Dostawa podzespołów komputerowych, elementów okablowania, projektorów multimedialnych, urządzeń sieciowych, zestawu do telekonferencji, urządzeń wielofunkcyjnych oraz zestawów komputerowych

Data publikacji 2020-06-01
Data zakończenia 2020-06-15 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. Śniadeckiego
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Artykuły elektrotechniczne,
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546114-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 324200003, 302370009, 386521001, 317311000, 302131006, 302321005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa podzespołów komputerowych, elementów okablowania, projektorów multimedialnych, urządzeń sieciowych, zestawu do telekonferencji, urządzeń wielofunkcyjnych oraz zestawów komputerowych do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Jędrzeja Śniadeckiego w Białymstoku.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d45c62a3-91bc-468a-855b-82e203f935f7
Biuletyn 546114-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. Śniadeckiego
Regon 50657729000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Marii Curie-Skłodowskiej
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15-950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 085 7488510, 7488531
Zamawiajacy fax 085 7488593, 7488502
Zamawiajacy email zamowienia_wsz@tlen.pl
Adres strony url www.sniadecja.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Pakiet nr 5 – Zamówienie jest współfinasowane w ramach projektu „Poprawa transgranicznej opieki zdrowotnej w zakresie chorób krążenia i intensywnej opieki medycznej w regionie Białegostoku i Mińska” w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020 (PLBU.03.01.00-20-0268/17/00) Pakiet nr 6-7 – Zamówienie jest współfinasowane w ramach projektu „Poprawa transgranicznej opieki zdrowotnej w zakresie urologii onkologicznej w regionie Białegostoku i Grodna” w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020 (PLBU.03.01.00-20-0266/17/01)
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.sniadecja.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sniadecja.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę można przekazywać za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca na adres siedziby zamawiającego. Wymagana forma pismena.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. Jędrzeja Śniadeckiego w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej-Curie 26, 15-950 Białystok w Kancelarii, I piętro, pokój nr 12 (budynek administracji).
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa podzespołów komputerowych, elementów okablowania, projektorów multimedialnych, urządzeń sieciowych, zestawu do telekonferencji, urządzeń wielofunkcyjnych oraz zestawów komputerowych
Numer referencyjny DA.ZP.242.34.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa podzespołów komputerowych, elementów okablowania, projektorów multimedialnych, urządzeń sieciowych, zestawu do telekonferencji, urządzeń wielofunkcyjnych oraz zestawów komputerowych do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Jędrzeja Śniadeckiego w Białymstoku.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ Wraz ze złożeniem powyższego oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, biorącym udział w tym samym zamówieniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca, którego ofertę oceniono jako najkorzystniejszą, na wezwanie Zamawiającego przedłoży w terminie 5 dni od dnia wezwania następujące oświadczenia i dokumenty: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; Dokumenty wymagane od Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 4 pkt 1 Rozdziału 14 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) Dokumenty, o których mowa w ust. 5 pkt 1 Rozdziału nr 14 SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem upływu terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5 pkt 1) Rozdziału nr 14 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument dotyczy miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis ust. 5 pkt 2 Rozdziału nr 14 SIWZ stosuje się odpowiednio;
Zakresie warunkow udzialu Brak wymaganych dokumentów.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Brak wymaganych dokumentów.
Inne dokumenty niewymienione 7. Do oferty należy dołączyć dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany Formularz Szczegółowy Oferty (Załącznik 1.1 – 1.7 do SIWZ) – w zależności od części na którą Wykonawca składa ofertę. 2) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz Ofertowy. 3) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie wstępne o braku podstaw wykluczenia . 4) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 5) Pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp – w przypadku, gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 6) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - o ile Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 6. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5A do SIWZ umowy – Pakiet nr 1, Pakiet nr 3, Pakiet nr 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5B do SIWZ umowy – Pakiet nr 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5C do SIWZ umowy – Pakiet nr 5. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5D do SIWZ umowy – Pakiet nr 6, Pakiet nr 7.
IV 4 4 data 2020-06-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych – w przypadku nieprzyznania środków, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – dotyczy Pakietu nr 7. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. Jędrzeja Śniadeckiego w Białymstoku, ul. Marii Skłodowskiej – Curie 26, 15-950 Białystok, tel. 85 74 88 503; • kontakt do inspektora ochrony danych w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. Jędrzeja Śniadeckiego w Białymstoku: tel. 85 74 88 521; e-mail: iodo@sniadecja.pl *; • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę podzespołów komputerowych, elementów okablowania, projektorów multimedialnych, urządzeń sieciowych, zestawów do telekonferencji, urządzeń wielofunkcyjnych oraz zestawów komputerowych, oznaczenie postępowania: DA.ZP.242.34.2020, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy 1); • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; • nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 1) W przypadku projektów finansowanych ze środków unijnych okres przetwarzania danych osobowych może być dłuższy i jest określony odrębnymi przepisami krajowymi i wspólnotowymi. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.”

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 1 – Dostawa podzespołów komputerowych pozycja 1: Zasilacz ATX – 20 szt Pozycja 2: Dysk twardy SATA – serwerowy – 10 szt pozycja 3: Dysk twardy SATA – 20 szt pozycja 4 – Dysk twardy SATA-SSD – 20 szt pozycja 5 – Dysk twardy SATA – 20 szt pozycja 6 - Klawiatura USB – 250 szt pozycja 7 – Mysz USB – 250 szt pozycja 8 – Dysk zewnętrzny w obudowie – 2 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne oraz ilość, stanowi Załącznik 1.1do SIWZ – Formularz Szczegółowym Oferty dla Pakietu nr 1.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 2 - Dostawa elementów okablowania i wyposażenia  pozycja 1: Adapter/przelotka RJ 45 na RJ 45 – 10 szt  pozycja 2: Kabel UTP skrętka 305 metrów w pudle tekturowym – 3 szt  pozycja 3: Patchcord kat 6 długość 10 m – 20 szt długość 5 m – 100 szt długość 1 m – 200 szt  pozycja 4 : Patchcord światłowodowy jednodniowy LC-LC długość 10 m – 10 szt długość 5 m – 10 szt długość 2 m – 10 szt długość 1 m – 10 szt  pozycja 5: Wtyk zaciskany RJ45 – 5 szt  pozycja 6: Osłon na wtyk RJ45 – 5 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne oraz ilość, stanowi Załącznik 1.2 do SIWZ – Formularz Szczegółowym Oferty dla Pakietu nr 2.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 3 – Dostawa projektora multimedialnego  pozycja 1: Projektor multimedialny – 2 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne oraz ilość, stanowi Załącznik 1.3 do SIWZ – Formularz Szczegółowym Oferty dla Pakietu nr 3.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31731100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 4 – Dostawa modułów i wkładek SFP do HP J9851A Switch 5412RzI2  pozycja 1: Moduł 8x SFP+ HP – 3 szt  pozycja 2: Moduł HPE 8-PORT 10GBASE-T – 2 szt  pozycja 3: Wkładki SFP+ - 6 szt  pozycja 4: Wkładki SFP – 5 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne oraz ilość, stanowi Załącznik 1.4 do SIWZ – Formularz Szczegółowym Oferty dla Pakietu nr 4.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 5 – Dostawa zestawu do telekonferencji  pozycja 1: System konferencyjny – 1 szt  pozycja 2: Laptop do obsługi oprogramowania konferencyjnego – 1 szt  pozycja 3: Telewizor 4K 65 – 1 szt  pozycja 4 – Stojak mobilny na telewizor – 1 szt  pozycja 5 – Kamera internetowa – 21 szt  pozycja 6 – Głośniki komputerowe – 21 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne oraz ilość, stanowi Załącznik 1.5 do SIWZ – Formularz Szczegółowym Oferty dla Pakietu nr 5.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 6 – Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych  pozycja 1: Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, skaner, kopiarka) – 2 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne oraz ilość, stanowi Załącznik 1.6 do SIWZ – Formularz Szczegółowym Oferty dla Pakietu nr 6.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 7 – Dostawa zestawów komputerowych  pozycja 1: zestawy komputerowe – 3 szt  pozycja2: Laptop – 1 szt  pozycja 3: Oprogramowanie – 4 szt  pozycja 4: Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, skaner, kopiarka) – 2 szt  pozycja 5: Drukarka – 2 szt  pozycja 6: Telewizor – 1 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne oraz ilość, stanowi Załącznik 1.7 do SIWZ – Formularz Szczegółowym Oferty dla Pakietu nr 7.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)