Zakup i sukcesywne dostawy produktów żywnościowych

Data publikacji 2020-06-01
Data zakończenia 2020-06-09 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Lębork
Województwo pomorskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546133-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy produktów żywnościowych (mięso wieprzowe, wołowe i cielęce; drób świeży, produkty dla niemowląt, mleko w proszku dla niemowląt) do Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lęborku, transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Arkusz asortymentowo–cenowy - Załącznik nr 4.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 aefdb140-34f9-4b6d-9dbc-5620f33b2f55
Biuletyn 546133-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 77090150500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Węgrzynowicza
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Lębork
Zamawiajacy kod pocztowy 84-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 598635249,
Zamawiajacy fax 598635249
Zamawiajacy email zampub@szpital-lebork.com.pl,
Adres strony url www.szpital-lebork.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-lebork.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-lebork.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty należy składać w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lęborku, ul. Juliana Węgrzynowicza 13, 84-300 Lębork
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i sukcesywne dostawy produktów żywnościowych
Numer referencyjny ZP-PN/20/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy produktów żywnościowych (mięso wieprzowe, wołowe i cielęce; drób świeży, produkty dla niemowląt, mleko w proszku dla niemowląt) do Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lęborku, transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Arkusz asortymentowo–cenowy - Załącznik nr 4.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy muszą być dokonywane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Zgodnie z art. 144 ustawy pzp, Zamawiający przewiduje istotne zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty w przypadku: 1) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, mającej miejsce przed datą wystawienia faktury. W takim przypadku wartość brutto umowy ulegnie automatycznie zmianie proporcjonalnej do wprowadzonych zmian; 2) zmiany nazwy jednej ze stron; 3) zakończenia produkcji lub wycofania z rynku produktu będącego przedmiotem zamówienia. W przypadku tym dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie; 4) niewykorzystania całej wartości asortymentu, którego dotyczy umowa w terminie określonym w § 2 ust. 1. W takim przypadku wydłużeniu może ulec termin wykonania zamówienia, jednak o okres nie dłuższy niż 3 miesiące; 5) podwyższenia przez producenta cen asortymentu objętego umową o minimum 25% w stosunku do cen zawartych w ofercie, z zastrzeżeniem § 3 ust. 2. W takim przypadku może nastąpić zmiana ceny jednostkowej asortymentu objętego umową, a wartość umowy ulegnie zmianie proporcjonalnej do wprowadzonych zmian; 6) wzrostu cen rynkowych asortymentu objętego umową o minimum 25% w stosunku do cen zawartych w ofercie, z zastrzeżeniem § 3 ust. 2. W takim przypadku może nastąpić zmiana ceny jednostkowej asortymentu objętego umową, a wartość umowy ulegnie zmianie proporcjonalnej do wprowadzonych zmian. 3. Strony dopuszczają zmianę postanowień niniejszej umowy w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 3-6 ustawy Pzp. 4. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej Stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy, w razie potrzeby z załączeniem odpowiednich dokumentów uzasadniających konieczność zmiany. Wykonawca zobowiązany jest uzasadnić wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 2 pkt 5) i 6), w szczególności przedstawiając kalkulację kosztów wykonania zamówienia przed i po wprowadzeniu zmian, pokazującą wpływ wnioskowanych zmian na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 5. Zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu.
IV 4 4 data 2020-06-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1 Mięso wieprzowe, wołowe i cielęce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy: od godz. 7:00 do godz. 8:00 – 40 pkt od godz. 8:01 do godz. 9:00 – 20 pkt
Zalacznik krotki opis Mięso wieprzowe, wołowe i cielęce
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 Drób świeży
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy: od godz. 7:00 do godz. 8:00 – 40 pkt od godz. 8:01 do godz. 9:00 – 20 pkt
Zalacznik krotki opis Drób świeży
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3 Produkty dla niemowląt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy: od godz. 7:00 do godz. 9:00 – 40 pkt od godz. 9:01 do godz. 12:00 – 20 pkt
Zalacznik krotki opis Produkty dla niemowląt (obiadki, soki, kaszki, kleik itp.)
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4 Mleko w proszku dla niemowląt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy: od godz. 7:00 do godz. 9:00 – 40 pkt od godz. 9:01 do godz. 12:00 – 20 pkt
Zalacznik krotki opis Mleko w proszku dla niemowląt
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)