GuidZP400 |
240f63cc-317f-4509-82e4-d8237ded3e73
|
Biuletyn |
546154-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Pomiechowskie Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ,,WKRA" Sp. z o.o.
|
Regon |
36623487500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kupiecka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Pomiechówek
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-180
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
575005643
|
Zamawiajacy email |
j.kurpiewska@ppwwkra.pl
|
Adres strony url |
www.bip.ppwwkra.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Osoba prawna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.ppwwkra.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.ppwwkra.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Pomiechowskie Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ,,WKRA" Sp. z o. o., ul. Kupiecka 10, 05-180 Pomiechówek – pok. Nr 1 (obsługa klienta)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa opraw oświetleniowych typu LED do planowanej wymiany opraw na słupach oświetleniowych na terenie gminy Pomiechówek
|
Numer referencyjny |
ZP.271.4.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa fabrycznie nowych opraw oświetleniowych typu LED do planowanej wymiany opraw na słupach oświetleniowych na terenie gminy Pomiechówek w ilościach wskazanych w Formularzu 2.2. do SIWZ – Formularz cenowy. 2. Zamówienie przewiduje PRAWO OPCJI. Prawo opcji w niniejszym postępowaniu polega na możliwości zakupu w okresie realizacji umowy oprócz ilości podstawowych (określonych w formularzu cenowym – Formularz 2.2. do SIWZ jako „ilość podstawowa”) dodatkowych ilości przedmiotu zamówienia określonych w – Formularzu 2.2. do SIWZ (formularz cenowy) w kolumnie: „zakres prawa opcji”. W formularzu cenowym (Formularz 2.2. do SIWZ) określony został zarówno podstawowy zakres zamówienia (który zamawiający zrealizuje na pewno) jak również dodatkowy zakres zamówienia, którego realizacja poddana będzie uznaniu zamawiającego („zakres prawa opcji”). Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, wykorzystać jedynie jego część, w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia. Zamówienie w ramach prawa opcji realizowane będzie w okolicznościach i na zasadach przewidzianych we wzorze umowy stanowiącym TOM II SIWZ. 3. Zamawiający wymaga gwarancji na użytkowanie, zachowanie właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych i niezawodną pracę dla wszystkich elementów składowych przedmiotu zamówienia wynoszącej 5 lat od daty przekazania przedmiotu zamówienia Zamawiającemu, zgodnie z zapisami wzoru umowy (TOM II SIWZ). 4. Dostarczone wyroby muszą być nowe, nieużywane, wyprodukowane w roku dostawy lub nie wcześniej niż w IV kwartale 2019 r. 5. Transport, załadunek i rozładunek odbywać się będzie na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy. 6. Dostawa przedmiotu zamówienia winna odbyć się w godzinach pracy Zamawiającego, tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni świątecznych) w godzinach od 8:00 do 14:00. 7. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 31.52.00.00-7 Lampy i oprawy oświetleniowe. 8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym Tom II SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
31520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-09-30T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
1. Dostawy będą realizowane w terminie 10 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego, jednakże nie dłużej niż do 30.09.2020 r. 2. Powyższy termin wykonania zamówienia dotyczy zarówno dostawy realizowanej w zakresie zamówienia podstawowego jak również w ramach „prawa opcji”.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w Sekcji III.4) pkt 1 niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w Sekcji III.4) pkt 1 niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4) pkt 2 niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis Sekcji III.4) pkt 3 niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu stosuje się. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Karty katalogowe, specyfikacje techniczne lub inne dokumenty równoważne podpisane przez przedstawiciela producenta opraw oświetleniowych, które posiadają niezbędne dane do potwierdzenia wymaganych dla nich parametrów i cech, określonych przez Zamawiającego w SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór treści oświadczenia został zamieszczony w Rozdziale 3 Tomu I SIWZ (Formularz 3.4.).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2020-06-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|