dostawa rękaiwc laboratoryjnych i odziezy laboratoryjnej w okresie 12 m-cy od dnia zawarcia umowy

Data publikacji 2020-05-28
Data zakończenia 2020-06-08 00:00:00
Instytucja Państwowy Instytut Weterynaryjny - Państwowy Instytut Badawczy
Miejscowość Puławy
Województwo lubelskie
Branża
  • Odzież specjalna,
  • Rękawice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544620-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 184240007, 184100006
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostawa rękawic laboratoryjnych i odzieży laboratoryjnej w okresie 12 m-cy od dnia zawarcia umowy .

Dodatkowe informacje

GuidZP400 00036e92-0654-43cd-ac20-0c787db806c8
Biuletyn 544620-N-2020
Zamawiajacy nazwa Państwowy Instytut Weterynaryjny - Państwowy Instytut Badawczy
Regon 80252000000000
Zamawiajacy adres ulica Al. Partyzantów
Zamawiajacy adres numer domu 57
Zamawiajacy miejscowosc Puławy
Zamawiajacy kod pocztowy 24-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 818 893 000
Zamawiajacy fax 818 862 595
Zamawiajacy email agata.wawer@piwet.pulawy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny instytut badawczy
Dostep dokumentow zamowienia https://piwet.ezamawiajacy.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://piwet.ezamawiajacy.pl
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Nazwa nadana zamowieniu dostawa rękaiwc laboratoryjnych i odziezy laboratoryjnej w okresie 12 m-cy od dnia zawarcia umowy
Numer referencyjny DZ-2501/124/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu dostawa rękawic laboratoryjnych i odzieży laboratoryjnej w okresie 12 m-cy od dnia zawarcia umowy .
Cpv glowny przedmiot 18424000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) oświadczenia wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 Pzp – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; 2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony przewidują możliwość zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 uPZP w następujących przypadkach i przy spełnieniu określonych warunków: 1) Zwiększenie ilości zamawianych materiałów w przypadku zwiększenia ilości wykonywanych badań, pojawienia się nowych kierunków badań, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Wykonawcę na taką zmianę, 2) Zmniejszenia ilości zamawianych materiałów w przypadku zmniejszenia zapotrzebowania zamawiającego spowodowanej zmniejszeniem ilości wykonywanych badań lub rezygnacją z niektórych kierunków badań, 3) Zmiana cen jednostkowych brutto w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT następuje od dnia wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę VAT . 4) Zmniejszenie ilości materiałów lub zastąpienia ich materiałami równoważnymi o nie gorszych parametrach przypadku wstrzymania lub zaprzestania produkcji przez producenta. 5) Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia okresu obowiązywania umowy o maksymalnie 3 m-ce w przypadku nie wyczerpania ilości zamawianych produktów.
IV 4 4 data 2020-06-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1 Maseczki jednorazowe opisane poniżej lub równoważne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18410000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2 Rekawice opisane poniżej lub równoważne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4 Rękawice laboratoryjne wskazane poniżej lub równoważne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie 6 maski opisane ponizej lub równoważne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18410000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie 7 odzież laboratoryjna wskazana ponizej lub równoważna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18410000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie 8 odzież laboratoryjna opisana poniżej lub równoważna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18410000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie 9 Kombineozny wskazane poniżej lub równoważne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18410000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zadanie 10 Rękawice wskazane pooniżej lub równoważne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18410000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zadanie 11 odzież laboratoryjna wskazana poniżej lub równoważna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18410000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Zadanie 12 Rekawice opisane poniżej lub równoważne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Zadanie 13 Rekawice opisane poniżej lub równoważne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 90,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)