GuidZP400 |
61198ef0-fb6e-4dfa-97b1-6cfc2a7f83e2
|
Biuletyn |
544442-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
|
Regon |
30310705000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sidorska
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Biała Podlaska
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
83 344 99 00
|
Zamawiajacy fax |
83 344 99 50
|
Zamawiajacy email |
r.olczuk@pswbp.pl
|
Adres strony url |
www.pswbp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Otwarci na zmiany” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, projekt pozakonkursowy pt. Podniesienie kompetencji kadry akademickiej i potencjału instytucji w przyjmowaniu osób z zagranicy – Welcome to Poland realizowany w ramach Działania określonego we wniosku o dofinansowanie projektu nr POWR.03.03.00-00-PN14/18 objętego umową nr PPI/WTP/2019/1/00032/U/00001
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Szkoła Wyższa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.pswbp.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.pswbp.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej (w postaci papierowej)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej przy ul. Sidorska 95/97, 21 –500 Biała Podlaska
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa aplikacji mobilnej tj. opracowanie projektu, implementacje i przetestowaniem aplikacji przeznaczonej dla kandydatów na studia i studentów PSW im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej zamawianej w ramach projektu „Otwarci na zmiany”
|
Numer referencyjny |
SZP.272.218.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa aplikacji mobilnej tj. opracowanie projektu, implementacje i przetestowaniem aplikacji przeznaczonej dla kandydatów na studia i studentów PSW im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej zamawianej w ramach projektu „Otwarci na zmiany”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72416000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
80
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie należy zrealizować w terminie do 80 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi:
1. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował minimum jedną dostawę obejmującą zakresem wykonanie na zamówienie aplikacji mobilnej, zawierającej co najmniej 12 różnych ekranów i zamieszczeniem jej w sklepach Google Play i App Store z funkcjonalnością obejmującą pobieranie części prezentowanych treści z zewnętrznych źródeł, wyświetlanie powiadomień o zmianie tych treści, dokonywanie ustawień przez użytkownika, wyszukiwanie treści, prezentowanie zdjęć lub grafik, otwieranie zewnętrznych linków w przeglądarce, nawigację wstecz dla wybranych ekranów, animowane przejścia między ekranami, wyświetlanie okien dialogowych (ang. pop-up), przyciski z ikonami oraz zrealizował minimum jedną dostawę aplikacji internetowej z funkcjonalnością obejmującą logowanie do aplikacji, zarządzanie użytkownikami, dodawanie i modyfikację treści przez zalogowanych użytkowników;
Przez dostawę Zamawiający rozumie pisemną umowę odpłatną – a nie sumę pojedynczych ustnych bądź pisemnych zleceń realizowanych na rzecz tego samego podmiotu.
2. dysponować minimum jedną osobą / programistą legitymującą się minimum 3 – letnim doświadczeniem w tworzeniu aplikacji (mobilnych, internetowych lub desktopowych) na zamówienie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony formularz ofertowy.
2. O ile nie wynika to z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r. poz. 700 z późn. zm.) do oferty należy załączyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie osoby lub osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy.
3. Zamawiający informuje, iż nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem.
4. Wykonawca zobowiązany jest w ofercie wskazać część zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom.
5. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, jest zobowiązany do złożenia oświadczenia, o którym mowa w punkcie 7.2. SIWZ w części dotyczącej podwykonawców.
6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
6.1. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów winno być dołączone do wniosku.
6.2. Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika.
6.3. Przepisy i wymagania dotyczące niepodlegania wykluczeniu z udziału w postępowaniu stosuje się odpowiednio do każdego Wykonawcy.
6.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczące każdego z tych Wykonawców są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub pełnomocnika.
6.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację niniejszego zamówienia zobowiązani będą do zawarcia między sobą umowy cywilno-prawnej. Umowa musi być zawarta na czas trwania umowy. Niezwłocznie, po zawiadomieniu o wyborze oferty, jednakże nie później niż 3 dni od wysłania w/w zawiadomienia przez Zamawiającego, Wykonawcy muszą przedstawić Zamawiającemu umowę, opisującą przyjętą formę prawną oraz określającą zakres obowiązków każdego z Wykonawców przy realizacji umowy, w oryginale.
6.6. Umowa, o której mowa wyżej musi być podpisana przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. W umowie tej Wykonawcy wyznaczą spośród siebie Pełnomocnika upoważnionego do zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie umowę. Pełnomocnik upoważniony będzie także do wystawiania faktur, przyjmowania płatności od Zamawiającego i do przyjmowania poleceń na rzecz i w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie realizujących umowę.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (jak np. klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.). Zmiana postanowień umowy będzie dotyczyć zmiany zakresu przedmiotu umowy oraz sposobu jego realizacji, wynagrodzenia, terminu realizacji itp., i w zależności od wpływu zaistniałej sytuacji na prawidłową realizację umowy nr PPI/WTP/2019/1/00032/U/00001 lub projektu pt. „Otwarci na zmiany” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, projekt pozakonkursowy pt. Podniesienie kompetencji kadry akademickiej i potencjału instytucji w przyjmowaniu osób z zagranicy – Welcome to Poland, zostanie określona przez Strony i wprowadzona zostanie w formie aneksu.
2. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia problemów finansowych po stronie Zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych i będzie dotyczyć zmiany zakresu przedmiotu umowy oraz sposobu jego realizacji, wynagrodzenia, terminu realizacji i w zależności od wpływu zaistniałej sytuacji na prawidłową realizację umowy nr PPI/WTP/2019/1/00032/U/00001 lub projektu pt. „Otwarci na zmiany” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, projekt pozakonkursowy pt. Podniesienie kompetencji kadry akademickiej i potencjału instytucji w przyjmowaniu osób z zagranicy – Welcome to Poland, zostanie określona przez Strony i wprowadzona zostanie w formie aneksu.
3. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, pod warunkiem zaistnienia zmian w projekcie pt. „Stawiamy na Rozwój Zintegrowany!”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Os priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych, umowa o dofinansowanie nr PPI/WTP/2019/1/00032/U/00001 lub zmian wynikających z samej realizacji umowy nr PPI/WTP/2019/1/00032/U/00001 i mających wpływ na warunki realizacji umowy zawartej z Wykonawcą. Zmiana będzie dotyczyć zmiany zakresu przedmiotu umowy oraz sposobu jego realizacji, wynagrodzenia (jedynie obniżenia), terminu realizacji i w zależności od wpływu zaistniałej sytuacji na prawidłową realizację umowy lub projektu pt. „Otwarci na zmiany” lub umowy nr PPI/WTP/2019/1/00032/U/00001 zostanie określona przez Strony i wprowadzona zostanie w formie aneksu. 4. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji wprowadzenia przez władze państwowe po terminie składania ofert restrykcji / ograniczeń / zakazów / zaleceń związanych z epidemią / pandemią COVID-19. Zmiana postanowień umowy może dotyczyć m.in. zmiany zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia, terminu realizacji itp., w takiej sytuacji zmianie ulegnie umowa w zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji projektu pt. „Otwarci na zmiany” lub umowy nr PPI/WTP/2019/1/00032/U/00001 i zmiana taka zostanie wprowadzona do umowy w formie aneksu.
|
IV 4 4 data |
2020-06-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|