Dostawa artykułów żywnościowych

Data publikacji 2020-05-27
Data zakończenia 2020-06-08 00:00:00
Instytucja Szpital Miejski Nr 4 w Gliwicach Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544180-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów żywnościowych dla potrzeb kuchni szpitalnej zamawiającego.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.1. przygotowanie dostawy zgodnie z zamówieniem częściowym;
1.2. dostawa towaru do miejsca przeznaczenia - magazyn przy ul. Zygmunta Starego 20 lub magazyn przy ul. Kościuszki 29;
1.3. rozładunek towaru i transport do magazynu;
1.4. dostarczenie wymaganych dokumentów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6de4adec-892a-4a09-a684-bab2019e01cc
Biuletyn 544180-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Miejski Nr 4 w Gliwicach Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Regon 24299527700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zygmunta Starego
Zamawiajacy adres numer domu 20
Zamawiajacy miejscowosc Gliwice
Zamawiajacy kod pocztowy 44-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon +48323308304,
Zamawiajacy fax +48323308401
Zamawiajacy email t.smykala@szpital4.gliwice.pl ,
Adres strony url www.szpital4.gliwice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Podmiot leczniczy
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Miejski nr 4 w Gliwicach Sp. z o.o., 44-100 Gliwice, ul. Kościuszki 29, SEKRETARIAT
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów żywnościowych
Numer referencyjny 175/PN/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów żywnościowych dla potrzeb kuchni szpitalnej zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1. przygotowanie dostawy zgodnie z zamówieniem częściowym; 1.2. dostawa towaru do miejsca przeznaczenia - magazyn przy ul. Zygmunta Starego 20 lub magazyn przy ul. Kościuszki 29; 1.3. rozładunek towaru i transport do magazynu; 1.4. dostarczenie wymaganych dokumentów.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana postanowień umowy może nastąpić tylko w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy i nie może naruszać przepisu art. 144 ust. 1 ustawy. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych warunków umowy w przypadku: a) zmniejszenia cen jednostkowych przez wykonawcę, b) zmiany asortymentu towaru określonego w Zestawieniu, c) konieczności przedłużenia czasu trwania umowy z powodu nie zakończenia procedury wyboru wykonawcy następnej umowy, nie dłużej jednak niż o 1 miesiąc, d) zmiana wartości umowy na skutek okoliczności określonych w p. a) ÷ c), e) zmiany terminu zakończenia umowy zgodnie z zapisami umowy.
IV 4 4 data 2020-06-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)