GuidZP400 |
925acb5b-3a1c-4764-95bc-39745a7a10b9
|
Biuletyn |
544856-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie
|
Regon |
11060701000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Pocztowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
54
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Chełm
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
22-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
82 5640456, 5640359
|
Zamawiajacy fax |
825 640 456
|
Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne@pwsz.chelm.pl
|
Adres strony url |
https://www.pwszchelm.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Program rozwojowy dla kierunku Pielęgniarstwo- II edycja
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia wyższa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://pwszchelm.bip.gov.pl/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://pwszchelm.bip.gov.pl/
|
Oferty wnioski dostepne |
za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP I udostępnionego również na miniPortalu
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Dopuszczone jest złożenie ofert w formie elektronicznej.
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Tak, wymagane jest złożenie ofert w formie papierowej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
22-100 Chelm, ul. Pocztowa 54,pokój 112
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup detektorów żyl dl studentów realizujących praktyki obowiązkowe organizowane w ramach projektu pn. "program rozwojowy dla kierunku Pielęgniarstwo - II edycja "
|
Numer referencyjny |
K-ZP.251.24.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Oświetlacz naczyniowy do wykrywania optymalnych miejsc wkłucia w przypadku, kiedy żyły są niewidoczne gołym okiem lub trudno dostępne. Ułatwiający wkłucie, w przypadku tzw. trudnych wkłuć. Przydatny w neonatologii oraz w pediatrii. Specyfikacja: przenośna wyszukiwarka naczyń krwionośnych, wyświetlanie naczyń krwionośnych pod powierzchnią skóry, certyfikat bezpieczeństwa, gwarancja 24 miesiące. Powinien zawierać instrukcję obsługi w języku polskim, zasilanie: baterie alkaliczne (w zestawie).
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowo warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowo warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowo warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonywane pod rygorem nieważności wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie Strony. Zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy. 2. Zamawiający dopuszcza w szczególności zmianę postanowień umowy w zakresie: 1) terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku: a) zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy lub podczas realizacji, b) siły wyższej , mającej istotny wpływ na realizacje przedmiotu umowy, w tym zmiany stawki podatku od towarów i usług na asortyment stanowiący przedmiot umowy ; 3. Zamawiający dopuszcza możliwość innych istotnych zmian umowy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiany takiego nie mają wpływu na wysokoość wynagrodzenia Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2020-06-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|