GuidZP400 |
aefdb140-34f9-4b6d-9dbc-5620f33b2f55
|
Biuletyn |
546133-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
77090150500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Węgrzynowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lębork
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
84-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
598635249,
|
Zamawiajacy fax |
598635249
|
Zamawiajacy email |
zampub@szpital-lebork.com.pl,
|
Adres strony url |
www.szpital-lebork.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital-lebork.com.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-lebork.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty należy składać w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lęborku, ul. Juliana Węgrzynowicza 13, 84-300 Lębork
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i sukcesywne dostawy produktów żywnościowych
|
Numer referencyjny |
ZP-PN/20/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy produktów żywnościowych (mięso wieprzowe, wołowe i cielęce; drób świeży, produkty dla niemowląt, mleko w proszku dla niemowląt) do Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lęborku, transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Arkusz asortymentowo–cenowy - Załącznik nr 4.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą
do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy muszą być dokonywane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
2. Zgodnie z art. 144 ustawy pzp, Zamawiający przewiduje istotne zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty w przypadku:
1) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, mającej miejsce przed datą wystawienia faktury. W takim przypadku wartość brutto umowy ulegnie automatycznie zmianie proporcjonalnej do wprowadzonych zmian;
2) zmiany nazwy jednej ze stron;
3) zakończenia produkcji lub wycofania z rynku produktu będącego przedmiotem zamówienia. W przypadku tym dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie;
4) niewykorzystania całej wartości asortymentu, którego dotyczy umowa w terminie określonym w § 2 ust. 1. W takim przypadku wydłużeniu może ulec termin wykonania zamówienia, jednak o okres nie dłuższy niż 3 miesiące;
5) podwyższenia przez producenta cen asortymentu objętego umową o minimum 25% w stosunku do cen zawartych w ofercie, z zastrzeżeniem § 3 ust. 2. W takim przypadku może nastąpić zmiana ceny jednostkowej asortymentu objętego umową, a wartość umowy ulegnie zmianie proporcjonalnej do wprowadzonych zmian;
6) wzrostu cen rynkowych asortymentu objętego umową o minimum 25% w stosunku do cen zawartych w ofercie, z zastrzeżeniem § 3 ust. 2. W takim przypadku może nastąpić zmiana ceny jednostkowej asortymentu objętego umową, a wartość umowy ulegnie zmianie proporcjonalnej do wprowadzonych zmian.
3. Strony dopuszczają zmianę postanowień niniejszej umowy w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 3-6 ustawy Pzp.
4. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej Stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy, w razie potrzeby z załączeniem odpowiednich dokumentów uzasadniających konieczność zmiany. Wykonawca zobowiązany jest uzasadnić wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 2 pkt 5) i 6), w szczególności przedstawiając kalkulację kosztów wykonania zamówienia przed i po wprowadzeniu zmian, pokazującą wpływ wnioskowanych zmian na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
5. Zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu.
|
IV 4 4 data |
2020-06-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1 Mięso wieprzowe, wołowe i cielęce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy:
od godz. 7:00 do godz. 8:00 – 40 pkt
od godz. 8:01 do godz. 9:00 – 20 pkt
|
Zalacznik krotki opis |
Mięso wieprzowe, wołowe i cielęce
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2 Drób świeży
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy:
od godz. 7:00 do godz. 8:00 – 40 pkt
od godz. 8:01 do godz. 9:00 – 20 pkt
|
Zalacznik krotki opis |
Drób świeży
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3 Produkty dla niemowląt
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy:
od godz. 7:00 do godz. 9:00 – 40 pkt
od godz. 9:01 do godz. 12:00 – 20 pkt
|
Zalacznik krotki opis |
Produkty dla niemowląt (obiadki, soki, kaszki, kleik itp.)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4 Mleko w proszku dla niemowląt
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy:
od godz. 7:00 do godz. 9:00 – 40 pkt
od godz. 9:01 do godz. 12:00 – 20 pkt
|
Zalacznik krotki opis |
Mleko w proszku dla niemowląt
|
| |