Dostawa instrumentów muzycznych, akcesoriów do sprzętu muzycznego i materiałów nutowych dla potrzeb Orkiestry Reprezentacyjnej Wojska Polskiego będącej na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021

Data publikacji 2020-05-27
Data zakończenia 2020-06-05 00:00:00
Instytucja Jednostka Wojskowa Nr 6021
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Słowniki, mapy, zeszyty nutowe i inne książki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543491-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 373000001, 373210004, 221144006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest: dostawa instrumentów muzycznych, akcesoriów do sprzętu muzycznego i materiałów nutowych dla potrzeb Orkiestry Reprezentacyjnej Wojska Polskiego będącej na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021 z podziałem na 3 trzy części:
I część zamówienia – instrumenty muzyczne i ich części,
II część zamówienia – akcesoria do instrumentów muzycznych,
III część zamówienia – zeszyty nutowe.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
37300000-1 instrumenty muzyczne i ich części,
37321000-4 akcesoria do instrumentów muzycznych,
22114400-6 - zeszyty nutowe.
2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia wraz z szczegółowymi wymogami przedstawiono w załącznikach: nr 1.1 – 1.3 oraz nr 4 do SIWZ (tj.: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, Specyfikacja asortymentowo - cenowa oraz Ogólne warunki umowy) 3. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO parametrom technicznym, funkcjonalnym i jakościowym wskazanym w opisie, stanowiącym załącznik nr 1.1. – 1.3. do SIWZ.4.ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SIWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1, 1.2 oraz nr 1.3 do SIWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. 5.Poszczególne części przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9ff6d151-d07c-4b51-968c-a6709e813481
Biuletyn 543491-N-2020
Zamawiajacy nazwa Jednostka Wojskowa Nr 6021
Regon 14626847100000
Zamawiajacy adres ulica Żwirki i Wigury
Zamawiajacy adres numer domu 9/13
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-909
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261847581
Zamawiajacy fax 261847577
Zamawiajacy email ozgst.zampub@ron.mil.pl
Adres strony url https://www.ozgst.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny obrona - jednostka wojskowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/ozgst
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/ozgst
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa instrumentów muzycznych, akcesoriów do sprzętu muzycznego i materiałów nutowych dla potrzeb Orkiestry Reprezentacyjnej Wojska Polskiego będącej na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021
Numer referencyjny 28/2020/PN/Szkol i KO
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest: dostawa instrumentów muzycznych, akcesoriów do sprzętu muzycznego i materiałów nutowych dla potrzeb Orkiestry Reprezentacyjnej Wojska Polskiego będącej na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021 z podziałem na 3 trzy części: I część zamówienia – instrumenty muzyczne i ich części, II część zamówienia – akcesoria do instrumentów muzycznych, III część zamówienia – zeszyty nutowe. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 37300000-1 instrumenty muzyczne i ich części, 37321000-4 akcesoria do instrumentów muzycznych, 22114400-6 - zeszyty nutowe. 2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia wraz z szczegółowymi wymogami przedstawiono w załącznikach: nr 1.1 – 1.3 oraz nr 4 do SIWZ (tj.: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, Specyfikacja asortymentowo - cenowa oraz Ogólne warunki umowy) 3. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO parametrom technicznym, funkcjonalnym i jakościowym wskazanym w opisie, stanowiącym załącznik nr 1.1. – 1.3. do SIWZ.4.ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SIWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1, 1.2 oraz nr 1.3 do SIWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. 5.Poszczególne części przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 37300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Informacje na temat katalogow CZĘŚĆ I: Termin obowiązywania umowy: od dnia zawarcia umowy do dnia 30.10.2020 r. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia zawarcia umowy w terminie min. 20 dni max. 40 dni (kalendarzowych). CZĘŚĆ II: Termin obowiązywania umowy: od dnia zawarcia umowy do dnia 30.10.2020 r. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia zawarcia umowy w terminie min. 20 dni max. 40 dni (kalendarzowych). CZĘŚĆ III: Termin obowiązywania umowy: od dnia zawarcia umowy do dnia 30.10.2020 r. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia zawarcia umowy w terminie min. 20 dni max. 40 dni (kalendarzowych).
Okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYKONAWCY, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków określonych w art. 24 ust 1 i ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. ZAMAWIAJĄCY uzna, że WYKONAWCA nie podlega wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, jeżeli z przedstawionych przez WYKONAWCĘ oświadczeń i dokumentów wynikać będzie, że nie występują uwarunkowania określone w art. 24 ust. 1 pkt. 12 -23 oraz 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. W przypadkach, gdy WYKONAWCA wykazując spełnienie warunków, polega na zasobach innych podmiotów, w stosunku do żadnego z tych podmiotów nie mogą występować uwarunkowania art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.3. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp należy przedłożyć: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy Pzp , 2) informację w odniesieniu do przynależności do grupy kapitałowej WYKONAWCA, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje ZAMAWIAJĄCEMU oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, WYKONAWCA może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym WYKONAWCĄ nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia . Jeżeli WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie WYKONAWCY, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania WYKONAWCY lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez WYKONAWCĘ, ZAMAWIAJĄCY może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio w kraju, w którym WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu WYKONAWCA może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. WYKONAWCA, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić ZAMAWIAJĄCEMU, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór zobowiązania przedstawia załącznik nr 5 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość zmiany umowy w sytuacji gdy WYKONAWCĘ, któremu ZAMAWIAJĄCY udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy WYKONAWCA w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego WYKONAWCY lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy WYKONAWCA spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość zmiany poszczególnych rzeczy objętych przedmiotem umowy na inne (tożsame), lub zmianie producenta (dystrybutora) określonego w umowie, jeżeli zmiana jest konieczna z uwagi na brak lub wycofanie tej rzeczy z produkcji z zastrzeżeniem, że parametry techniczne, eksploatacyjne i użytkowe będą takie same lub lepsze, a cena wskazana w umowie nie ulegnie zwiększeniu – na wniosek WYKONAWCY. Zgodnie z art. 15r. ustawy z 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych WYKONAWCA niezwłocznie poinformuje ZAMAWIAJĄCEGO o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie umowy załączając stosowne oświadczenia lub inne dokumenty, które potwierdzą stan faktyczny podany w informacji. ZAMAWIAJĄCY przekaże WYKONAWCY swoje stanowisko wraz z uzasadnieniem w terminie 14 dni liczonym od dnia otrzymania oświadczenia lub dokumentów. Jeśli ZAMAWIAJĄCY uzna, że takie okoliczności mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie umowy w uzgodnieniu z wykonawcą dokona zmiany umowy m.in. poprzez: zmianę terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części, zmianę sposobu wykonywania dostaw, zmianę zakresu świadczenia WYKONAWCY i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia wykonawcy - o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-06-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Instrumenty muzyczne i ich części,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia wraz z szczegółowymi wymogami przedstawiono w załączniku nr 1.1 oraz nr 4 do SIWZ (tj.: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, Specyfikacja asortymentowo - cenowa oraz Ogólne warunki umowy). Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO parametrom technicznym, funkcjonalnym i jakościowym wskazanym w opisie, stanowiącym załącznik nr 1.1. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Akcesoria do instrumentów muzycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37321000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia wraz z szczegółowymi wymogami przedstawiono w załączniku: nr 1.2 oraz nr 4 do SIWZ (tj.: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, Specyfikacja asortymentowo - cenowa oraz Ogólne warunki umowy). Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO parametrom technicznym, funkcjonalnym i jakościowym wskazanym w opisie, stanowiącym załącznik nr 1.2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zeszyty nutowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22114400-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia wraz z szczegółowymi wymogami przedstawiono w załącznikach: nr 1.3 oraz nr 4 do SIWZ (tj.: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, Specyfikacja asortymentowo - cenowa oraz Ogólne warunki umowy). Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO parametrom technicznym, funkcjonalnym i jakościowym wskazanym w opisie, stanowiącym załącznik nr 1.3. do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)