GuidZP400 |
60a7f297-90a5-438b-aae9-5c8b638307e2
|
Biuletyn |
544632-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wrocławski Zespół Żłobków
|
Regon |
02154505100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Fabryczna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
53-609
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
4871 718 6246,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
przetargi@wzz.wroc.pl,
|
Adres strony url |
http://www.bip.wzz.wroc.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.wzz.wroc.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w zamkniętym opkakowaniu
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wrocławski Zespół Żłobków ul. Fabryczna 15 53-609 Wrocław SEKRETARIAT
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawę pomocy dydaktycznych- zabawki do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-41/WZŻ/2020.
|
Numer referencyjny |
Znak postępowania: ZP-41/WZŻ/2020.
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1) Rodzaj zamówienia: dostawa
Dostawa pomocy dydaktycznych- zabawki
do następujących obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków:
Żłobek nr 1 ul. Lwowska 20, Wrocław;
Żłobek nr 2 ul. Zemska 33, Wrocław;
Żłobek nr 3 ul. Białowieska 37, Wrocław ;
Żłobek nr 4 ul. Kłodnicka 25, Wrocław;
Żłobek nr 5 ul. Dokerska 5, Wrocław;
Żłobek nr 7 ul. Drukarska 9, Wrocław;
Żłobek nr 8 ul. Sądowa 6 , Wrocław;
Żłobek nr 9 ul. Wrońskiego 13 d, Wrocław;
Żłobek nr 10 ul. H. Brodatego 17, Wrocław;
Żłobek nr 11 ul. Hubska 39, Wrocław;
Żłobek nr 12 ul. Jugosłowiańska 85 a, Wrocław;
Żłobek nr 13 ul. Wieczysta 107 , Wrocław;
Żłobek nr 14 ul. Mulicka 4 c, Wrocław;
Żłobek nr 15 ul. Łukowa 37 Wrocław.
2) Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany:
w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ –
oraz projekcie umowy – załącznik nr 6 do SIWZ
4) Zamawiający dopuszcza produkty równoważne do opisanych w Formularzu asortymentowo
cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
a)Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych
parametrach jakościowych, posiadające te same walory użytkowe oraz zawierające w swoim
składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez
Zamawiającego i spełniające tę samą funkcje dydaktyczną.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w odpisu, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy w przypadku:
1) niedostępności na rynku artykułów wskazanych w ofercie wynikających z zaprzestania ich produkcji lub wycofania towarów z rynku pod warunkiem, że zmiana nie spowoduje zwiększenia ceny ofertowej. Wykonawca jest zobowiązany udowodnić pisemnie ,że asortyment nie jest już produkowany i jest niedostępny na rynku .
|
IV 4 4 data |
2020-06-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
11.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych .
11.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
11.4. Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty” oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty:
1) Formularz ofertowy – wg załącznika do SIWZ;
2) Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ.
11.5. Wraz z ofertą powinny być złożone:
1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 6.1;
2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega wykonawca, wymagane postanowieniami pkt 7.8.;
3) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 7.2., w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii;
5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.2014.1114 oraz z 2016.352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. O ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą;
|