Dostawy materiałów elektrycznych – artykuły oświetleniowe

Data publikacji 2020-05-28
Data zakończenia 2020-06-05 00:00:00
Instytucja Komenda Stołeczna Policji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Żarówki elektryczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544574-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 315100004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów elektrycznych – artykułów oświetleniowych, zwanych dalej „asortymentem” - zgodnie ze formularzem cenowym/opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do dokumentacji postępowania.
2. Dostarczony w ramach przedmiotu zamówienia asortyment musi posiadać parametry
i funkcjonalność nie gorszą oraz być zgodny z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do dokumentacji postępowania. Zamawiający wymaga od Wykonawców podania nazwy producenta i symbolu oferowanego asortymentu (o ile asortyment posiada symbol). W przypadku nie wskazania przez Wykonawcę producenta i symbolu oferowanego asortymentu Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP jako niezgodną z SIWZ. Wykonawca nie może dokonać zmiany zaoferowanego producenta i symbolu asortymentu po złożeniu oferty. Pod nazwą Producent należy rozumieć nazwę firmy, pod którą sprzedawany jest oferowany asortyment, bądź przedsiębiorcę wprowadzającego towar do obrotu na terytorium RP.
3. W okresie obowiązywania umowy Zamawiający przewiduje zakup asortymentu w ilościach i rodzajach wynikających z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, co każdorazowo zostanie określone w zamówieniu, w którym mowa w pkt. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia mniejszej od wskazanej w kol. 5 załącznika nr 1 do dokumentacji postępowania ilości asortymentu, przy czym wartość umowy może zostać zmniejszona maksymalnie o 40 %. Wykonawca nie będzie rościł żadnych praw w przypadku, gdy Zamawiający skorzysta z powyższego prawa.
4. Zamawiający będzie udzielał zamówień wysyłając do Wykonawcy, z którym zawrze umowę, zamówienie, w których określi ilość i rodzaj zakupywanego asortymentu
5. Zamawiający wymaga aby dostarczony asortyment:
a. był fabrycznie nowy, zgodny co do opisu określonego w załączniku nr 1 do dokumentacji postępowania;
b. opakowany w oryginalne opakowania producenta, gwarantujące zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania;
c. wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem.
6. Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment (odpowiednio do rodzaju) posiadał aktualne deklaracje zgodności, certyfikaty i atesty techniczne dotyczy poz. 67, 69, 71, 73 z załącznika nr 1 do dokumentacji postępowania Formularz cenowy/Opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia na żądanie i w terminie wskazanym przez Zamawiającego ww. dokumentów.
z być zgodny z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do dokumentacji postępowania.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0749ed4b-3f5a-4ee1-83bb-dd7662823b8e
Biuletyn 544574-N-2020
Zamawiajacy nazwa Komenda Stołeczna Policji
Regon 01212648200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowolipie
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-150
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon (47) 7238608 ,
Zamawiajacy fax (47) 723-76-42
Zamawiajacy email zamowienia@ksp.policja.gov.pl,
Adres strony url www.policja waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.policja.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.policja.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty oraz oświadczenia sporządza sie pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Stołeczna Policji, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy materiałów elektrycznych – artykuły oświetleniowe
Numer referencyjny WZP- 3031/20/159/IR
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów elektrycznych – artykułów oświetleniowych, zwanych dalej „asortymentem” - zgodnie ze formularzem cenowym/opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do dokumentacji postępowania. 2. Dostarczony w ramach przedmiotu zamówienia asortyment musi posiadać parametry i funkcjonalność nie gorszą oraz być zgodny z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do dokumentacji postępowania. Zamawiający wymaga od Wykonawców podania nazwy producenta i symbolu oferowanego asortymentu (o ile asortyment posiada symbol). W przypadku nie wskazania przez Wykonawcę producenta i symbolu oferowanego asortymentu Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP jako niezgodną z SIWZ. Wykonawca nie może dokonać zmiany zaoferowanego producenta i symbolu asortymentu po złożeniu oferty. Pod nazwą Producent należy rozumieć nazwę firmy, pod którą sprzedawany jest oferowany asortyment, bądź przedsiębiorcę wprowadzającego towar do obrotu na terytorium RP. 3. W okresie obowiązywania umowy Zamawiający przewiduje zakup asortymentu w ilościach i rodzajach wynikających z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, co każdorazowo zostanie określone w zamówieniu, w którym mowa w pkt. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia mniejszej od wskazanej w kol. 5 załącznika nr 1 do dokumentacji postępowania ilości asortymentu, przy czym wartość umowy może zostać zmniejszona maksymalnie o 40 %. Wykonawca nie będzie rościł żadnych praw w przypadku, gdy Zamawiający skorzysta z powyższego prawa. 4. Zamawiający będzie udzielał zamówień wysyłając do Wykonawcy, z którym zawrze umowę, zamówienie, w których określi ilość i rodzaj zakupywanego asortymentu 5. Zamawiający wymaga aby dostarczony asortyment: a. był fabrycznie nowy, zgodny co do opisu określonego w załączniku nr 1 do dokumentacji postępowania; b. opakowany w oryginalne opakowania producenta, gwarantujące zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania; c. wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem. 6. Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment (odpowiednio do rodzaju) posiadał aktualne deklaracje zgodności, certyfikaty i atesty techniczne dotyczy poz. 67, 69, 71, 73 z załącznika nr 1 do dokumentacji postępowania Formularz cenowy/Opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia na żądanie i w terminie wskazanym przez Zamawiającego ww. dokumentów. z być zgodny z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do dokumentacji postępowania.
Cpv glowny przedmiot 31510000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 18
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy PZP (wzór oświadczenia zostanie załączony do informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy PZP). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Istotne postanowienia umowne zawiera Rozdział XVII dokumentacji postępowania.
IV 4 14 Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w następującym zakresie: a) Stawki podatku VAT wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia/formularza cenowego (załącznik nr 2 do Umowy), b) producenta asortymentu – w przypadku zaprzestania produkcji lub braku dostępności na rynku asortymentu danego producenta spowodowanej wycofaniem ze sprzedaży, c) inne zmiany, jeżeli konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmiany przepisów. 2. Strony dopuszczają waloryzację cen jednostkowych netto w PLN, o których mowa w Rozdziale XVII dokumentacji postępowania § 1 ust.4: a) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, b) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tj. Dz.U. z 2018 r. poz.2177 ze zm.); c) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne d) w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 3. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i obowiązywać będą od daty wskazanej w podpisanym przez Strony aneksie, z wyłączeniem zmian osób wskazanych w Rozdziale XVII dokumentacji postępowania § 4.
IV 4 4 data 2020-06-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji (G)
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena oferty brutto (Co)
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy asortymentu (T)
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)