GuidZP400 |
65458a10-6dd1-40f6-abd4-1a338907f94c
|
Biuletyn |
545022-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia
|
Regon |
550465150
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rolna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
27
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ostrołęka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
07-410
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
297602280,
|
Zamawiajacy fax |
297602285
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@dps-ostroleka.pl,
|
Adres strony url |
www.dps-ostroleka.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
nie dotyczy
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Zamawiajacy powierzyl |
nie dotyczy
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
nie dotyczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.dps-ostroleka.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dps-ostroleka.pl
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
nie dotyczy
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w trwale zamkniętym, nienaruszonym opakowaniu, oznakowaną nazwą wykonawcy oraz napisem: Dom Pomocy Społecznej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia w Ostrołęce, ul. Rolna 27 07-410 Ostrołęka „ Przetarg nieograniczony – DPS.DGO.26.2.1.20”
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia w Ostrołęce ul. Rolna 27 07-410 Ostrołęka
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mięsa, produktów mięsnych oraz mleczrskich
|
Numer referencyjny |
DPS.DGO.26.2.1.20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
nie dotyczy
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Wykonawca może złożyć ofertę do jednej lub wielu części zamówienia
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa, produktów mięsnych oraz mleczarskich, w rodzaju i ilości zgodnej z Załącznikiem nr 1 do SIWZ i umowy – Formularz asortymentowo-ilościowo-cenowy. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 7 części.
2. Oferowane przez Wykonawcę produkty muszą być pełnowartościowe, produkowane zgodnie z obowiązującymi normami i standardami oraz zgodnie z zasadami HACCP.
3. Zamawiający wymaga aby oznakowanie dostarczonego produktu było zgodne z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych. Na opakowaniu powinny znajdować się: termin przydatności do spożycia, sposób przechowywania, waga netto, skład, informacje żywieniowe – wartość odżywcza, dokładny adres producenta.
4. Dostawy jednostkowych zamówień towaru będą realizowane przez Wykonawcę sukcesywnie na podstawie zgłoszeń zapotrzebowania i zgodnie z zapisami umowy.
5. W wyjątkowych sytuacjach dostawy mogą być realizowane w innym ustalonym terminie stosownie do potrzeb Zamawiającego.
6. Formularz asortymentowo-ilościowo-cenowy zawiera szacowaną ilość asortymentu na okres realizacji zamówienia i Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia sukcesywnego, zgodnie z faktycznym zapotrzebowaniem DPS.
7. CPV: 15110000-2 – Mięso, 15130000-8 – Produkty mięsne, 15500000-3 – Produkty mleczarskie.
8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę do jednej lub wielu części zamówienia.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
11. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
12. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli w przedmiocie zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie, należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych na cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia, tj. produktów innych producentów niż wymienione w formularzu asortymentowo-cenowym z zastrzeżeniem, aby artykuł spożywczy był o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych, walorach smakowych, estetycznych, zachowaniu się podczas obróbki gastronomicznej jak wymienione w formularzu asortymentowo-ilościowo-cenowym. W takim przypadku należy zaznaczyć, jakiego produktu dotyczy oferta równoważna.
13. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy.
14. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
15. Załączniki nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 – stanowią integralną część SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
nie dotyczy
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczególnego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczególnego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczególnego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Do oferty każdy Wykonawca musi załączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2. Do oferty każdy Wykonawca musi załączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu.
3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy PZP oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
4. Zamawiający na podstawie art. 24aa ustawy PZP, przewiduje możliwość w pierwszej kolejności dokonania oceny ofert, a następnie zbadania czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów z zastrzeżeniem art. 26 ust. 6 oraz art. 26 ust. 2f ustawy PZP.
5. Zgodnie z §9 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w §5 pkt 1-9 ww. rozporządzenia. Zamawiający nie żąda złożenia ww. dokumentów dotyczących podwykonawcy, któremu wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy.
6. Zamawiający może w każdej chwili w trakcie postępowania zwrócić się do każdego Wykonawcy o przedłożenie wszystkich lub niektórych wymaganych zaświadczeń i dokumentów potwierdzających, jeżeli jest to niezbędne dla zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania.
7. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
8. Zamawiający zastosuje w odniesieniu do wykonawców instytucji tzw. self- cleaning. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.
9. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów wg kryteriów „spełnia” lub „nie spełnia”.
10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania składa dokumenty określone w ust. 1-3 niniejszego rozdziału.
11. Jeżeli złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
12. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
13. Ww. dokumenty muszą być złożone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zmianami do tego Rozporządzenia.
14. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy, lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
15. W takiej sytuacji Wykonawca zobligowany jest do wskazania Zamawiającemu oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w jego posiadaniu, z podaniem sygnatury postępowania, w którym wymagane dokumenty lub oświadczenia były składane, lub do wskazania dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Do oferty każdy Wykonawca musi załączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 do SIWZ.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do SIWZ i umowy – Formularz asortymentowo-ilościowo-cenowy.
2. Wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz ofertowy.
3. Aktualne pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeśli osoba podpisująca nie jest osobą upoważnioną na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby wymienione w umowie spółki lub odpowiednim rejestrze, które wskazane są tam jako upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz. Pełnomocnictwo powinno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone.
|
Znaczenie warunkow wykonawcow |
nie dotyczy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych i w jego granicach, strony dopuszczają, z zastrzeżeniem ust. 1, następujące zmiany umowy, w tym w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie:
1) zmiany przedmiotu umowy na jego równoważny odpowiednik o parametrach i funkcjonalności nie gorszej niż wskazany w umowie (w przypadku niemożności dostarczenia asortymentu pierwotnie przewidzianego) z uwagi na:
a) wycofanie z obrotu lub wstrzymanie produkcji oferowanego przedmiotu lub;
b) brak możliwości pozyskania produktów będących przedmiotem dostawy wskutek okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, nawet przy zachowaniu należytej staranności lub;
c) inne obiektywne zdarzenia i okoliczności, których nie można było przewidzieć na dzień składania ofert;
z zastrzeżeniem, że cena zamienionego przedmiotu umowy nie będzie wyższa od ceny zawartej w ofercie.
2) obniżenia ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę ;
3) nie wykorzystania przez zamawiającego w całości przedmiotu umowy w terminie określonym w §4 –przedłużenia jej obowiązywania;
4) ze względu na potrzeby Zamawiającego zmiany ilościowe w asortymencie w ramach wartości brutto przedmiotu umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-06-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:45
|
IV 4 4 jezyki |
PLN
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
MIĘSO WIEPRZOWE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mięsa wieprzowego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
WĘDLINY WIEPRZOWE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wędlin wieprzowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
MIĘSO WOŁOWE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mięsa wołowego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
WĘDLINY DROBIOWE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wędlin drobiowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
MIĘSO DROBIOWE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mięsa drobiowego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
WĘDLINY BEZGLUTENOWE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wędlin bezglutenowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
PRODUKTY MLECZARSKIE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa produktów mleczarskich
|
| |