Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kopiujących

Data publikacji 2020-05-27
Data zakończenia 2020-06-04 00:00:00
Instytucja Sąd Okręgowy w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544184-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251208
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kopiujących do Sądu Okręgowego w Olsztynie wraz z Opiniodawczymi Zespołami Sądowych Specjalistów w Olsztynie i Mrągowie oraz do Sądów Rejonowych w: Biskupcu, Lidzbarku Warmińskim, Mrągowie, Nidzicy i Piszu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ tj. w formularzu asortymentowo-cenowym. Szczegółowe zasady realizacji dostaw, zasady rozliczeń oraz obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy przedstawiono w załączniku nr 5 do SIWZ tj.
w projekcie przyszłej umowy o zamówienie publiczne.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 453be9a5-a5f0-4737-8801-ba1fd6ac5191
Biuletyn 544184-N-2020
Zamawiajacy nazwa Sąd Okręgowy w Olsztynie
Regon 32343000000000
Zamawiajacy adres ulica Dąbrowszczaków
Zamawiajacy adres numer domu 44 A
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10-543
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 89 521 61 66,
Zamawiajacy fax 89 521 61 68
Zamawiajacy email przetargi@olsztyn.so.gov.pl, beata.maciejewska@olsztyn.so.gov.pl
Adres strony url https://www.olsztyn.so.gov.pl, https://ezamowienia.ms.go.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny sąd powszechny
Dostep dokumentow zamowienia https://www.olsztyn.so.gov.pl, https://ezamowienia.ms.go.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.olsztyn.so.gov.pl, https://ezamowienia.ms.go.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://ezamowienia.ms.go.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kopiujących
Numer referencyjny ZP-2131-7/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kopiujących do Sądu Okręgowego w Olsztynie wraz z Opiniodawczymi Zespołami Sądowych Specjalistów w Olsztynie i Mrągowie oraz do Sądów Rejonowych w: Biskupcu, Lidzbarku Warmińskim, Mrągowie, Nidzicy i Piszu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ tj. w formularzu asortymentowo-cenowym. Szczegółowe zasady realizacji dostaw, zasady rozliczeń oraz obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy przedstawiono w załączniku nr 5 do SIWZ tj. w projekcie przyszłej umowy o zamówienie publiczne.
Cpv glowny przedmiot 30125120-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej 2 (dwie) dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących lub kopiujących o wartości każdej z dostaw co najmniej 250 000,00 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale IV pkt 2 SIWZ Wykonawca przedłoży wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały zrealizowane wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wskazane dokumenty należy złożyć, na podstawie wezwania Zamawiającego wystosowanego w związku z art. 26 ust. 2 PZP lub wraz z ofertą. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, formularz asortymentowo – cenowy.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości, tj.: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 zł). Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, w takim przypadku wpłaty należy dokonać za pośrednictwem przelewu z tytułem „Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kopiujących" na konto: BGK nr 32 1130 1017 0021 1002 4190 0004. Wpłaty wymaganego wadium należy dokonać przed upływem terminu składania ofert. - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym; - w gwarancjach ubezpieczeniowych; - w gwarancjach bankowych; - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.)
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-06-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria - Czas realizacji reklamacji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)