Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla Politechniki Wrocławskiej

Data publikacji 2020-05-28
Data zakończenia 2020-06-15 00:00:00
Instytucja Politechnika Wrocławska
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544612-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla Politechniki Wrocławskiej bezpośrednio do wskazanych w zamówieniu komórek organizacyjnych Zamawiającego, znajdujących się na terenie miasta Wrocławia, Legnicy, Wałbrzycha i Jeleniej Góry.
2. Dostarczany towar ma być najwyższej jakości, fabrycznie nowy, w pierwszym gatunku, pełnowartościowy, wolny od wad fizycznych lub prawnych, opakowanie w nienaruszonym stanie, odpowiadający parametrom i rodzajowi wskazanymi w Załączniku nr 4 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy, a także rozmiarom wymaganym przez Zamawiającego. Wszystkie artykuły winny być pozbawione przebarwień, dziur, zaciągnięć, ewentualnie innych uszkodzeń.
3. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SIWZ.
4. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia (cały asortyment) ze wszystkimi elementami do prawidłowego/gotowego użytkowania. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego.
5. Zamawiający wymaga, aby na produkcie została zawarta informacja z uwzględnieniem sposobów czyszczenia, temperatur prania i składu tkanin. Zamawiający wymaga, aby podczas dostaw cząstkowych rozmiarówka podana na Towarze była wg załącznika nr 4 Tabela rozmiarów, która określa wymiary sylwetki a nie ubrania. Ubrania jakie zaoferuje Wykonawca muszą być dopasowane do Tabeli rozmiarów, dlatego w przypadku innej rozmiarówki niż wymagana opcjonalnie można na dany Towar dokonać dodatkowego znakowania na opakowaniu Towaru wg tabeli rozmiarów Politechniki Wrocławskiej. Wyjątek to produkty, których rozmiary są wg Producentów wskazane w kolumnie "Zakres rozmiarów". Zamawiający nie zgadza się aby Wykonawca uzależniał cenę od rozmiaru Towaru.
6. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą szczegółowego i jednoznacznego opisu przedmiotu zamówienia – pozwalającego stwierdzić zgodność z wymaganiami Zamawiającego (Załącznik nr 4 do SIWZ wraz z ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców) – odpowiednio wypełniony i podpisany Załącznik nr 4 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy (OPZ). Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanego asortymentu/produktu, charakteryzując je poprzez odpowiednie wskazanie (wg postawionego przez Zamawiającego szczegółowego wymogu – kolumna Oferowane przez Wykonawcę) np.: na konkretny wyrób, nazwanie, podanie producenta, marki, modelu, oraz wykazać, że oferowany przez niego asortyment spełnia wymagania określone przez Zamawiającego poprzez dokładne i jednoznaczne opisanie oferowanego produktu wskazując opis parametrów, kolor/y produktu/ów - zgodnie i odpowiednio z Załącznikiem nr 4 do SIWZ oraz podać ceny zgodnie z Formularzem.
7. Zamawiający wymaga, aby Załącznik nr 4 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy został złożony wraz z ofertą w formie papierowej, podpisany przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy oraz na nośniku elektronicznym w formacie xls (płyta CD lub pendrive). Za wiążący Zamawiający uzna Załącznik nr 4 w formie papierowej. W przypadku nie załączenia Formularza w formie elektronicznej Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia w trybie art. 26 ust. 3 uPzp (dopuszczalna wersja elektroniczna).
8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, jednakże zachowane muszą być normy, parametry i standardy, jakimi charakteryzują się wyspecyfikowane przez Zamawiającego urządzenia wymienione w Załączniku nr 4. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców składających oferty równoważne artykuły muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający w przypadku wszystkich norm i przepisów wymaganych w Załączniku nr 4 do SIWZ dopuszcza zastosowanie norm i przepisów równoważnych.
9. Jeśli Zamawiający wskazał marki lub nazwy handlowe określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia.
10. Zamawiający nie dopuszcza wykorzystywanie platform zakupowych Wykonawcy. Zamawiający nie zgadza się na określenie minimów logistycznych kwotowych i produktowo-ilościowych do zamówień cząstkowych.
11. Prawo opcji:
– Zamawiającemu przysługuje prawo opcji polegające na zwiększeniu ilości zamówionego towaru, na warunkach określonych w umowie, przez okres trwania umowy.
– Zamówienia opcjonalne dopuszczalne są do 20 % ceny ofertowej brutto.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 58855038-43f3-4576-945b-965dc8c43397
Biuletyn 544612-N-2020
Zamawiajacy nazwa Politechnika Wrocławska
Regon 55181193009000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-370
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 202 182,32
Zamawiajacy fax 713 202 143
Zamawiajacy email bzp@pwr.edu.pl
Adres strony url http://przetargi.pwr.edu.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://przetargi.pwr.edu.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://przetargi.pwr.edu.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Zamówień Publicznych, ul. Smoluchowskiego 19, 50-370 Wrocław bud. A-5 pok. 409 - Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla Politechniki Wrocławskiej
Numer referencyjny AC/BZP/242-084/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla Politechniki Wrocławskiej bezpośrednio do wskazanych w zamówieniu komórek organizacyjnych Zamawiającego, znajdujących się na terenie miasta Wrocławia, Legnicy, Wałbrzycha i Jeleniej Góry. 2. Dostarczany towar ma być najwyższej jakości, fabrycznie nowy, w pierwszym gatunku, pełnowartościowy, wolny od wad fizycznych lub prawnych, opakowanie w nienaruszonym stanie, odpowiadający parametrom i rodzajowi wskazanymi w Załączniku nr 4 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy, a także rozmiarom wymaganym przez Zamawiającego. Wszystkie artykuły winny być pozbawione przebarwień, dziur, zaciągnięć, ewentualnie innych uszkodzeń. 3. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SIWZ. 4. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia (cały asortyment) ze wszystkimi elementami do prawidłowego/gotowego użytkowania. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga, aby na produkcie została zawarta informacja z uwzględnieniem sposobów czyszczenia, temperatur prania i składu tkanin. Zamawiający wymaga, aby podczas dostaw cząstkowych rozmiarówka podana na Towarze była wg załącznika nr 4 Tabela rozmiarów, która określa wymiary sylwetki a nie ubrania. Ubrania jakie zaoferuje Wykonawca muszą być dopasowane do Tabeli rozmiarów, dlatego w przypadku innej rozmiarówki niż wymagana opcjonalnie można na dany Towar dokonać dodatkowego znakowania na opakowaniu Towaru wg tabeli rozmiarów Politechniki Wrocławskiej. Wyjątek to produkty, których rozmiary są wg Producentów wskazane w kolumnie "Zakres rozmiarów". Zamawiający nie zgadza się aby Wykonawca uzależniał cenę od rozmiaru Towaru. 6. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą szczegółowego i jednoznacznego opisu przedmiotu zamówienia – pozwalającego stwierdzić zgodność z wymaganiami Zamawiającego (Załącznik nr 4 do SIWZ wraz z ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców) – odpowiednio wypełniony i podpisany Załącznik nr 4 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy (OPZ). Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanego asortymentu/produktu, charakteryzując je poprzez odpowiednie wskazanie (wg postawionego przez Zamawiającego szczegółowego wymogu – kolumna Oferowane przez Wykonawcę) np.: na konkretny wyrób, nazwanie, podanie producenta, marki, modelu, oraz wykazać, że oferowany przez niego asortyment spełnia wymagania określone przez Zamawiającego poprzez dokładne i jednoznaczne opisanie oferowanego produktu wskazując opis parametrów, kolor/y produktu/ów - zgodnie i odpowiednio z Załącznikiem nr 4 do SIWZ oraz podać ceny zgodnie z Formularzem. 7. Zamawiający wymaga, aby Załącznik nr 4 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy został złożony wraz z ofertą w formie papierowej, podpisany przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy oraz na nośniku elektronicznym w formacie xls (płyta CD lub pendrive). Za wiążący Zamawiający uzna Załącznik nr 4 w formie papierowej. W przypadku nie załączenia Formularza w formie elektronicznej Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia w trybie art. 26 ust. 3 uPzp (dopuszczalna wersja elektroniczna). 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, jednakże zachowane muszą być normy, parametry i standardy, jakimi charakteryzują się wyspecyfikowane przez Zamawiającego urządzenia wymienione w Załączniku nr 4. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców składających oferty równoważne artykuły muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający w przypadku wszystkich norm i przepisów wymaganych w Załączniku nr 4 do SIWZ dopuszcza zastosowanie norm i przepisów równoważnych. 9. Jeśli Zamawiający wskazał marki lub nazwy handlowe określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. 10. Zamawiający nie dopuszcza wykorzystywanie platform zakupowych Wykonawcy. Zamawiający nie zgadza się na określenie minimów logistycznych kwotowych i produktowo-ilościowych do zamówień cząstkowych. 11. Prawo opcji: – Zamawiającemu przysługuje prawo opcji polegające na zwiększeniu ilości zamówionego towaru, na warunkach określonych w umowie, przez okres trwania umowy. – Zamówienia opcjonalne dopuszczalne są do 20 % ceny ofertowej brutto.
Cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Umowa będzie realizowana przez okres: 12 miesięcy. Przewidywany termin rozpoczęcia umowy to: sierpień/październik 2020. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu trwania umowy o kolejne 12 miesięcy w sytuacji niewykorzystania całości przedmiotu umowy, z zastrzeżeniem że łączna wartość zamawianych środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego nie przekroczy kwoty umowy, ustalonej na podstawie przyjętej oferty.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną dostawę sukcesywną* środków ochrony indywidulanej i/lub odzieży roboczej i/lub obuwia roboczego na kwotę nie mniejszą niż 50 000 zł brutto; *przez dostawę sukcesywną Zamawiający rozumie dostawy w ramach jednej umowy dla jednego podmiotu w ciągu maksymalnie 12 miesięcy następujących po sobie. Dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu z tabeli A Narodowego Banku Polskiego dla danej waluty z dnia wszczęcia niniejszego postępowania (tj. z dnia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych) 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt 1.2) ppkt 2.3. niniejszego rozdziału w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa powyżej wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu udostępniającego zasoby, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żądać będzie, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1. zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2. zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt. 1.2) odpowiednio ppkt 2.3 niniejszego rozdziału. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstała wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, ze za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 2.1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp (w przypadku Wykonawców krajowych Zamawiający samodzielnie pobierze w/w dokumenty z ogólnodostępnych baz danych); 2.2. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.1. niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Forma dokumentów: 3.1. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3.2. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. 4. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.3. wykazu dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.4. kart katalogowych wraz z kolorowymi zdjęciami dla wszystkich produktów wymienionych w Załączniku nr 4 do SIWZ potwierdzających, że oferowane produkty spełniają wymagania postawione przez Zamawiającego (przez kartę katalogową Zamawiający rozumie specyfikacje techniczne, karty charakterystyki, opisy – również ze stron internetowych, sporządzone przez producenta produktu, które mają zawierać opis produktu zgodny z wymaganiami Zamawiającego i uwzględniający normy wskazane przez Zamawiającego lub równoważne). Karty produktu mają zostać jednoznacznie opisane poprzez wpisanie danej liczby porządkowej wg specyfikacji. Jeżeli Wykonawca dołączył do oferty dokument na potwierdzenie parametrów ocenianych w kryterium oceny ofert i zawiera on wszystkie wymagania dla danego artykułu, Wykonawca nie będzie zobowiązany do dołączenia tego dokumentu w wyniku wezwania. 2.5. pełnowartościowych próbek artykułów po jednym egzemplarzu produktów z poz. - 9 – obuwie profilaktyczne damskie (para) - 20 – męskie spodnie i bluza, drelich 100%,typ szwedzki (komplet) - 21 – męskie spodnie i bluza, ocieplane, typ szwedzki (komplet) - 23 - kombinezon męski (sztuka) - 42 – fartuch damski, bawełniany, bez rękawów, zapinany na boczne troczki (sztuka) - 43 - fartuch laboratoryjny długi, biały męski, dł. rękaw, na zatrzaski, z tyłu pasek z regulacją, dwie kieszenie i kieszeń górna (sztuka) Próbki (pełnowartościowe, spełniającym wszystkie wymagania wskazane w Załączniku nr 4 do SIWZ dla danego asortymentu/artykułu) każdego wymaganego artykułu wraz z opakowaniem, jeśli jest wymagane. Nie należy załączać po kilka próbek tego samego artykułu. Ponadto próbki muszą zawierać wszelkie informacje umożliwiające stwierdzenie czy dany materiał spełnia wymagania SIWZ (np. metki przy materiałach, oznaczenia pojemności / wielkości). Próbki winny być oznaczone / opisane w sposób umożliwiający identyfikację produktu np. „numer pozycji”. Zamawiający dokonana badania próbek (wskazanego asortymentu) w odniesieniu do poszczególnych cech danego produktu opisanych odpowiedni w Załączniku nr 4 do SIWZ oraz do zapisów dotyczących ogólnych parametrów wymaganych przez dostarczane artykuły, które powinny spełniać następujące kryteria: Dostarczane próbki (wzór dostarczanych artykułów), muszą być nowe, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku. Próbki nie mogą mieć przebarwień, pęknięć, zarysowań, dziur oraz innych uszkodzeń. Poszczególne części każdego z materiałów muszą być do siebie precyzyjnie dopasowane i trwale zamocowane. Zestawy muszą być kompletne i zawierać wszystkie wymienione elementy składające się na całość. Zaoferowana próbka będzie stanowiła wzór dostarczanych artykułów pod względem spełniania przez dany artykuł wymagań określonych odpowiednio w Załączniku nr 4 do SIWZ oraz będzie odzwierciedlała kolorystykę oferowanych produktów. Zamawiający zwraca Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich wniosek, złożone przez nich próbki.
Inne dokumenty niewymienione Dla potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy do oferty winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.1.1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej. 2. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego umocowane. 3. Oferta musi się składać z: 3.1. dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale VI pkt 1 SIWZ; 3.2. formularza ofertowego Wykonawcy – Załącznik Nr 1 do SIWZ; 3.3. wykazania zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie z pkt 8 poniżej (jeżeli dotyczy); 3.4. pełnomocnictwa zgodnie z pkt 3 niniejszego rozdziału (jeżeli dotyczy). 3.5. opisu oferowanego przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją cenową pozwalającego stwierdzić zgodność z wymaganiami Zamawiającego przedstawionymi w Załączniku nr 4 do SIWZ wraz z ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców – wypełniony i podpisany Załącznik nr 4 do SIWZ (w formie papierowej) oraz na nośniku elektronicznym (płyta CD, pendrive).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany zostały opisane w dokumentacji przetargowej.
IV 4 4 data 2020-06-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria jakość
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)