DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH I FAKSÓW NA POTRZEBY ŻANDARMERII WOJSKOWEJ

Data publikacji 2020-05-27
Data zakończenia 2020-06-08 00:00:00
Instytucja Oddział Zabezpieczenia Żandarmerii Wojskowej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544480-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301250001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH I FAKSÓW NA POTRZEBY ŻANDARMERII WOJSKOWEJ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9fd3b24c-0ba4-4ff8-9dae-eb78a8911b18
Biuletyn 544480-N-2020
Zamawiajacy nazwa Oddział Zabezpieczenia Żandarmerii Wojskowej
Regon 14238025400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jana Ostroroga
Zamawiajacy adres numer domu 35
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-163
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261 853 247
Zamawiajacy fax 261 853 070
Zamawiajacy email ozzw.szp@ron.mil.pl
Adres strony url https://ozzw.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny JEDNOSTKA WOJSKOWA
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://ozzw.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://ozzw.wp.mil.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/ozzw
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH I FAKSÓW NA POTRZEBY ŻANDARMERII WOJSKOWEJ
Numer referencyjny RZP/01/PN/S/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH I FAKSÓW NA POTRZEBY ŻANDARMERII WOJSKOWEJ.
Cpv glowny przedmiot 30125000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiada siedzibę, określonych w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/UE, lub aby spełniał inne wymogi określone w tym załączniku. Informacje dodatkowe
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową. Informacje dodatkowe Informacje szczegółowe zawarto w Rozdziale VI SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, iż zrealizował lub realizuje dostawę, odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Informacje dodatkowe: Informacje szczegółowe zawarto w Rozdziale VI SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 5. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający zażąda informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Z informacji musi wynikać, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 314 000,00 PLN, w przypadku oferty składanej na wszystkie zadania w tym: na zadanie nr 1 – 30 000,00 PLN; na zadanie nr 2 – 10 000,00 PLN; na zadanie nr 3 – 250 000,00 PLN; na zadanie nr 4 – 6 000,00 PLN; na zadanie nr 5 – 3 000,00 PLN; na zadanie nr 6 – 10 000,00 PLN; na zadanie nr 7 – 5 000,00 PLN. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu (art. 26 ust. 2c ustawy Pzp). Dokumenty składane są w oryginale, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem tj. kopii opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 6. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający zażąda wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza, aby wykaz dotyczył dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – również wykonywanych, w okresie dłuższym niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza wykazanie zarówno jednej dostawy, odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego postępowania i wartości nie mniejszej niż: 314 000,00 PLN w przypadku oferty składanej na wszystkie zadania, w tym: na zadanie nr 1 – 30 000,00 PLN; na zadanie nr 2 – 10 000,00 PLN; na zadanie nr 3 – 250 000,00 PLN; na zadanie nr 4 – 6 000,00 PLN; na zadanie nr 5 – 3 000,00 PLN; na zadanie nr 6 – 10 000,00 PLN; na zadanie nr 7 – 5 000,00 PLN, lub kilku odpowiadających rodzajowo dostaw o niższych wartościach na łączną kwotę nie mniejszą niż wymagane. Wzór wykazu stanowi załącznik do SIWZ. Dokumenty składane są w oryginale, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem tj. kopii opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający zażąda od Wykonawcy, którego oferta została oceniona najwyżej dostarczenia: opisu przedmiotu zamówienia (załącznik do SIWZ), a w przypadku artykułów równoważnych, dokumentów potwierdzających spełnianie zgodności z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego np. dokładny opis oferowanych produktów, karty katalogowe itp., z których wynikać będzie zachowanie równoważności; Dokumenty składane są w oryginale, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem tj. kopii opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Inne dokumenty niewymienione DOKUMENTY WRAZ Z OFERTĄ: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: 1 Zamawiający żąda oświadczenia, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, oraz, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda od Wykonawcy: 1. oświadczenia, zawartego w opisie przedmiotu zamówienia (dalej OPZ, załącznik do SIWZ), a w przypadku artykułów równoważnych, oświadczenia wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie zgodności z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego np. dokładny opis oferowanych produktów, karty katalogowe itp., z których wynikać będzie zachowanie równoważności.
Czy wadium 1
Wadium Informacja na temat wadium 1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium. 2. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 13 600,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy i 00/100), w tym: na zadanie nr 1 – 1 400,00 PLN; na zadanie nr 2 – 400,00 PLN; na zadanie nr 3 – 11 000,00 PLN; na zadanie nr 4 – 200,00 PLN; na zadanie nr 5 – 100,00 PLN; na zadanie nr 6 – 400,00 PLN; na zadanie nr 7 – 100,00 PLN. 3. Wadium zabezpieczające ofertę może być wniesione w jednej lub w kilku z niżej wymienionych form: 3.1. pieniądzu; 3.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3. gwarancjach bankowych; 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku NBP O/O Warszawa, nr rachunku 30 1010 1010 0135 5013 9120 2000 z dopiskiem na przelewie: „Wadium RZP/01/PN/S/2020_zadanie nr_” O terminie wniesienia wadium, decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego i uznanych na koncie Zamawiającego do upływu terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz, np. gwarancja bankowa czy ubezpieczeniowa, należy przekazać, pod rygorem nieważności, w oryginale w postaci elektronicznej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby uprawnionej ze strony gwaranta (przedstawiciela gwarancji). 6. Z treści gwarancji / poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. 7. Wprowadzenie do gwarancji/poręczenia treści warunkujących w jakikolwiek sposób dokonanie przez Gwaranta czynności, skutkować będzie brakiem uznania gwarancji/poręczenia za prawidłowe, chyba że wynikają one z przepisów prawa. 8. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy (art. 89 ust. 1 pkt 7b). 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 4. Na podstawie art. 144 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp, w przypadkach niezależnych od Zamawiającego, zastrzega się dokonanie zmian treści umowy w zakresie: 4.1. zmiany miejsca świadczenia przedmiotu zamówienia, w tym zmiany organizacyjne; 4.2. zmiany w zakresie wynagrodzenia umownego Wykonawcy – w przypadku, gdy wprowadzenie zmian będzie następstwem zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), mającej zastosowanie w czasie realizacji niniejszej umowy, przy czym zmianie ulegnie kwota podatku VAT i kwota wynagrodzenia brutto Wykonawcy za część przedmiotu umowy wykonywaną po tym terminie, natomiast wartość wynagrodzenia netto pozostanie bez zmian; 4.3. zmiany w zakresie przedmiotu umowy – w przypadku zmian w zakresie przyjętych rozwiązań technicznych, technologicznych, funkcjonalnych sprzętu na parametry bardziej nowoczesne lub ekonomicznie uzasadnione dla Zamawiającego; 4.4. zmiany w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy – w przypadku zmian w strukturze i organizacji Zamawiającego lub Wykonawcy, czy też z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron umowy, a mają wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy; 4.5. zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia – jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego i nie wprowadzą warunków, które gdyby zostały ujęte w procedurze przetargowej udzielania zamówienia, umożliwiłyby wybór innej oferty niż ta, która została wybrana pierwotnie; 4.6. zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej bądź innej omyłki polegającej na niezgodności treści umowy z ofertą; 4.7. wystąpienia potrzeby zmiany zawartej umowy na skutek okoliczności niezależnych od Stron, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy lub okoliczności zaistnienia siły wyższej; 4.8. konieczności wprowadzenia innych zmian do umowy niż wyżej wymienione, spowodowanych zmianami w przepisach prawa, normach, dyrektywach, standardach lub zmianami w zakresie wiedzy technicznej, technologicznej lub funkcjonalnej. Na podstawie art 15r ustawy z dnia 02 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U.2020 poz. 374 z późn. zm.), zastrzega się możliwość dokonania zmian treści umowy w przypadkach i na warunkach określonych w przedmiotowej ustawie oraz w kolejnych aktach normatywnych ją zmieniających.
IV 4 4 data 2020-06-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 I. Otwarcie ofert: 1. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.06.2020 roku, o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego. II. Oferta i oświadczenia: 1. W niniejszym postępowaniu wymagane jest złożenie oferty oraz oświadczeń, o których mowa w art. 25a ustawy Pzp., w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 2. Szczegółowe informacje dot. zasad składania ofert, oświadczeń oraz komunikacji zostały określone w SIWZ. III. Klauzula społeczna: 1. Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia może zatrudnić osoby niepełnosprawne i/lub bezrobotne. 2. Szczegółowe informacje dot. zasad zastosowania klauzuli społecznej zostały określone w SIWZ. IV. Klauzula informacyjna RODO: 1. Szczegółowe informacje dot. klauzuli informacyjnej RODO zawarte są w SIWZ.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa ZADANIE NR 1 - Bębny do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów na potrzeby Żandarmerii Wojskowej. ZADANIE NR 1 - Bębny do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa ZADANIE NR 2 - Tusze do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Żandarmerii Wojskowej. ZADANIE NR 2 - Tusze do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa ZADANIE NR 3 - Tonery do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów na potrzeby Żandarmerii Wojskowej. ZADANIE NR 3 - Tonery do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa ZADANIE NR 4 - Pojemniki do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Pojemniki do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa ZADANIE NR 5 - Fusery do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Żandarmerii Wojskowej. ZADANIE NR 5 - Fusery do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa ZADANIE NR 6 - Dewelopery do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Żandarmerii Wojskowej. ZADANIE NR 6 - Dewelopery do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa ZADANIE NR 7 - Taśmy, rolki i karty do drukarek termosublimacyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby Żandarmerii Wojskowej. ZADANIE NR 8 - Taśmy, rolki i karty do drukarek termosublimacyjnych.
  

Criterion

Kryteria K4 - zatrudnienie osób niepełnosprawnych i/lub bezrobotnych
Znaczenie 10,00
  
Kryteria K2 - termin wymiany wadliwego materiału eksploatacyjnego
Znaczenie 5,00
  
Kryteria K3 - gwarancja
Znaczenie 15,00
  
Kryteria K1 - cena
Znaczenie 65,00
  
Kryteria K5 - materiały biodegradowalne lub pochodzące z recyklingu
Znaczenie 5,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)