Dostawy materiałów dla Zakładu Sterylizacji

Data publikacji 2020-05-28
Data zakończenia 2020-06-09 00:00:00
Instytucja Mazowiecki Szpital Wojewódzki im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
Miejscowość Siedlce
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544296-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dla Zakładu Sterylizacji.
Szczegółowy wykaz, ilości, wymagane parametry oraz ilości prób materiałów określono w Załączniku Nr 2- Formularz asortymentowo - cenowy. Przedmiot zamówienia został podzielony na dziesięć części (Pakietów):
Pakiet I – Papiery, włókniny, taśmy;
Pakiet II – Rękawy, torebki, markery;
Pakiet III – Testy, wskaźniki;
Pakiet IV – Naboje gazowe do sterylizacji
Pakiet V – System archiwizacji, testy;
Pakiet VI – Etykiety, kalki;
Pakiet VII – Zestaw testowy o szybkim odczycie do pary wodnej;
Pakiet VIII – Testy do sterylizacji plazmowej; wskaźniki
Pakiet IX – Etykiety, plomby, filtry, dyspenser
Pakiet X – Materiały do ochrony narzędzi

Dodatkowe informacje

GuidZP400 47f76e05-1474-4d88-a79f-1b31ae7493ce
Biuletyn 544296-N-2020
Zamawiajacy nazwa Mazowiecki Szpital Wojewódzki im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
Regon 14194475000000
Zamawiajacy adres ulica Poniatowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Siedlce
Zamawiajacy kod pocztowy 08-110
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 25 64 03 299,
Zamawiajacy fax 25 64 03 263
Zamawiajacy email ozp@szpital.siedlce.pl,
Adres strony url www.szpital.siedlce.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.siedlce.pl/przetargi
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.siedlce.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę w zapieczętowanej kopercie i oznaczonej zgodnie z wymogiem SIWZ należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego osobiście, drogą pocztową lub kurierską
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Poniatowskiego 26, pok. 138 A, 08-110 Siedlce
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy materiałów dla Zakładu Sterylizacji
Numer referencyjny FZP.2810.15.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dla Zakładu Sterylizacji. Szczegółowy wykaz, ilości, wymagane parametry oraz ilości prób materiałów określono w Załączniku Nr 2- Formularz asortymentowo - cenowy. Przedmiot zamówienia został podzielony na dziesięć części (Pakietów): Pakiet I – Papiery, włókniny, taśmy; Pakiet II – Rękawy, torebki, markery; Pakiet III – Testy, wskaźniki; Pakiet IV – Naboje gazowe do sterylizacji Pakiet V – System archiwizacji, testy; Pakiet VI – Etykiety, kalki; Pakiet VII – Zestaw testowy o szybkim odczycie do pary wodnej; Pakiet VIII – Testy do sterylizacji plazmowej; wskaźniki Pakiet IX – Etykiety, plomby, filtry, dyspenser Pakiet X – Materiały do ochrony narzędzi
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenia, że dla oferowanego asortymentu Wykonawca posiada stosowne dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP; zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (kserokopie dokumentów do wglądu na żądanie Zamawiającego) oraz, że dostarczany asortyment będzie oznakowany zgodnie z wymogami ustawy j. w.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, chyba że umowa stanowi inaczej. 2. Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami Ustawy Pzp, w szczególności Strony są uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych, niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Strony dopuszczają zmianę (zastąpienie produktu lub rozszerzenie asortymentu o produkt równoważny lub wyższej jakości) niniejszej umowy w zakresie przedmiotowym, w szczególności w przypadku: 1) zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową, w tym czasowego wstrzymania produkcji, lub dostępności na rynku, pod warunkiem iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową, 2) wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową, 3) wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu, obok dotychczasowego, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową. 4. Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie: numeru katalogowego produktu, nazwy produktu, wielkości opakowania, przy zachowaniu jego parametrów. 5. Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy produktu po cenach niższych (np. w wyniku promocji lub zastosowania korzystnych dla Zamawiającego upustów przez Wykonawcę itp.) niż określone w niniejszej umowie. 6. Zmiany, o których mowa w ust. 4 i 5 nie powodują konieczności zawarcia aneksu do umowy, a jedynie uprzedniego poinformowania Zamawiającego w formie pisemnej przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięć ilościowo-asortymentowych w zakresie objętym umową (w tym pomiędzy pakietami) oraz zmniejszenia ilości zamówienia z wyłączeniem roszczeń odszkodowawczych. Powyższe zmiany nie wymagają zawarcia aneksu do umowy.W przypadku nie wykorzystania wartości umowy w okresie jej obowiązywania, Zamawiający zastrzega sobie prawo jej wydłużenia o okres maksymalnie kolejnych 12 miesięcy. W przypadku przedłużenia czasu trwania umowy zgodnie z ust. 4 niniejszego paragrafu, Strony dopuszczają możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w zakresie zmiany stawki podatku VAT. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT - Wykonawca stosuje nową stawkę z dniem jej obowiązywania, z zachowaniem cen jednostkowych netto określonych w Formularzu asortymentowo-cenowym. Zaistnienie okoliczności zmiany wysokości stawki podatku VAT nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. Wykonawca poinformuje Zamawiającego w formie pisemnej o zmianie stawki jednocześnie z pierwszą fakturą doręczoną po zmianie stawki.
IV 4 4 data 2020-06-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Punkty za kryterium Jakość zostaną przyznane na podstawie próbek oferowanych materiałów dostarczonych nieodpłatnie przez Wykonawcę wraz z ofertą w zakresie i ilościach, określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
Zalacznik krotki opis Papiery, włókniny, taśmy
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Punkty za kryterium Jakość zostaną przyznane na podstawie próbek oferowanych materiałów dostarczonych nieodpłatnie przez Wykonawcę wraz z ofertą w zakresie i ilościach, określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
Zalacznik krotki opis Rękawy, torebki, markery
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet III
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Punkty za kryterium Jakość zostaną przyznane na podstawie próbek oferowanych materiałów dostarczonych nieodpłatnie przez Wykonawcę wraz z ofertą w zakresie i ilościach, określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
Zalacznik krotki opis Testy, wskaźniki
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet IV
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Naboje gazowe do sterylizacji
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet V
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Punkty za kryterium Jakość zostaną przyznane na podstawie próbek oferowanych materiałów dostarczonych nieodpłatnie przez Wykonawcę wraz z ofertą w zakresie i ilościach, określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
Zalacznik krotki opis System archiwizacji, testy
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet VI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,96
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Punkty za kryterium Jakość zostaną przyznane na podstawie próbek oferowanych materiałów dostarczonych nieodpłatnie przez Wykonawcę wraz z ofertą w zakresie i ilościach, określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
Zalacznik krotki opis Etykiety, kalki
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet VII
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Punkty za kryterium Jakość zostaną przyznane na podstawie próbek oferowanych materiałów dostarczonych nieodpłatnie przez Wykonawcę wraz z ofertą w zakresie i ilościach, określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
Zalacznik krotki opis Zestaw testowy o szybkim odczycie do pary wodnej
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet VIII
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Punkty za kryterium Jakość zostaną przyznane na podstawie próbek oferowanych materiałów dostarczonych nieodpłatnie przez Wykonawcę wraz z ofertą w zakresie i ilościach, określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
Zalacznik krotki opis Testy do sterylizacji plazmowej; wskaźniki
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet IX
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Punkty za kryterium Jakość zostaną przyznane na podstawie próbek oferowanych materiałów dostarczonych nieodpłatnie przez Wykonawcę wraz z ofertą w zakresie i ilościach, określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
Zalacznik krotki opis Etykiety, plomby, filtry, dyspenser
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet X
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Punkty za kryterium Jakość zostaną przyznane na podstawie próbek oferowanych materiałów dostarczonych nieodpłatnie przez Wykonawcę wraz z ofertą w zakresie i ilościach, określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
Zalacznik krotki opis Materiały do ochrony narzędzi
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)