GuidZP400 |
00cac7c3-f064-4353-b5bd-2466a8969dff
|
Biuletyn |
543714-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Mazurski Park Krajobrazowy
|
Regon |
13175260000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Krutyń
|
Zamawiajacy adres numer domu |
66
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Piecki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
11-710
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
89 742 14 05,
|
Zamawiajacy fax |
89 742 14 05
|
Zamawiajacy email |
krutyn@mazurskipark.pl,
|
Adres strony url |
http://parkikrajobrazowewarmiimazur.pl/mazurski/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Podniesienie standardu bazy technicznej i wyposażenia parków krajobrazowych województwa warmińsko-mazurskiego dofinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko- Mazurskiego na Lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bipmpk.warmia.mazury.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bipmpk.warmia.mazury.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty należy składać na adres
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Mazurski Park Krajobrazowy, Krutyń 66, 11-710 Piecki (sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Adaptacja ekspozycji w Ośrodku Edukacji Przyrodniczo-Kulturowej wraz z ogrodem dydaktycznym
|
Numer referencyjny |
MP-FK.333.1.2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zadanie ma polegać na adaptacji części ekspozycji w zabytkowym budynku Ośrodka Edukacji Przyrodniczo-Kulturowej, doposażeniu ścieżki edukacyjnej w ogrodzie dydaktycznym oraz aranżację sali edukacyjnej przy siedzibie Mazurskiego Parku Krajobrazowego w Krutyni, Krutyń 66, 11-710 Piecki.
część I:
• wykonanie inwentaryzacji istniejącego obiektu (w części objętej opracowaniem);
• wykonanie dokumentacji projektowej - projekt aranżacji zaakceptowany przez Inwestora i projekt organizacji i harmonogram robót
Prace adaptacyjne nie obejmują prac budowalnych i nie wymagają uzyskania uzgodnień wymaganych przepisami Prawo budowlane.
• realizacja zadania – wykonanie aranżacji wystawy zgodnie z projektem,
• pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji,
• przeprowadzenie odbiorów,
• wykonanie kompletnego rozliczenia inwestycji zgodnie z klasyfikacją środków trwałych (Rozporządzenie RM z dn. 10.12.2010 r. w sprawie Klasyfikacji Środków Trwałych - Dz.U. z 2010 r. Nr 242 poz. 1622), które powinno zawierać w szczególności: wykaz wszystkich środków trwałych z podaniem symbolu grupy rodzajowej, nazwę dostawcy, nr faktury obejmującej płatność Zamawiającego za dany środek trwały, cenę jednostkową brutto, wartość.
część II:
• opracowanie merytoryczne treści zawartych na tablicach, zgodnie z zapisami zawartymi w SOPZ i uzgodnieniami z Zamawiającym,
• wykonanie po akceptacji przez Zamawiającego treści merytorycznych, nośników treści,
z zachowaniem minimalnych parametrów i standardów zawartych w SOPZ
• wykonanie konstrukcji drewnianych (ramy, daszki, ławkodaszki) zgodnie z SOPZ
• dostawa tablic do siedziby Zamawiającego oraz montaż tablic edukacyjnych w Ogrodzie Dydaktycznym przy Ośrodku Edukacji Przyrodniczo-Kulturowej w Krutyni
|
Cpv glowny przedmiot |
39133000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie, na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie (wzór stanowi załącznik nr 5)
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
część I
warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca:
- udokumentuje (wykaz robót lub usług) wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat dla robót budowlanych lub 3 lat dla usług przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, - w tym okresie, wykonanie minimum dwóch robót budowlanych lub usług aranżacji ekspozycji muzealnej o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia, o wartości zamówienia nie mniejszej niż 100 000,00 zł.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, są oni zobowiązani wykazać, iż stawiany przez Zamawiającego warunek spełnia w całości, co najmniej jeden z nich.
W przypadku Wykonawców powołujących się na zasoby podmiotów trzecich na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, są oni zobowiązani wykazać, iż stawiany przez Zamawiającego warunek spełniają w całości samodzielnie – lub – w całości jest on spełniany przez podmiot trzeci, na zasoby którego Wykonawca się powołuje.
część II
warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca:
- udokumentuje (wykaz dostaw lub usług) wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, - w tym okresie, wykonanie minimum 3 usług polegających na opracowaniu i wykonaniu tablic edukacyjnych, o tematyce przyrodniczej, o wartości zamówienia nie mniejszej niż 15 000,00 zł.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, są oni zobowiązani wykazać, iż stawiany przez Zamawiającego warunek spełnia w całości, co najmniej jeden z nich.
W przypadku Wykonawców powołujących się na zasoby podmiotów trzecich na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, są oni zobowiązani wykazać, iż stawiany przez Zamawiającego warunek spełniają w całości samodzielnie – lub – w całości jest on spełniany przez podmiot trzeci, na zasoby którego Wykonawca się powołuje.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
3.1 Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt. 1 ustawy. Dokumenty powinny być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów jak wyżej składa dokument lub dokumenty wystawiony
w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
3) Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
3.2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami,
w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów jak wyżej składa dokumenty wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu.
2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
3) Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert.
3.3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów jak wyżej składa dokumenty wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu.
2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
3) Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
3.4. dla części I wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub usług aranżacji ekspozycji muzealnych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane lub usługi zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane lub usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 cz. I
3.5 dla części II wykaz dostaw lub usług wykonania tablic edukacyjnych o tematyce przyrodniczej wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 cz. II
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od wszystkich Wykonawców, które należy złożyć wraz
z ofertą :
1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (Załącznik nr 3 do SIWZ);
2) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie – jeżeli dotyczy:
a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy,
b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu ( zgodnie z art.23 ustawy Pzp);
3) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy.
2. Oświadczenia, które ma złożyć każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej zamawiającego wykazu złożonych ofert:
2.1. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej:
w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz
z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę – Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5, (informacja z otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 6 do SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany istotnych postanowień umowy zawarte zostały we wzorze umowy, stanowiącym zał. nr 8 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-06-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z obowiązkiem nałożonym art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO), poniżej przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:
1) administratorem danych osobowych jest Mazurski Park Krajobrazowy(dalej: Administrator).
2) Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt jest możliwy pod adresem email: inspektor@cbi24.pl
3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w formule Zaprojektuj i wykonaj zadanie „Adaptacja ekspozycji w Ośrodku Edukacji Przyrodniczo – Kulturowej wraz z ogrodem dydaktycznym” przy siedzibie Mazurskiego Parku Krajobrazowego w Krutyni” (MP-FK.333.1.2020) prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm. ), zwanej dalej ustawą Pzp.
4) dane osobowe będą przekazywane następującym odbiorcom:
a) wnioskodawcom zgodnie z ustawą Pzp,
b) wnioskodawcom zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2018 r. poz. 1330 ze zm.),
c) organom publicznym i osobom uprawnionym do przeprowadzenia w Mazurskim Parku Krajobrazowym czynności kontrolnych i audytowych (np. Urząd Zamówień Publicznych, Krajowa Izba Odwoławcza, Regionalna Izba Obrachunkowa, Najwyższa Izba Kontroli, Krajowa Administracja Skarbowa),
5) dane osobowe będą przechowywane przez 4 lata od dnia zakończenia postępowania,
a następnie przez okres zgodny z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018 r., poz. 217) .
6) w każdym czasie przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych,
jak również prawo żądania ich sprostowania* lub ograniczenia przetwarzania, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**.
7) jeżeli uważa Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym zudziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Adaptacja części ekspozycji w zabytkowym budynku Ośrodka Edukacji Przyrodniczo-Kulturowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39133000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest adaptacja części ekspozycji w Ośrodku Edukacji Przyrodniczo-Kulturowej przy siedzibie Mazurskiego Parku Krajobrazowego w Krutyni.
Wykonawca zobowiązany jest do opracowania projektu wykonawczego, na podstawie koncepcji oraz do wykonania ekspozycji wraz z niezbędnym wyposażeniem. Projekt przed przystąpieniem do wykonania ekspozycji wymagać będą akceptacji Zamawiającego.
Etap projektowy
Wykonawca przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do:
• opracowania projektu aranżacji ekspozycji uwzględniającej wymagania zawarte
w obowiązujących przepisach, dokumentacja opracowana w formie planów, rysunków, opisów i innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót, lokalizację elementów przedsięwzięcia oraz uwarunkowania wykonania przedsięwzięcia;
• opracowania kosztorysów i przedmiarów robót,
• projekt organizacji i harmonogram robót.
• Przytoczone opracowania powinny być przygotowane w wersji drukowanej i w wersji elektronicznej.
• Wersja elektroniczna powinna zawierać wersję edytowalną opracowania w formacie .doc (dokumenty tekstowe), .xls (arkusze kalkulacyjne), .dwg (rysunki) oraz wersję do odczytu. Pliki przeznaczone do odczytu winny być udostępniane w formacie .pdf, i winny być zoptymalizowane. Płyta CD/DVD może zawierać więcej niż jedno opracowanie.
Etap wykonawczy
1. Wymiana systemu wystawienniczego w dioramach.
2. Wykonanie nowych dioram przyrodniczych. Wykonanie nowego systemu wystawienniczego dla 5 dioram, połączonych ze sobą i tworzących przechodzące w siebie kolejne siedliska.
3. Dostawa i montaż systemu nagłośnienia w Ośrodku Edukacji Przyrodniczo - Kulturowej
3.1. Dostawa tła dźwiękowego do ekspozycji
3.2. Montaż systemu nagłośnienia w Ośrodku Edukacji Przyrodniczo-Kulturowej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Wykonanie, dostawa i montaż tablic edukacyjnych w ogrodzie dydaktycznym i sali edukacyjnej przy siedzibie Mazurskiego Parku Krajobrazowego w Krutyni
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie polega na zaprojektowaniu, wykonaniu, dostarczeniu i montażu 3 tablic edukacyjnych
w Ogrodzie Dydaktycznym oraz 6 tablic mobilnych do Izby Edukacyjnej przy Ośrodku Edukacji Przyrodniczo – Kulturowej w Krutyni.
Zakres zamówienia:
• zaprojektowanie tablic,
• wykonanie tablic (po akceptacji projektu przez Zamawiającego)
• dostawa i montaż tablic do siedziby Zamawiającego, pod adres Krutyń 66, 11-710 Piecki. Dostawa i montaż tablic nastąpi w godzinach pracy Parku tj. od 7:30 do 15:30, od poniedziałku do piątku, po wcześniejszym ustaleniu terminu z Zamawiającym.
|
| |