoferowany przez Wykonawcę nie będzie dostępny (np. z powodu wycofania produktu z rynku przez producenta lub zaprzestania jego produkcji). Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia tego produktu (materiału) innym o parametrach nie gorszych od produktu (materiału) zaoferowanego pierwotnie pod warunkiem udokumentowania ww. okoliczności (np. pismo od producenta) i zachowania cen jednostkowych wynikających ze złożonej oferty, 4) zmniejszenia zakresu rzeczowego umowy, w szczególności z przyczyn organizacyjnych, technicznych lub technologicznych o obiektywnym charakterze lub z powodu zmniejszenia środków finansowych na wykonanie zamówienia - wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone o wartość, o którą zgodnie pomniejszono zakres przedmiotu umowy (w wysokości proporcjonalnej, której podstawę stanowić będzie kalkulacja kosztów sporządzona w oparciu o zmodyfikowany załącznik nr 1). Pozostałe zmiany umowy mogą być wprowadzane wyłącznie w oparciu o przepis art. 144 ustawy Pzp oraz art. 15r.1. ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. poz. 374 ze zm.).
IV 4 4 data 2020-06-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria dodatkowa gwarancja
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji zamówienia
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)