GuidZP400 |
4847c49c-7db8-4694-a47d-d6a383796e28
|
Biuletyn |
543880-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
31418700000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Limanowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
-
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ostrów Wielkopolski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
63-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
625 951 118
|
Zamawiajacy fax |
627 362 909
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@szpital.osw.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.osw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.osw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.osw.pl
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
II.12. Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH dla Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim
|
Numer referencyjny |
FDZP.226.17.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH dla Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim z podziałem na 5 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 1A do SIWZ- Formularzu ofertowo-cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ,
|
Cpv glowny przedmiot |
15100000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna za spełniony warunek udziału w postępowaniu dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeśli :
- dla Pakietu nr 2 Wykonawca jest dopuszczony do uboju/przetwórstwa trzody chlewnej/bydła/drobiu lub wprowadzający do obrotu artykuły żywnościowe pochodzenia zwierzęcego ( np. hurtownie ), będący pod nadzorem właściwego inspektora sanitarnego lub weterynaryjnego.
- dla Pakietu nr 1, nr 3 , nr 4 i nr 5 - Wykonawca jest dopuszczony do obrotu artykułami żywnościowymi.
Ponadto- jeśli Wykonawca dostarczy produkty żywnościowe spełniające wymogi określone przepisami ustawy z dn.25.06.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz aktów wykonawczych do niej (Dz.U. z 2010r. Nr 136, poz.914) w szczególności z zachowaniem przez podmioty zobowiązane zasad systemu analizy i krytycznych punktów kontroli (HACCP)
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca dostarczy produkty żywnościowe środkami transportu spełniającymi wymogi rozporządzenia Ministra zdrowia z dn. 19.05.2002r. W sprawie wymogów sanitarnych dotyczących środków transportu żywności , substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności ( w tym czynności związane z załadunkiem i rozładunkiem). Do każdej faktury wymagany jest handlowy dokument identyfikacyjny (HDI).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda :
a) złożenia oświadczenia od Wykonawcy, że dostarczy produkty żywnościowe środkami transportu spełniającymi wymogi rozporządzenia Ministra Zdrowia z dn.19.05.2002r. w sprawie wymogów sanitarnych dotyczących środków transportu żywności , substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności , produktów mrożonych i artykułów spożywczych pochodzenia zwierzęcego ( w tym czynności związane z załadunkiem i rozładunkiem) i dołączenia stosownego zaświadczenia.
b) wykazu dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia, wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, daty i miejsca wykonania, odbiorców, zgodnie z załącznikiem nr 9 do siwz wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje).
|
Inne dokumenty niewymienione |
I. Formularz ofertowy (oferta) odpowiednio wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy (załącznik numer 1 do SIWZ).
II. Opis przedmiotu zamówienia wraz z formularzem cenowym – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (załącznik nr 1A do SIWZ). W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca przedkłada wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną załącznik nr 1A do SIWZ w odniesieniu do pakietu, na który składa ofertę.
III. Oświadczenia (załączniki nr 3 i 4 do SIWZ). Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załączniki nr 3 i 4 do SIWZ), w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III.1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załączniki nr 3 i 4 do SIWZ).
IV. Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – propozycję zobowiązania stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
V. Pełnomocnictwo. W przypadku, gdy formularz ofertowy (ofertę), oświadczenia lub dokumenty podpisują osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentu określającego status prawny wykonawcy (np. odpis z właściwego rejestru), Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał) lub jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza.
VI. Pełnomocnictwo wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy:
VI.1. Są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy.
VI.2. Są zobowiązani do dołączenia do oferty pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa wyżej. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
VI.3. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności:
I.1.1. Łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument),
I.1.2. Oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców).
VI.4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem Konsorcjum jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej.
VI.5. Zgodnie z art. 141 ustawy Pzp wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
VII. W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy złożyć wraz z ofertą:
VII.1. Każdy ze wspólników spółki cywilnej składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załączniki nr 3 i 4 do SIWZ).
VII.2. W przypadku, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników – pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie pisemnej (oryginał) bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
VIII. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 ustawy może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu VIII. wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wszelkie przewidywane zmiany treści umowy zostały opisane w załączniku nr 2 do umowy (istotne
postanowienia umowy - wzór umowy).
|
IV 4 4 data |
2020-06-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający wymaga dostarczenia po jednym najmniejszym opakowaniu handlowym próbki oferowanego przedmiotu zamówienia w celu zbadania pod kątem jakości produktów zaoferowanych i zgodności z opisem przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga dostarczenia próbek do poz. 1,2,11,18,28,42,43,44,45,47,48,50,51,61,62,63,93,94,95,111,112,113, pakiet nr 1 – Artykuły sypkie oraz poz. 18,21,22 pakiet nr 4 – Mleko i nabiał. Próbkę należy w sposób widoczny odpowiednio opisać, którego pakietu i pozycji w pakiecie dotyczy.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1 - Artykuły sypkie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15600000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa art. sypkich
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2 - Mięso i wędliny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mięsa i wędlin
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3 - Pieczywo
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa pieczywa
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4 - Mleko i nabiał
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mleka i nabiału
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5 - Mrożonki warzywne i ryby mrożone
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15221000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mrożonek warzywnych i ryb mrożonych
|
| |