GuidZP400 |
453be9a5-a5f0-4737-8801-ba1fd6ac5191
|
Biuletyn |
544184-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Sąd Okręgowy w Olsztynie
|
Regon |
32343000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Dąbrowszczaków
|
Zamawiajacy adres numer domu |
44 A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
10-543
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
89 521 61 66,
|
Zamawiajacy fax |
89 521 61 68
|
Zamawiajacy email |
przetargi@olsztyn.so.gov.pl, beata.maciejewska@olsztyn.so.gov.pl
|
Adres strony url |
https://www.olsztyn.so.gov.pl, https://ezamowienia.ms.go.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
sąd powszechny
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.olsztyn.so.gov.pl, https://ezamowienia.ms.go.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.olsztyn.so.gov.pl, https://ezamowienia.ms.go.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://ezamowienia.ms.go.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kopiujących
|
Numer referencyjny |
ZP-2131-7/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kopiujących do Sądu Okręgowego w Olsztynie wraz z Opiniodawczymi Zespołami Sądowych Specjalistów w Olsztynie i Mrągowie oraz do Sądów Rejonowych w: Biskupcu, Lidzbarku Warmińskim, Mrągowie, Nidzicy i Piszu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ tj. w formularzu asortymentowo-cenowym. Szczegółowe zasady realizacji dostaw, zasady rozliczeń oraz obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy przedstawiono w załączniku nr 5 do SIWZ tj.
w projekcie przyszłej umowy o zamówienie publiczne.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125120-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej 2 (dwie) dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących lub kopiujących o wartości każdej z dostaw co najmniej 250 000,00 zł brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale IV pkt 2 SIWZ Wykonawca przedłoży wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały zrealizowane wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wskazane dokumenty należy złożyć, na podstawie wezwania Zamawiającego wystosowanego w związku z art. 26 ust. 2 PZP lub wraz z ofertą. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, formularz asortymentowo – cenowy.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości, tj.: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 zł).
Wykonawca wnosi wadium:
- w pieniądzu, w takim przypadku wpłaty należy dokonać za pośrednictwem przelewu z tytułem „Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kopiujących" na konto: BGK nr 32 1130 1017 0021 1002 4190 0004. Wpłaty wymaganego wadium należy dokonać przed upływem terminu składania ofert.
- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym;
- w gwarancjach ubezpieczeniowych;
- w gwarancjach bankowych;
- w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-06-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|