GuidZP400 |
e1b156b7-3e69-4331-9258-2503cc3600ac
|
Biuletyn |
543198-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Wielospecjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Stargardzie
|
Regon |
30456200000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wojska Polskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
27
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Stargard Szczeciński
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
73-110
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
91 578 92 22
|
Zamawiajacy email |
zaopatrzenie@zozstargard.pl
|
Adres strony url |
www.zozstargar.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Wielospecjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zozstargard.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie w wersji papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Wielospecjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Stargardzie ul. Wojska Polskiego 27, 73-110 Stargard
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg nieograniczony 17/PN/U/PL/2020 na usługę administrowania systemami informatycznymi, w tym oprogramowaniem InfoMedica/AMMS na rzecz SPWZOZ w Stargardzie
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie związanym ze wsparciem w przypadku wystąpienia trudności lub problemów dot. systemu AMMS/InfoMedica.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik A do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat, przez okres nie krótszy niż 24 miesiące wykonał należycie na rzecz podmiotu leczniczego usługę polegającą na obsłudze i administrowaniu systemu InfoMedica/AMMS.
b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum 2 osobami, mającymi co najmniej 4-letnie doświadczenie w obsłudze systemu InfoMedica/AMMS w części szarej (niemedycznej)
c) Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum 3 osobami, mającymi co najmniej 4-letnie doświadczenie w obsłudze systemu InfoMedica/AMMS w części białej (medycznej)
d) Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że wszystkie osoby (łącznie) wskazane przez Wykonawcę do realizacji niniejszej usługi zgodnie z Załącznikiem nr 4 uczestniczyły w szkoleniach okresowych, organizowanych nie wcześniej niż 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert przez producenta systemu InfoMedica/AMMS z zakresu obsługi wszystkich modułów systemu Infomedica/AMMS posiadanych przez Zamawiającego, wymienionych w Załączniku A pkt a)-s).
Uwaga!
Zamawiający wyraża zgodę, aby ilość osób wskazana przez Wykonawcę do realizacji usługi wynosiła łącznie mniej niż łączna ilość osób o których mowa w pkt.b) i c), jednak pod warunkiem, że Wykonawca będzie dysponował nie mniej niż trzema osobami, z czego minimum 2 osoby będą posiadały doświadczenie o którym mowa łącznie w pkt. b) i c).
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Wykazu usług wykonanych lub wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat, przez okres nie krótszy niż 24 miesiące wykonał należycie na rzecz podmiotu leczniczego usługę polegającą na obsłudze i administrowaniu systemu InfoMedica/AMMS. Wykaz winien zawierać wartość wykonanej usługi, przedmiot, datę wykonywania oraz podmiot, na rzecz którego wykonywana była usługa.
2) Referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługa była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy. Referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usługi powinny być wydane wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
3) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 4 do SIWZ.
4) Oświadczeń, potwierdzających posiadanie przez każdą z osób wymienioną w Załączniku nr 4 wymaganego przez Zamawiającego doświadczenia określonego w Rozdziale V ust. 3 pkt b), c) niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego. Oświadczenie należy złożyć osobno dla każdej z osób wskazanych w Załączniku nr 4.
5) Oświadczeń potwierdzających że osoby wskazane w wykazie osób (Załącznik nr 4 do SIWZ) spełniają wymagania Zamawiającego określone w Rozdziale V ust. 3 pkt d) niezbędne do wykonania zamówienia publicznego. Oświadczenie należy złożyć osobno dla każdej z osób wskazanych w Załączniku nr 4 uwzględniając informację z zakresu jakich modułów systemu InfoMedica/AMMS przeszkolone są poszczególne osoby oraz datę odbycia szkolenia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie z Załącznikiem nr 6. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
3. W dniu podpisania umowy:
1) Wykonawca przekaże Zamawiającemu opłaconą polisę ubezpieczeniową potwierdzającą że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 100 000,00 zł.
2) Zostanie zawarta umowa powierzenia danych, której wzór stanowi Załącznik B do SIWZ.
3) W przypadku wyboru oferty złożonej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda przedłożenia umowy regulującej zasady ich współpracy, zawierającą co najmniej:
a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia obejmującego realizację przedmiotu zamówienia,
b) wskazanie zakresu działania poszczególnych wykonawców w ramach umowy o współpracy,
c) czas obowiązywania umowy o współpracy nie może być krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz czas trwania rękojmi.
d) Wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w przypadku:
1. gdy ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania obowiązków stron;
2. wystąpią przeszkody o charakterze obiektywnym (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia w tym mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej”) np. pogoda uniemożliwiająca wykonanie umowy, inne zdarzenia niezawinione przez żadną ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunąć termin realizacji maksymalnie o czas trwania przeszkody. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód;
3. zmiany potrzeb Zamawiającego uzasadniających zmniejszenie lub zmianę przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiana ta nie będzie niekorzystna dla Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2020-06-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
j.polski
|
IV 4 5 okres |
30
|