GuidZP400 |
1cf5542e-51e1-4c7a-b109-9b4141924819
|
Biuletyn |
543636-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Iłowa
|
Regon |
97077085300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Żeromskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
27
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Iłowa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
68-120
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
68 368 14 00
|
Zamawiajacy fax |
68 368 14 01
|
Zamawiajacy email |
w.kaczmarski@ilowa.pl
|
Adres strony url |
www.ilowa.info.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny - Lubuskie 2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ilowa.info.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest przesłanie ofert w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Iłowej ul. Żeromskiego 27, 68-120 Iłowa, pok. nr 14, I piętro, sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i montaż wyposażenia do projektu pn. „Poprawa infrastruktury edukacji przedszkolnej w Gminie Iłowa”
|
Numer referencyjny |
IZP-I.271.7.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego zgodnie z poniższym zestawieniem:
- zestaw głośnikowy szerokopasmowy - 2 szt.
- zestaw mikrofonów bezprzewodowych z odbiornikiem podwójnym oraz dwoma mikrofonami doręcznymi - 1 kpl
- mikser analogowy - 1 szt
- zestaw statywów głośnikowych - 1 kpl
- zestaw statywów mikrofonowych - 1 kpl
- zestaw pokrowców do głośników - 1 kpl
- okablowanie - 1 kpl
- laptop z oprogramowaniem - 12 szt
- monitor interaktywny wraz z oprogramowaniem - 7 szt.
- projektor - 1 szt.
- ekran - 1 szt.
- uchwyt sufitowy - 1 szt.
2. Zamawiający wymaga, aby dostarczony i zamontowany sprzęt był w pełni funkcjonalny, tj. gotowy do pracy bez konieczności angażowania Zamawiającego do zakupu dodatkowych akcesoriów. Wykonawca zobowiązany jest zamontować dostarczone urządzenia (w ramach złożonej oferty ce-nowej). Sposób wykonania montażu urządzeń:
a) monitorów interaktywnych
- w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
- prowadzenie okablowania HDMI między monitorami interaktywnymi a biurkami nauczycieli w listwach naściennych,
- Wykonawca dostarczy i zamontuje w każdym z biurek nauczycieli panele przyłączy (montowane w blatach), z przejściówką HDMI umożliwiającą przesył sygnału HDMI 2.0
- okablowanie HDMI biegnące od monitora interaktywnego do panelu przyłączy (10 m) oraz od panelu przyłączy do laptopów (2 m) musi gwarantować przesył sygnału w 4K/60Hz, zgodnie z wymaganiami technicznymi określonymi w SIWZ.
- jako załącznik do protokołu odbioru Wykonawca przedstawi stosowną dokumentację (np. wydruk strony producenta okablowania z podaniem jej pełnego adresu) potwierdzającą parametry użytego do montażu okablowania HDMI
b) projektora multimedialnego
- w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
- prowadzenie okablowania HDMI i audio (out) między projektorem a ściennym panelem przyłączy w listwach naściennych (ok. 15 m)
- ścienny panel przyłączy powinien posiadać: 1 wejście HDMI, 1 wyjście audio mini jack
- w komplecie okablowanie HDMI 3 m + kabel audio łączący przyłącze audio mini jack z zewnętrznym zestawem nagłośnienia 5 m
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przeszkolił personel, któremu powierzona zostanie eksplo-atacja sprzętu.
|
Cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena pełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena pełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
posiadanie wiedzy i doświadczenia tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizowali co najmniej jedno zamówienie obejmujące dostawę sprzętu multimedialnego* o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto.
*Sprzęt multimedialny Zamawiający definiuje jako urządzenia stanowiące połączenie kilku różnych form przekazu informacji (tekstu, dźwięku, grafiki, animacji, wideo) w celu dostarczania odbiorcom informacji lub rozrywki.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę);
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentów składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, z zachowaniem powyższego terminu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz zamówień zgodnych z Rozdziałem VIII ust. 1 pkt 1.3) a) SIWZ- wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ wraz z dokumentem potwierdzającym realizację zamówień, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 1.3) SIWZ wraz z potwierdzeniem, że dostawa została zrealizowana bez uwag (np. list referencyjny).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące PLN).
2. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wymie-nionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo–kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 359).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
Wpłaty pieniężnej należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego nr:
Nr: 50 9658 0006 0000 1443 2007 0004,
z dopiskiem „Wadium – Zakup i montaż wyposażenia do projektu pn. „Poprawa infrastruktury edukacji przedszkolnej w Gminie Iłowa”
4. Jeśli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Wykonawca załączy do oferty oryginał lub kserokopię dowodu wniesienia wadium (dokonania przelewu bankowego) poświadczoną za zgodność z orygi-nałem.
5. Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu, to do oferty należy załączyć ksero-kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał należy załączyć do oferty w odrębnej kopercie w sposób umożliwiający zwrot. W przypadku niezastosowania się do powyż-szego, zwrot oryginału będzie niemożliwy.
6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać co najmniej:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (Zamawiającego), poręczyciela/gwaranta oraz wskazanie ich siedzib; Beneficjentem poręczenia/gwarancji (Zama-wiającym) jest Gmina Iłowa, ul. Żeromskiego 27, 68-120 Iłowa,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/gwarancją,
3) kwotę wadium,
4) termin ważności poręczenia/gwarancji – nie krótszy niż termin związania ofertą,
5) zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacji, jeżeli Wykonawca:
5.1) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej,
5.2) którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie:
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
6) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, Zamawiający nie uzna dokumentów, które nie spełniają wymagań, o których mowa w pkt. 6.
8. Wniesione wadium musi zabezpieczać ofertę Wykonawcy przez cały okres związania ofertą.
9. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wadium zostało wniesione w sposób nieprawidłowy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
10. Zamawiający zatrzyma wadium, lub dokona jego zwrotu na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną w prowadzone do treści zawieranej umowy określone zostały w załączniku nr 6 do SIWZ – Projekt umowy
|
IV 4 4 data |
2020-06-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Przy sporządzaniu oferty wymagany jest język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|