GuidZP400 |
19a5f902-9d91-4cd0-bc1d-f0d36d95cdba
|
Biuletyn |
545720-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
|
Regon |
00028903500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Poniatowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-055
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 2083547,
|
Zamawiajacy fax |
32 2083568
|
Zamawiajacy email |
jjeziorski@sum.edu.pl,
|
Adres strony url |
www.sum.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://sum.edu.pl/zamowienia-publiczne-3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://sum.edu.pl/zamowienia-publiczne-3
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r, Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Zamawiającego, parter - pokój nr 11, ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup środków czystości na okres 24 miesięcy na potrzeby jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
|
Numer referencyjny |
RZP/PN/37/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup środków czystości na okres 24 miesięcy na potrzeby jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o Specyfikację asortymentowo-cenową stanowiącą załącznik nr 2.1-2.7 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.sum.edu.pl informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp (w oryginale). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający wykluczy Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369 z późn. zm.), złożyli odrębne oferty w tym samym postępowaniu chyba, że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy Wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego zostały zawarte we wzorze umowy, który stanowi załącznik do SIWZ.
2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem przesłanek przewidzianych
w art. 144 Pzp oraz następujących przypadków:
1) zmiany terminu realizacji zamówienia: zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego skrócenie w przypadku zgodnej woli Stron lub poprzez jego przedłużenie w przypadku niewykorzystania kwoty określonej w § 2 ust. 1 lub ze względu na przyczyny leżącego po stronie Zamawiającego oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. Siłę wyższą, np. pożar, zalanie, itp.;
We wskazanym powyżej przypadku Strony obowiązane są wzajemnie się poinformować o zaistniałych okolicznościach wraz z ich szczegółowym opisaniem.
Wydłużenie terminu realizacji umowy powyżej 24 miesięcy (lecz nie więcej niż o kolejne 6 miesięcy), pozostanie bez wpływu na wysokość cen jednostkowych zawartych w Specyfikacji asortymentowo-cenowej, które pozostaną bez zmian).
2) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego (osoby upoważnione do reprezentowania stron w sprawach związanych z realizacją zamówienia), ze względów losowych, zdrowotnych lub innych,
3) zmiany podwykonawcy ze względów losowych w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców,
4) zaistnienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwe jest dokonanie zmian postanowień umowy,
5) zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów
i usług i podatku akcyzowym w odniesieniu odpowiednio do całości lub części zamówienia, przy czym wartość brutto określona w umowie jest wartością stałą,
6) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
7) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
8) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
|
IV 4 4 data |
2020-06-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1 – środki do codziennego czyszczenia powierzchni
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup środków czystości na okres 24 miesięcy na potrzeby jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o Specyfikację asortymentowo-cenową stanowiącą załącznik nr 2.1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2 – akcesoria i drobny sprzęt do sprzątania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39831700-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup środków czystości na okres 24 miesięcy na potrzeby jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o Specyfikację asortymentowo-cenową stanowiącą załącznik nr 2.2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3 – środki myjąco-konserwujące do szorowarek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup środków czystości na okres 24 miesięcy na potrzeby jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o Specyfikację asortymentowo-cenową stanowiącą załącznik nr 2.3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4 – worki na odpady
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18930000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup środków czystości na okres 24 miesięcy na potrzeby jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o Specyfikację asortymentowo-cenową stanowiącą załącznik nr 2.4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5 – środki czyszczące
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup środków czystości na okres 24 miesięcy na potrzeby jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o Specyfikację asortymentowo-cenową stanowiącą załącznik nr 2.5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6 – akcesoria wymienne do odkurzaczy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18930000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup środków czystości na okres 24 miesięcy na potrzeby jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o Specyfikację asortymentowo-cenową stanowiącą załącznik nr 2.6 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7 – drobny sprzęt do sprzątania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39514200-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup środków czystości na okres 24 miesięcy na potrzeby jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o Specyfikację asortymentowo-cenową stanowiącą załącznik nr 2.7 do SIWZ.
|
| |