„Zakup systemu sygnalizacji alarmu pożaru wraz z montażem w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Kielcach”

Data publikacji 2020-05-27
Data zakończenia 2020-06-04 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Sąd Administracyjny w Kielcach
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Alarmy przeciwpożarowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544331-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 316252005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest
- wymiana istniejącego osprzętu i urządzeń na nowe tj.: centrala sygnalizacji pożaru, czujki pożarowe, ręczne ostrzegacze, moduły wejść/wyjść, sygnalizatory, wskaźniki zadziałania itp. bez wymiany okablowania instalacji z zastrzeżeniem gdy wymiana w/w elementów systemu wymaga zmiany okablowania,
- wykonanie zgodnej z przepisami prawa i Polskimi Normami, z zasadami projektowania i wiedzą techniczną dokumentacji technicznej wykonawczej i dokumentacji technicznej powykonawczej w zakresie niezbędnym do zrealizowania prac, umożliwiającej wykonanie zamierzonych prac, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia;
- powiązanie systemu SAP z systemami biorącymi udział w procesie zabezpieczenia pożarowego obiektu i ewakuacji ludzi
- wykonanie niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia towarzyszących prac konserwacyjnych mających na celu przywrócenie do stanu pierwotnego elementów konstrukcyjnych w tym powierzchni i płyt sufitowych oraz ścian zgodnie z obowiązującymi przepisami
- zabezpieczenie urządzeń i innego wyposażenia poszczególnych pomieszczeń przed zabrudzeniem,
- przeprowadzenia prób instalacji i szkoleń pracowników Sądu,
- osiągnięcie efektu oraz parametrów techniczno-technologicznych zdefiniowanych w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia zwanej dalej OPZ stanowiącej wymagania Zamawiającego.
- zapewnienie w ramach zaoferowanej ceny w okresie rękojmi i gwarancji na koszt Wykonawcy wymiany na nowy każdego niesprawnego bądź posiadającego wady fabryczne elementu systemu instalacji ppoż., który został przewidziany i zamontowany przez Wykonawcę w niniejszym przedmiocie zamówienia. Uszkodzenie, o którym mowa powyżej nie może wynikać z przyczyn zaistnienia siły wyższej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4ae88760-5bf5-4cb5-bc61-76707972cdcc
Biuletyn 544331-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Sąd Administracyjny w Kielcach
Regon 26000699800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Prosta
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25-366
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 413 405 200,
Zamawiajacy fax 413 405 361
Zamawiajacy email przetarg@kielce.wsa.gov.pl, dyrektor@kielce.wsa.gov.pl
Adres strony url http://kielce.wsa.gov.pl/223/110/linki-do-przetargow.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Sąd
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://kielce.wsa.gov.pl/223/110/linki-do-przetargow.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://kielce.wsa.gov.pl/223/110/linki-do-przetargow.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Sąd Administracyjny w Kielcach, ul. Prosta 10 25-366 Kielce
Nazwa nadana zamowieniu „Zakup systemu sygnalizacji alarmu pożaru wraz z montażem w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Kielcach”
Numer referencyjny ZP-1/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest - wymiana istniejącego osprzętu i urządzeń na nowe tj.: centrala sygnalizacji pożaru, czujki pożarowe, ręczne ostrzegacze, moduły wejść/wyjść, sygnalizatory, wskaźniki zadziałania itp. bez wymiany okablowania instalacji z zastrzeżeniem gdy wymiana w/w elementów systemu wymaga zmiany okablowania, - wykonanie zgodnej z przepisami prawa i Polskimi Normami, z zasadami projektowania i wiedzą techniczną dokumentacji technicznej wykonawczej i dokumentacji technicznej powykonawczej w zakresie niezbędnym do zrealizowania prac, umożliwiającej wykonanie zamierzonych prac, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia; - powiązanie systemu SAP z systemami biorącymi udział w procesie zabezpieczenia pożarowego obiektu i ewakuacji ludzi - wykonanie niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia towarzyszących prac konserwacyjnych mających na celu przywrócenie do stanu pierwotnego elementów konstrukcyjnych w tym powierzchni i płyt sufitowych oraz ścian zgodnie z obowiązującymi przepisami - zabezpieczenie urządzeń i innego wyposażenia poszczególnych pomieszczeń przed zabrudzeniem, - przeprowadzenia prób instalacji i szkoleń pracowników Sądu, - osiągnięcie efektu oraz parametrów techniczno-technologicznych zdefiniowanych w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia zwanej dalej OPZ stanowiącej wymagania Zamawiającego. - zapewnienie w ramach zaoferowanej ceny w okresie rękojmi i gwarancji na koszt Wykonawcy wymiany na nowy każdego niesprawnego bądź posiadającego wady fabryczne elementu systemu instalacji ppoż., który został przewidziany i zamontowany przez Wykonawcę w niniejszym przedmiocie zamówienia. Uszkodzenie, o którym mowa powyżej nie może wynikać z przyczyn zaistnienia siły wyższej.
Cpv glowny przedmiot 31625200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-07-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Na potwierdzenie należy złożyć: a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku jeżeli wykaże że posiada nie mniej niż dla: 100 000,00 zł zdolność kredytową w tej samej wysokości.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykonał: Co najmniej dwie dostawy z montażem w ramach, których wykonano dostawy z instalacją sygnalizacji pożaru o wartości brutto min. 100 000,00 PLN. każda Do wykazu należy załączyć dowody określające, czy wskazane dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami: • specjalistę ds. systemów instalacji ppoż. który posiada uprawnienia i wiedzę w zakresie projektowania technicznego i wykonawstwa instalacji zabezpieczającej ppoż. Osoba ta musi się wykazać doświadczeniem w opracowaniu technicznym instalacji ppoż. z automatycznym powiadomieniem straży pożarnej lub innego uprawnionego podmiotu o zagrożeniu pożarowym lub pożarze oraz dostaw z montażem opracowania technicznego instalacji ppoż. Wartość opracowania z dostawą i montażem wynosiła minimum 100 000 zł i posiada stosowny dokument świadczący o przeszkoleniu przez producenta proponowanego systemu sygnalizacji alarmu pożaru.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, zgodnie z opisem w pkt. 9.4.4 SIWZ. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.4.4 SIWZ, składa odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Zakresie warunkow udzialu 1. wykaz dostaw wykonanych, lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, zgodnie z opisanym warunkiem w pkt. 9.4.2 a) należy przedstawić wg wzoru załącznik nr 7 do SIWZ. 2 wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego wg wzoru załącznik nr 8 do SIWZ. 3. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej zgodnie z opisanym warunkiem w pkt. 9.4.3 a) SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Czy wadium 1
Wadium Wadium w wysokości – 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ.
IV 4 4 data 2020-06-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres rękojmi i gwarancji na przedmiot zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)