GuidZP400 |
0749ed4b-3f5a-4ee1-83bb-dd7662823b8e
|
Biuletyn |
544574-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Stołeczna Policji
|
Regon |
01212648200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowolipie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-150
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
(47) 7238608 ,
|
Zamawiajacy fax |
(47) 723-76-42
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@ksp.policja.gov.pl,
|
Adres strony url |
www.policja waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.policja.waw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.policja.waw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty oraz oświadczenia sporządza sie pod rygorem nieważności w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Komenda Stołeczna Policji, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy materiałów elektrycznych – artykuły oświetleniowe
|
Numer referencyjny |
WZP- 3031/20/159/IR
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów elektrycznych – artykułów oświetleniowych, zwanych dalej „asortymentem” - zgodnie ze formularzem cenowym/opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do dokumentacji postępowania.
2. Dostarczony w ramach przedmiotu zamówienia asortyment musi posiadać parametry
i funkcjonalność nie gorszą oraz być zgodny z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do dokumentacji postępowania. Zamawiający wymaga od Wykonawców podania nazwy producenta i symbolu oferowanego asortymentu (o ile asortyment posiada symbol). W przypadku nie wskazania przez Wykonawcę producenta i symbolu oferowanego asortymentu Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP jako niezgodną z SIWZ. Wykonawca nie może dokonać zmiany zaoferowanego producenta i symbolu asortymentu po złożeniu oferty. Pod nazwą Producent należy rozumieć nazwę firmy, pod którą sprzedawany jest oferowany asortyment, bądź przedsiębiorcę wprowadzającego towar do obrotu na terytorium RP.
3. W okresie obowiązywania umowy Zamawiający przewiduje zakup asortymentu w ilościach i rodzajach wynikających z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, co każdorazowo zostanie określone w zamówieniu, w którym mowa w pkt. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia mniejszej od wskazanej w kol. 5 załącznika nr 1 do dokumentacji postępowania ilości asortymentu, przy czym wartość umowy może zostać zmniejszona maksymalnie o 40 %. Wykonawca nie będzie rościł żadnych praw w przypadku, gdy Zamawiający skorzysta z powyższego prawa.
4. Zamawiający będzie udzielał zamówień wysyłając do Wykonawcy, z którym zawrze umowę, zamówienie, w których określi ilość i rodzaj zakupywanego asortymentu
5. Zamawiający wymaga aby dostarczony asortyment:
a. był fabrycznie nowy, zgodny co do opisu określonego w załączniku nr 1 do dokumentacji postępowania;
b. opakowany w oryginalne opakowania producenta, gwarantujące zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania;
c. wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem.
6. Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment (odpowiednio do rodzaju) posiadał aktualne deklaracje zgodności, certyfikaty i atesty techniczne dotyczy poz. 67, 69, 71, 73 z załącznika nr 1 do dokumentacji postępowania Formularz cenowy/Opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia na żądanie i w terminie wskazanym przez Zamawiającego ww. dokumentów.
z być zgodny z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do dokumentacji postępowania.
|
Cpv glowny przedmiot |
31510000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
18
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art.
86 ust. 5 Ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy PZP (wzór oświadczenia zostanie załączony do informacji, o której
mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy PZP). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z
innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV IstotnePostanowienia |
Istotne postanowienia umowne zawiera Rozdział XVII dokumentacji postępowania.
|
IV 4 14 |
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w następującym zakresie: a) Stawki podatku VAT wskazanego w opisie przedmiotu
zamówienia/formularza cenowego (załącznik nr 2 do Umowy), b) producenta asortymentu – w przypadku zaprzestania produkcji
lub braku dostępności na rynku asortymentu danego producenta spowodowanej wycofaniem ze sprzedaży, c) inne zmiany, jeżeli
konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmiany przepisów. 2. Strony dopuszczają waloryzację cen jednostkowych
netto w PLN, o których mowa w Rozdziale XVII dokumentacji postępowania § 1 ust.4: a) w przypadku zmiany stawki podatku
od towarów i usług, b) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust.
3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tj. Dz.U. z 2018 r. poz.2177 ze zm.); c) w
przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki
na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne d) w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych
planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli
zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 3. Zmiany umowy wymagają zachowania
formy pisemnej pod rygorem nieważności i obowiązywać będą od daty wskazanej w podpisanym przez Strony aneksie, z
wyłączeniem zmian osób wskazanych w Rozdziale XVII dokumentacji postępowania § 4.
|
IV 4 4 data |
2020-06-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|