| GuidZP400 |
6ef877d8-e03d-4ab1-8b75-d3bbb5da34b9
|
| Biuletyn |
543758-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina
|
| Regon |
27570200000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Okólnik
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00-368
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
228 278 309
|
| Zamawiajacy fax |
228 278 309
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@chopin.edu.pl
|
| Adres strony url |
www.chopin.edu.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Modernizacja i nowa aranżacja trzech kameralnych sal widowiskowych wraz z zapleczem w budynku Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie ” Projekt dofinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.chopin.edu.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.chopin.edu.pl
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
Oferty należy złożyć na skrzynkę Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina na portalu ePUAP (/UMFC/domyslna).
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i instalacja oświetlenia technologicznego dla trzech sal kameralnych – etap 2 w ramach realizacji projektu MODERNIZACJA I NOWA ARANŻACJA TRZECH KAMERALNYCH SAL WIDOWISKOWYCH WRAZ Z ICH ZAPLECZEM W BUDYNKU UNIWERSYTETU MUZYCZNEGO FRYDERYKA CHOPINA W WARSZAWIE PRZY ULICY OKÓLNIK 2.
|
| Numer referencyjny |
ZP-9/05/2020/272/W/MSW
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Zamówienie obejmuje dostawę sprzętu oświetleniowego z urządzeniami towarzyszącymi oraz montażem niezbędnym do wyposażenia sal kameralnych modernizowanych na podstawie projektu wielobranżowego autorstwa pracowni Radosław Guzowski Architekt wraz z przeprowadzeniem szkolenia. Modernizowane wnętrza tworzą zespół trzech sal kameralnych na 1i 2 piętrze budynku wraz z zapleczem. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy składa się z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji. Zamawiający uprawiony jest do skorzystania z prawa opcji w terminie do dnia 30.08.2020 r. poprzez złożenie Wykonawcy w tym zakresie oświadczenia woli. Oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji może dotyczyć wszystkich urządzeń we wszystkich pomieszczeniach określonych w OPZ, wszystkich urządzeń do wybranych pomieszczeń lub wybranych urządzeń do wybranych pomieszczeń. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji poprzez złożenie jednego lub więcej oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji, z tym że wiążące dla Wykonawcy są oświadczenia złożone w terminie przewidzianym do skorzystania z prawa opcji. Celem zamówienia jest realizacja drugiego etapu wyposażenia przebudowanych pomieszczeń w ramach inwestycji objętej umową o dofinansowanie „Modernizacja i nowa aranżacja trzech kameralnych sal widowiskowych wraz z zapleczem w budynku Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie” w ramach działania 8.1 oś priorytetowa VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko.
|
| Cpv glowny przedmiot |
31500000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
89
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku, ocena nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę JEDZ
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku, ocena nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę JEDZ
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – należycie zrealizowali co najmniej cztery zamówienia obejmujące dostawę sprzętu oświetleniowego będącego przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 50.000,00 zł każde lub 8 instalacji oświetlenia scenicznego na scenach o powierzchni minimalnej 100 m2
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zakresie warunkow udzialu |
dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwotę wadium należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: ALIOR BANK S.A. 72 2490 0005 0000 4600 2242 9992 Dowód wniesienia wadium w pieniądzu powinien zawierać w rubryce „tytułem” sformułowanie: „Wadium w sprawie ZP-9/05/2020/272/W/MSW”. Zamawiający zaleca załączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wpłatę wadium w pieniądzu. W przypadku wnoszenia wadium nie w pieniądzu, a w innych dopuszczalnych formach określonych w Ustawie, dokument wadium należy dołączyć do oferty w oryginale. Beneficjentem takich dokumentów musi być Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina, ul. Okólnik 2, 00-368 Warszawa. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a) oraz art. 46 ust. 5 pkt 1, 2, 3 Ustawy. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie lub wymaganej wysokości i formie skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy z postępowania, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b Ustawy. Pozostałe uregulowania, a w szczególności odnośnie zwrotu wadium, ponownego wniesienia i zatrzymania wadium określa Ustawa.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje zmiany istotnych postanowień umowy Zamawiający, zgodnie z art. 144 Ustawy, przewiduje możliwość istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty. Zmiana umowy jest możliwa w przypadkach określonych w § 10 istotnych postanowień umowy, tj. w następujących przypadkach: w przypadku wystąpienia konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w Opisie Przedmiotu Zamówienia w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu Umowy w zakresie zmian technologicznych lub zmiany terminu realizacji zamówienia; nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów, a obowiązek zmiany umowy będzie wynikał wprost z przepisów wprowadzających powyższe zmiany, w takim przypadku umowa może ulec zmianie w zakresie i na zasadach przewidzianych w tych przepisach; nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT), w takim przypadku zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia brutto Wykonawcy, które zostanie obliczone jako suma wynagrodzenia netto Wykonawcy oraz wartości podatku VAT według stawki w chwili wystawienia faktury; konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w takim przypadku Strony mogą zmienić warunki umowy w stopniu odpowiadającym zmianom wprowadzonym w umowie pomiędzy Zamawiającym a inna niż Wykonawca stroną
|
| IV 4 4 data |
2020-06-05T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|