Zakup wyposażenia przedszkola w Wólce Kosowskiej

Data publikacji 2020-05-28
Data zakończenia 2020-06-10 00:00:00
Instytucja Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Lesznowoli
Miejscowość Lesznowola
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544814-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem fabrycznie nowego wyposażenia wraz z transportem, wniesieniem i ustawieniem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach w budynku przedszkola przy ul. Nadrzecznej w Wólce Kosowskiej, Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w załączniku do SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - PRZEDMIAR

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4ae28b2f-e872-46a3-8425-3e381aeeec23
Biuletyn 544814-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Lesznowoli
Regon 15448401000000
Zamawiajacy adres ulica Magdalenka, ul. Lipowa
Zamawiajacy adres numer domu 28
Zamawiajacy miejscowosc Lesznowola
Zamawiajacy kod pocztowy 05-506
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 757-96-19
Zamawiajacy fax 22 757-96-19
Zamawiajacy email w.lewicki@zopo.pl
Adres strony url www.zopo.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zopo.pl
Wymagane przeslanie ofert inny tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ZOPO Lesznowola Magdalenka ul.Lipowa 28 05-506 Lesznowola
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wyposażenia przedszkola w Wólce Kosowskiej
Numer referencyjny ZOPO.271.2.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem fabrycznie nowego wyposażenia wraz z transportem, wniesieniem i ustawieniem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach w budynku przedszkola przy ul. Nadrzecznej w Wólce Kosowskiej, Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w załączniku do SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - PRZEDMIAR
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu zgodnie z art. 25a ust.1 ustawy Pzp, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający określa warunek jak w pkt 1.1
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi wykazać że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę wyposażenia meblowego do obiektu użyteczności publicznej, przedszkolnego, szkolnego, biurowego, wraz z jego montażem o wartości nie mniejszej niż 250000,00 zł brutto. Dla wskazanych dostaw Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dowody ( referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonane lub są wykonywane ) potwierdzające że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie a jeżeli uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Uwzględniając dyspozycję art.26 ust.6 ustawy Pzp Zamawiający informuje iż dla potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postepowania na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych i bezpłatnych bazach danych tj. aktualnego odpisu z właściwego rejestru KRS lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej ( CEIDG ) jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości przedmiotu dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami o którym mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy na załączniku nr 3 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest na wezwanie Zamawiającego przedłożyć następujące dokumenty : Karty katalogowe potwierdzające spełnienie wymaganych warunków zamieszczonych w SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofert - sporządzony według formularza stanowiącego Rozdział 1 SIWZ Oświadczenie załącznik nr 1, nr 2, pełnomocnictwa ( jeśli dotyczą ), załącznik nr 4, nr 5
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje zmiany treści warunków umowy na zasadach opisanych w załączniku nr 6 do SIWZ
IV 4 4 data 2020-06-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)