GuidZP400 |
e9f2aa05-11e3-440a-b9dd-0b9681ebec69
|
Biuletyn |
543479-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
|
Regon |
07218174100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Ratuszowy
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bielsko-Biała
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
33 4971 851
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
zp@um.bielsko.pl, zp@um.bielsko.pl
|
Adres strony url |
www.um.bielsko.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
Nie dotyczy
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Zamawiajacy powierzyl |
Nie dotyczy
|
Przeprowadza wspolnie podmiot list |
Nie dotyczy
|
Postepowanie wspolne tresc |
Nie dotyczy
|
Informacje dodatkowe zamawiajacy |
Nie dotyczy
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
Nie dotyczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.um.bielsko.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.um.bielsko.pl
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
Nie dotyczy
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej, osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Bielsku-Białej, pl. Ratuszowy 6, 43-300 Bielsko-Biała, Biuro Obsługi Interesanta, Dziennik Podawczy (parter).
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
Nie dotyczy
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, W TYM KOMPUTERÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W BIELSKU-BIAŁEJ (2 CZĘŚCI ZAMÓWIENIA).
|
Numer referencyjny |
ZP.271.2.56.2020.DL
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
2
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Część 1 postępowania: Dostawa komputerów, laptopów, pendrive'ów, dysku twardego zewnętrznego, dysku SSD wewnętrznego.
Część 2 postępowania: Dostawa drukarek stanowiskowych monochromatycznych, urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek kolorowych.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Nie dotyczy.
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
W zakresie obu Części zamówienia: do 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek na poziomie minimalnym, jeżeli:
Część 1 zamówienia:
Wykonawca z należytą starannością wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zobowiązanie (umowę) na dostawę zestawów komputerowych, o wartości dostarczanych produktów co najmniej 200 000,00 zł brutto.
Część 2 zamówienia:
Wykonawca z należytą starannością zrealizował, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - realizuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zobowiązanie (umowę) na dostawę urządzeń drukujących i/lub urządzeń wielofunkcyjnych, o wartości dostarczanych produktów co najmniej 70 000,00 zł brutto.
Uwaga: Zgodnie z art. 22d ust. 2 ustawy Pzp, zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Nie dotyczy
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
a) wykaz dostaw (odrębny dla każdej części zamówienia) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – wg wzoru załącznika nr 6.1 oraz 6.2 do SIWZ (w zależności od części postępowania).
b) dowodami są:
- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane,
- oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej.
Uwaga: W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Nie dotyczy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Oferta przetargowa (w oryginale) sporządzona na formularzu Oferta, stanowiącym załącznik nr 1.1 (do Części 1 zamówienia), załącznik nr 1.2 (do Części 2 zamówienia) - do SIWZ.
2) Oświadczenie dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (w oryginale), stanowiące Załącznik nr 1a do SIWZ.
3) Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie).
4) Upoważnienie (pełnomocnictwo) (w oryginale bądź potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii) do podpisania oferty, dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy.
5) Zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale), w formie pisemnej, do oddania wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - Załącznik nr 7 do SIWZ.
6) Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu ww. oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium, tzn. warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium na rzecz Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, pl. Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, w wysokości:
- 10 000,00 zł, (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) - w przypadku Części 1 zamówienia,
- 4 000,00 zł, (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) - w przypadku Części 2 zamówienia,
wniesionym przed upływem terminu składania ofert.
2. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w terminie lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Szczegółowe informacje określa Część VIII SIWZ.
|
Przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie dotyczy
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Znaczenie warunkow wykonawcow |
Nie dotyczy
|
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Obejmuje ustanowienie |
Nie dotyczy
|
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona |
Nie dotyczy
|
Elementy aukcji elektronicznej |
Nie dotyczy
|
Informaje udostepnione wykonawcom |
Nie dotyczy
|
Informaje przebiegu aukcji |
Nie dotyczy
|
Warunki do licytacji |
Nie dotyczy
|
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego |
Nie dotyczy
|
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja |
Nie dotyczy
|
Warunki zamkniecia aukcji |
Nie dotyczy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
Nie dotyczy
|
IV 3 1 etapy negocjacji |
Nie dotyczy
|
IV 3 1 dodatkowe informacje |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 opis potrzeb |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 wstepny harmonogram |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 EtapyDialogu |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 DodatkoweInformacje |
Nie dotyczy
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
Nie dotyczy
|
IV 3 3 DodatkoweInfo |
Nie dotyczy
|
IV 4 6 |
Nie dotyczy
|
IV 4 7 |
Nie dotyczy
|
IV 4 8 |
Nie dotyczy
|
IV 4 9 |
Nie dotyczy
|
IV 4 12 |
Nie dotyczy
|
IV 4 13 |
Nie dotyczy
|
IV IstotnePostanowienia |
Nie dotyczy
|
IV 4 14 |
Nie dotyczy
|
IV LicytacjeDodatkoweInformacje |
Nie dotyczy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Istotne postanowienia umowy określone są we wzorze umowy, stanowiącym Załączniki nr 5.1 oraz 5.2 (w zależności od Części postępowania) do SIWZ.
W przypadku załączenia oświadczenia, iż Wykonawca nie jest podatnikiem podatku VAT, rezygnuje się z zapisu § 4 ust. 4-6 Wzoru umów – zał. nr 5.1 i/lub zał. nr 5.2 do SIWZ (w zależności od Części postępowania) i zastępuje się je ust 4 o treści: "Wykonawca oświadcza, że nie jest podatnikiem podatku VAT".
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Nie dotyczy
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Nie dotyczy
|
IV 4 4 data |
2020-06-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 6 2 Powody |
Nie dotyczy
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Nie dotyczy
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
DOSTAWA KOMPUTERÓW DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W BIELSKU-BIAŁEJ
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia: do 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
- dostawa:
- zestawów komputerowych All-in-one – 105 sztuk,
- laptopów – 5 szt.,
- laptopa – 1 szt.,
- pendrive'ów – 50 szt.,
- dysku twardego zewnętrznego – 1 szt.,
- dysku SSD wewnętrznego – 10 szt.
- dostarczenie przez Wykonawcę sprzętu do siedziby Zamawiającego,
- zapewnienie przez Wykonawcę udzielenia Zamawiającemu - przez uprawnionych - bezterminowych i niewyłącznych licencji na systemy operacyjne zainstalowane na zestawach komputerowych oraz na laptopach (dotyczy zestawów komputerowych, laptopów, laptopa) – zwane dalej „systemami”,
- zapewnienie przez Wykonawcę udzielenia Zamawiającemu - przez uprawnionych -bezterminowych i niewyłącznych licencji na programy komputerowe zainstalowane na sprzęcie - inne niż określone powyżej – zwane dalej „oprogramowaniami”,
- zapewnienie przez Wykonawcę możliwości bezpłatnego pobierania przez Zamawiającego od Licencjodawców nowych wersji systemów i oprogramowań.
SZCZEGÓŁOWE PARAMETRY I WYMAGANIA DOTYCZĄCE SPRZĘTU, SYSTEMÓW I OPROGRAMOWAŃ (DOTYCZĄCE CZĘŚCI 1 ZAMÓWIENIA), określone zostały w "OPZ CZĘŚĆ 1 - wymagania minimalne", stanowiącym załącznik nr 8.1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
DOSTAWA URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W BIELSKU-BIAŁEJ
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42962000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia: do 30 dni roboczych od podpisania umowy.
Uwaga: W przypadku zaoferowania różnego okresu gwarancji dla drukarek monochromatycznych A4, urządzenia wielofunkcyjnego monochromatycznego A3, urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych A3 – Zamawiający oceni najkrótszy zaoferowany okres gwarancji.
|
Zalacznik krotki opis |
- dostawa:
- drukarek stanowiskowych monochromatycznych A4 – 30 szt.,
- urządzenia wielofunkcyjnego A3 – szybkiego – 1 sztuka,
- urządzeń wielofunkcyjnych A3 (kolor) – 5 sztuk,
- drukarki kolorowej A3 – 1 sztuka,
- drukarki kolorowej A4 – 1 sztuka.
- dostarczenie przez Wykonawcę urządzeń do siedziby Zamawiającego,
- zapewnienie przez Wykonawcę udzielenia Zamawiającemu - przez uprawnionych - bezterminowych i niewyłącznych licencji na programy zainstalowane na urządzeniach – zwane dalej programami,
- zapewnienie przez Wykonawcę możliwości bezpłatnego pobierania przez Zamawiającego od Licencjodawców nowych wersji programów.
SZCZEGÓŁOWE PARAMETRY I WYMAGANIA DOTYCZĄCE URZĄDZEŃ I PROGRAMÓW, (DOTYCZĄCE CZĘŚCI 2 ZAMÓWIENIA), określone zostały w "OPZ CZĘŚĆ 2 - wymagania minimalne", stanowiącym załącznik nr 8.2 do SIWZ.
|
| |