Usługa dostępu do Internetu i transmisji danych dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części

Data publikacji 2020-05-26
Data zakończenia 2020-06-04 00:00:00
Instytucja Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Usługi internetowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542231-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 724000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa dostępu do Internetu i transmisji danych dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części:
1)Część 1 - Usługa dostępu do Internetu i transmisji danych w lokalizacji Kazimierz Dolny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 został zawarty w Załączniku nr 1.1 do SIWZ.
2)Część 2 - Usługa dostępu do Internetu i transmisji danych w lokalizacji Stalowa Wola B.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 został zawarty w Załączniku nr 1.2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fb4a7b05-c2dd-409b-912d-dc59e201b99a
Biuletyn 542231-N-2020
Zamawiajacy nazwa Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Regon 51406400000000
Zamawiajacy adres ulica Al. Racławickie
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon (81) 445 41 59
Zamawiajacy fax (81) 445 41 63
Zamawiajacy email dzp@kul.pl
Adres strony url https://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.gov.pl/; https://epuap.gov.pl/wps/portal
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w sposób pisemny i elektronicznie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II; Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin; Dział Zamówień Publicznych i Zakupów, Collegium Jana Pawła II, pokój nr C-223.
Nazwa nadana zamowieniu Usługa dostępu do Internetu i transmisji danych dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części
Numer referencyjny AZP-240/PN-p30/042/2020
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2 części
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa dostępu do Internetu i transmisji danych dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części: 1)Część 1 - Usługa dostępu do Internetu i transmisji danych w lokalizacji Kazimierz Dolny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 został zawarty w Załączniku nr 1.1 do SIWZ. 2)Część 2 - Usługa dostępu do Internetu i transmisji danych w lokalizacji Stalowa Wola B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 został zawarty w Załączniku nr 1.2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72400000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Okreslenie warunkow Zamawiający określa minimalne warunki dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli: Wykonawca wykaże, że posiada aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej (art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2460 z późn. zm.);
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Dokumenty składane przez Wykonawcę w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy Pzp (w formie oryginału w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w przypadku wyboru formy pisemnej – papierowej w formie oryginału papierowego lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); 2) Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej), zamiast dokumentów wskazanych w punkcie 1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczeniu Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3) Dokumenty składane przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: a) aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca składa w postępowaniu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ (w formie oryginału w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w przypadku wyboru formy pisemnej – papierowej w formie oryginału papierowego).
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1)wypełniony i podpisany formularz „Opis przedmiotu zamówienia wraz z wyceną” według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1.1/1.2 do SIWZ – w zależności od Części na którą/-e Wykonawca składa ofertę (w formie oryginału w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w przypadku wyboru formy pisemnej (papierowej) w formie oryginału); 2)wypełniony i podpisany formularz „Oferta Wykonawcy” sporządzony z wykorzystaniem wzoru, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ (w formie oryginału w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w przypadku wyboru formy pisemnej (papierowej) w formie oryginału), zawierający w szczególności: cenę ofertową, warunki płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informacje dotyczącą firm podwykonawców oraz zakresu zadań powierzonego podwykonawcom; 3)oświadczenie wskazane w Rozdziale VII ust. 1.1) niniejszej SIWZ (w formie oryginału w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w przypadku wyboru formy pisemnej (papierowej) w formie oryginału); 4)oświadczenie wskazane w Rozdziale VII ust. 2.1) niniejszej SIWZ (w formie oryginału w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w przypadku wyboru formy pisemnej (papierowej) w formie oryginału); 5)(jeżeli dotyczy) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu (w formie oryginału w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznej kopii notarialnie potwierdzonej przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub w przypadku wyboru formy pisemnej (papierowej) w formie oryginału lub kopii papierowej poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza), w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę nie będą podpisywane przez osobę lub osoby wskazane, jako osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Wszelkie informacje dotyczące treści umowy związane z realizacją zamówienia publicznego i warunki, na jakich Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, zostały zawarte we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 2.Wszelkie dopuszczalne zmiany umowy zostały wskazane w jej wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 3.Wszelkie zmiany postanowień umowy mogą nastąpić tylko za zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności i nie mogą naruszać art. 144 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2020-06-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1.Zamawiający dopuszcza składanie ofert w niniejszym postępowaniu w formie pisemnej papierowej lub w formie elektronicznej. 2.Postępowanie bez względu na formę będzie prowadzone w języku polskim. 3.W formie elektronicznej postępowanie prowadzone będzie drogą elektroniczną za pośrednictwem mini portalu https://miniportal.uzp.gov.pl/; ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal i pod nazwą postępowania wskazaną w tytule niniejszej SIWZ. 4.Wykonawca zgodnie z wyborem elektronicznie lub pisemnie ma prawo złożyć w każdej części tylko jedną ofertę, zawierającą jedną, jednoznacznie opisaną propozycję. Złożenie większej liczby ofert w jednej części spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę w tej części.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Usługa dostępu do Internetu i transmisji danych w lokalizacji Kazimierz Dolny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72400000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający dopuszcza składanie ofert w niniejszym postępowaniu w formie pisemnej papierowej lub w formie elektronicznej. Wykonawca zgodnie z wyborem elektronicznie lub pisemnie ma prawo złożyć w każdej części tylko jedną ofertę, zawierającą jedną, jednoznacznie opisaną propozycję. Złożenie większej liczby ofert w jednej części spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę w tej części.
Zalacznik krotki opis Część 1 - Usługa dostępu do Internetu i transmisji danych w lokalizacji Kazimierz Dolny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 został zawarty w Załączniku nr 1.1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Usługa dostępu do Internetu i transmisji danych w lokalizacji Stalowa Wola B
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72400000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający dopuszcza składanie ofert w niniejszym postępowaniu w formie pisemnej papierowej lub w formie elektronicznej. Wykonawca zgodnie z wyborem elektronicznie lub pisemnie ma prawo złożyć w każdej części tylko jedną ofertę, zawierającą jedną, jednoznacznie opisaną propozycję. Złożenie większej liczby ofert w jednej części spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę w tej części.
Zalacznik krotki opis Część 2 - Usługa dostępu do Internetu i transmisji danych w lokalizacji Stalowa Wola B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 został zawarty w Załączniku nr 1.2 do SIWZ.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)