Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i papieru ksero.
Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w SIWZ.
Ogólne wymagania:
- realizacja dostawy materiałów odbywać się będzie sukcesywnie na zlecenie przesłane faksem lub mailem przez pracownika Wydziału Administracyjnego,
- wielkość poszczególnych dostaw określona będzie każdorazowo na zleceniu,
- realizacja poszczególnych zamówień musi nastąpić w terminie 3 dni roboczych od przyjęcia zlecenia przez Wykonawcę,
- Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione materiały do siedziby Urzędu Miasta Rybnika, przy ul. Bolesława Chrobrego 2 i złożyć we wskazane miejsce magazynowe,
- zapłata następować będzie na podstawie faktur wystawionych przez Wykonawcę za każdą dostarczoną partię materiałów,
- Zamawiający określi kolorystykę poszczególnych asortymentów materiałów biurowych w każdorazowym zamówieniu,
- wszystkie dostarczone materiały muszą być w oryginalnych opakowaniach producentów, określających parametry dostarczonych materiałów języku polskim,
- określony w formularzu cenowym opis przedmiotu zamówienia zawiera minimalne wymagania, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować towar charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi,
- jeżeli towar nie spełnia określonych w specyfikacji wymogów Wykonawca zobowiązuje się do ich wymiany,
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości materiałów w poszczególnych asortymentach,
- rzeczywiste ilości zamówienia poszczególnych materiałów mogą różnić się od podanych w SWIZ i będą zależne od rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiającego,
- na dostarczone urządzenia z pozycji 30, 51, 76, 125, 140, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, Wykonawca udzieli gwarancji, jaką dają ich producenci, lecz nie krótszej niż 12 m-cy liczone od daty dostarczenia urządzeń do siedziby Zamawiającego.
|
GuidZP400 |
91203283-1e62-4c55-b88c-046974448cf4
|
Biuletyn |
546086-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Rybnik
|
Regon |
27625543000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Bolesława Chrobrego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rybnik
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48324392302
|
Zamawiajacy fax |
+48324224124
|
Zamawiajacy email |
zam_pub@um.rybnik.pl
|
Adres strony url |
www.rybnik.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.um.rybnik.eu
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.um.rybnik.eu
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
drogą elektroniczną za pośrednictwem https://miniportal.uzp.gov.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów biurowych, papieru ksero
|
Numer referencyjny |
ZP.271.39.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i papieru ksero.
Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w SIWZ.
Ogólne wymagania:
- realizacja dostawy materiałów odbywać się będzie sukcesywnie na zlecenie przesłane faksem lub mailem przez pracownika Wydziału Administracyjnego,
- wielkość poszczególnych dostaw określona będzie każdorazowo na zleceniu,
- realizacja poszczególnych zamówień musi nastąpić w terminie 3 dni roboczych od przyjęcia zlecenia przez Wykonawcę,
- Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione materiały do siedziby Urzędu Miasta Rybnika, przy ul. Bolesława Chrobrego 2 i złożyć we wskazane miejsce magazynowe,
- zapłata następować będzie na podstawie faktur wystawionych przez Wykonawcę za każdą dostarczoną partię materiałów,
- Zamawiający określi kolorystykę poszczególnych asortymentów materiałów biurowych w każdorazowym zamówieniu,
- wszystkie dostarczone materiały muszą być w oryginalnych opakowaniach producentów, określających parametry dostarczonych materiałów języku polskim,
- określony w formularzu cenowym opis przedmiotu zamówienia zawiera minimalne wymagania, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować towar charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi,
- jeżeli towar nie spełnia określonych w specyfikacji wymogów Wykonawca zobowiązuje się do ich wymiany,
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości materiałów w poszczególnych asortymentach,
- rzeczywiste ilości zamówienia poszczególnych materiałów mogą różnić się od podanych w SWIZ i będą zależne od rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiającego,
- na dostarczone urządzenia z pozycji 30, 51, 76, 125, 140, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, Wykonawca udzieli gwarancji, jaką dają ich producenci, lecz nie krótszej niż 12 m-cy liczone od daty dostarczenia urządzeń do siedziby Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
30197644-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
182208,51
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwie dostawy każda o wartości minimum 100.000 PLN (sto tysięcy PLN) brutto oraz każda obejmująca swoim zakresem dostawę materiałów biurowych i papieru ksero.
W przypadku zamówień, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia zamówienia (w przypadku zamówień rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN)
Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej i zawodowej dotyczący wykonanych dostaw musi być spełniony:
1) przez Wykonawcę samodzielnie lub
2) przez minimum jeden podmiot (podwykonawcę) udostępniający doświadczenie samodzielnie;
3) w przypadku podmiotów występujących wspólnie – samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców występujących wspólnie.
Nie jest dopuszczalne łączenie (sumowanie) wyżej wymaganego doświadczenia w ramach doświadczenia różnych podmiotów zaangażowanych w realizację zamówienia.
W sytuacji gdy Wykonawca polega na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem (Konsorcjum), doświadczenie będzie oceniane w zależności od konkretnego zakresu udziału tego Wykonawcy, a więc jego faktycznego wkładu w prowadzenie działań, które były wymagane od tej grupy w ramach zamówienia publicznego wykazanego na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, tj.: wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
2. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć oświadczenia i dokumenty podmiotu, na zdolności lub sytuację którego Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca zobowiązany będzie złożyć dokumenty tego podmiotu potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności lub sytuacji, na których Wykonawca polegał w celu wykazania spełniania tych warunków.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz oferty.
2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji:
1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty.
5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu.
|
IV 4 4 data |
2020-06-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|