Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i elektronicznego wraz z oprogramowaniem systemowym.
2.1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załącznikach A1 dla Części I oraz A2 dla Części II do SIWZ dla poszczególnych części przedmiotowego zamówienia tj:
Część I
„Zakup sprzętu elektronicznego w celu realizacji zajęć zdalnych w powiecie sztumskim” ze środków Oś I Powszechny dostęp do szybkiego Internetu Działanie 1.1 Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu o wysokich przepustowościach ZDALNA SZKOŁA Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 – Załącznik A1 do SIWZ
Część II
„Dostawa pomocy naukowo – dydaktycznych” w ramach projektu nr RPPM.03.02.02-22-0017/16 pn. Zdolni z Pomorza – Powiat Sztumski” finansowanego ze środków Osi Priorytetowej 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.2 Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020” - Załącznik A2 do SIWZ
3. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie fabrycznie nowego sprzętu elektronicznego, określonego w SIWZ na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby:
a) Starostwa Powiatowego w Sztumie, ul. Mickiewicza 31, 82-400 Sztum – pok. Nr 01 (dot. Części I- Załącznik A1 do SIWZ)
b) Starostwa Powiatowego w Sztumie, ul. Mickiewicza 31, 82-400 Sztum – pok. Nr 01 (dot. Części II- Załącznik A2 do SIWZ)
Pod pojęciem „fabrycznie nowy” Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, wolne od wad, bez śladów uszkodzenia czy użytkowania, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu.
4. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ.
Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp – poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp. – czyli opisów, które w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność pomocy naukowych, pomocy dydaktycznych, wyposażenia, urządzeń i wyrobów lub rozwiązań technicznych.
|
GuidZP400 |
2bb371a3-ea49-4843-9ab2-cb9190b344d4
|
Biuletyn |
546053-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Starostwo Powiatowe w Sztumie
|
Regon |
19262862000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mickiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
31
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sztum
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
82-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
552 677 428
|
Zamawiajacy fax |
552 677 442
|
Zamawiajacy email |
powiatsztumski@wp.pl
|
Adres strony url |
www.powiatsztumski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Część II)
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.powiatsztumski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy składać w zamkniętym, nieprzezroczystym opakowaniu zaadresowaną na adres Zamawiającego. Ofertę można złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego -Biuro Podawcze Starostwa Powiatowego w Sztumie (parter)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Sztumie, ul. Mickiewicza 31, 82-400 Sztum
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Zakup i dostawa sprzętu komputerowego” - „Zakup sprzętu elektronicznego w celu realizacji zajęć zdalnych w powiecie sztumskim” ze środków Oś I Powszechny dostęp do szybkiego Internetu Działanie 1.1 Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu o wysokich przepustowościach ZDALNA SZKOŁA Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 - „Dostawa pomocy naukowo – dydaktycznych” w ramach projektu nr RPPM.03.02.02-22-0017/16 pn. Zdolni z Pomorza – Powiat Sztumski” finansowanego ze środków Osi Priorytetowej 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.2 Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020”
|
Numer referencyjny |
ON.272.3.2020.III
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i elektronicznego wraz z oprogramowaniem systemowym.
2.1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załącznikach A1 dla Części I oraz A2 dla Części II do SIWZ dla poszczególnych części przedmiotowego zamówienia tj:
Część I
„Zakup sprzętu elektronicznego w celu realizacji zajęć zdalnych w powiecie sztumskim” ze środków Oś I Powszechny dostęp do szybkiego Internetu Działanie 1.1 Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu o wysokich przepustowościach ZDALNA SZKOŁA Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 – Załącznik A1 do SIWZ
Część II
„Dostawa pomocy naukowo – dydaktycznych” w ramach projektu nr RPPM.03.02.02-22-0017/16 pn. Zdolni z Pomorza – Powiat Sztumski” finansowanego ze środków Osi Priorytetowej 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.2 Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020” - Załącznik A2 do SIWZ
3. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie fabrycznie nowego sprzętu elektronicznego, określonego w SIWZ na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby:
a) Starostwa Powiatowego w Sztumie, ul. Mickiewicza 31, 82-400 Sztum – pok. Nr 01 (dot. Części I- Załącznik A1 do SIWZ)
b) Starostwa Powiatowego w Sztumie, ul. Mickiewicza 31, 82-400 Sztum – pok. Nr 01 (dot. Części II- Załącznik A2 do SIWZ)
Pod pojęciem „fabrycznie nowy” Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, wolne od wad, bez śladów uszkodzenia czy użytkowania, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu.
4. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ.
Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp – poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp. – czyli opisów, które w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność pomocy naukowych, pomocy dydaktycznych, wyposażenia, urządzeń i wyrobów lub rozwiązań technicznych.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
1. Zamawiający wymaga aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie:
UWAGA: DOTYCZY Części I oraz II
do 14 dni od dnia zawarcia umowy.
2. Dniem wykonania zamówienia jest:
a) dzień przedłożenia przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę celem dokonania jego odbioru przez Zamawiającego – pod warunkiem, że przedłożony przedmiot zamówienia okaże się wolny od wad, co winno być potwierdzone w protokole odbioru
lub
b) dzień podpisania protokołu odbioru po usunięciu wad – jeżeli w trakcie odbioru Zamawiający stwierdzi, że przedłożony przedmiot zamówienia jest obarczony wadą bądź wadami (w tym jest niezgodny pod względem ilościowym i jakościowym z przedmiotem umowy).
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Specyfikacji oferowanego asortymentu wraz z oryginalnymi kartami technicznymi/katalogowymi producenta lub innymi dokumentami (zawierającymi nazwę własną producenta i parametry techniczne dla poszczególnych jednostek sprzętu i wyposażenia!!!) , w zakresie potwierdzającym spełnienie warunków postawionych w opisie przedmiotu zamówienia określonych w Załączniku od A1 dla Części I oraz A2 dla Części II.
|
Inne dokumenty niewymienione |
3.1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia – do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1A dla Części I lub Załącznik nr 1B dla Części II do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3.2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokumenty o których mowa w pkt 3.2. – zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. (Zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2A dla Części I lub Załącznik nr 2B dla Części II do SIWZ).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy zawarte są w wzorze umowy – Załącznik D1 dla Części I oraz Załącznik D2 dla Częśći II) do SIWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, tj.:
a) Zmiany przedstawicieli stron podmiotów biorących udział w zamówieniu w przypadku niemożności pełnienia przez nich powierzonych funkcji, realizacji zamówienia (np. zdarzenia losowe, zmiana pracy, rezygnacja itp.) .
b) z powodu działania siły wyższej niezależnej uniemożliwiającej wykonanie dostaw w określonym pierwotnie terminie o czas działania siły wyższej i potrzebny do usunięcia skutków tego działania oraz wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego takich jak np. długotrwałe intensywne opady deszczu, powodzie itp.
c) zmiany ustawowej stawki podatku VAT,
d) zmiany terminu wykonania umowy ze względu na wydłużenie procedury przetargowej, w wyniku czego zaszła konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia publicznego (niniejszej umowy) – w takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia w innym, wskazanym przez Zamawiającego terminie,
e) wycofania z produkcji jakiegokolwiek – w ramach przedmiotu zamówienia objętego umową – rodzaju (modelu) sprzętu komputerowego lub oprogramowania – w takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany do zastąpienia go innym rodzajem (modelem) sprzętu komputerowego lub oprogramowania, jednak o nie gorszych i nie mniej nowoczesnych parametrach technicznych,
f) pojawienia się na rynku nowego rozwiązania technologicznego w zakresie przedmiotu zamówienia bez względu na fakt, iż dotychczasowe nie zostało wycofane z produkcji – w takim przypadku Wykonawca może zaproponować zastąpienie dotychczasowego rozwiązania innym, nowym rozwiązaniem, o nie gorszych funkcjach i parametrach technicznych, a Zamawiający może taką propozycję przyjąć.
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy dokonane w sposób zgodny z ustawą Prawo zamówień publicznych wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w drodze aneksu do umowy skutecznego po podpisaniu przez obie Strony, z zastrzeżeniem przypadków określonych w niniejszym paragrafie, w których wskazano, że nie jest wymagane zawarcie aneksu do umowy.
4. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych jest nieważna.
|
IV 4 4 data |
2020-06-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego" - „Zakup sprzętu elektronicznego w celu realizacji zajęć zdalnych w powiecie sztumskim” ze środków Oś I Powszechny dostęp do szybkiego Internetu Działanie 1.1 Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu o wysokich przepustowościach ZDALNA SZKOŁA Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Zamawiający wymaga aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie:
UWAGA: DOTYCZY Części I oraz II
do 14 dni od dnia zawarcia umowy.
2. Dniem wykonania zamówienia jest:
a) dzień przedłożenia przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę celem dokonania jego odbioru przez Zamawiającego – pod warunkiem, że przedłożony przedmiot zamówienia okaże się wolny od wad, co winno być potwierdzone w protokole odbioru
lub
b) dzień podpisania protokołu odbioru po usunięciu wad – jeżeli w trakcie odbioru Zamawiający stwierdzi, że przedłożony przedmiot zamówienia jest obarczony wadą bądź wadami (w tym jest niezgodny pod względem ilościowym i jakościowym z przedmiotem umowy).
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i elektronicznego wraz z oprogramowaniem systemowym.
2.1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załącznikach A1 dla Części I do SIWZ dla poszczególnych części przedmiotowego zamówienia tj:
Część I
„Zakup sprzętu elektronicznego w celu realizacji zajęć zdalnych w powiecie sztumskim” ze środków Oś I Powszechny dostęp do szybkiego Internetu Działanie 1.1 Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu o wysokich przepustowościach ZDALNA SZKOŁA Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 – Załącznik A1 do SIWZ.
3. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie fabrycznie nowego sprzętu elektronicznego, określonego w SIWZ na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby:
a) Starostwa Powiatowego w Sztumie, ul. Mickiewicza 31, 82-400 Sztum – pok. Nr 01 (dot. Części I- Załącznik A1 do SIWZ)
b) Starostwa Powiatowego w Sztumie, ul. Mickiewicza 31, 82-400 Sztum – pok. Nr 01 (dot. Części II- Załącznik A2 do SIWZ)
Pod pojęciem „fabrycznie nowy” Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, wolne od wad, bez śladów uszkodzenia czy użytkowania, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu.
4. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ.
Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp – poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp. – czyli opisów, które w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność pomocy naukowych, pomocy dydaktycznych, wyposażenia, urządzeń i wyrobów lub rozwiązań technicznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
"Zakup i dostawa sprzętu komputerowego" - "Dostawa pomocy naukowo – dydaktycznych” w ramach projektu nr RPPM.03.02.02-22-0017/16 pn. Zdolni z Pomorza – Powiat Sztumski” finansowanego ze środków Osi Priorytetowej 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.2 Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Zamawiający wymaga aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie:
UWAGA: DOTYCZY Części I oraz II
do 14 dni od dnia zawarcia umowy.
2. Dniem wykonania zamówienia jest:
a) dzień przedłożenia przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę celem dokonania jego odbioru przez Zamawiającego – pod warunkiem, że przedłożony przedmiot zamówienia okaże się wolny od wad, co winno być potwierdzone w protokole odbioru
lub
b) dzień podpisania protokołu odbioru po usunięciu wad – jeżeli w trakcie odbioru Zamawiający stwierdzi, że przedłożony przedmiot zamówienia jest obarczony wadą bądź wadami (w tym jest niezgodny pod względem ilościowym i jakościowym z przedmiotem umowy).
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i elektronicznego wraz z oprogramowaniem systemowym.
2.1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku A2 dla Części II do SIWZ dla poszczególnych części przedmiotowego zamówienia tj:
Część II
„Dostawa pomocy naukowo – dydaktycznych” w ramach projektu nr RPPM.03.02.02-22-0017/16 pn. Zdolni z Pomorza – Powiat Sztumski” finansowanego ze środków Osi Priorytetowej 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.2 Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020” - Załącznik A2 do SIWZ
3. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie fabrycznie nowego sprzętu elektronicznego, określonego w SIWZ na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby:
a) Starostwa Powiatowego w Sztumie, ul. Mickiewicza 31, 82-400 Sztum – pok. Nr 01 (dot. Części I- Załącznik A1 do SIWZ)
b) Starostwa Powiatowego w Sztumie, ul. Mickiewicza 31, 82-400 Sztum – pok. Nr 01 (dot. Części II- Załącznik A2 do SIWZ)
Pod pojęciem „fabrycznie nowy” Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, wolne od wad, bez śladów uszkodzenia czy użytkowania, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu.
4. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ.
Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp – poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp. – czyli opisów, które w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność pomocy naukowych, pomocy dydaktycznych, wyposażenia, urządzeń i wyrobów lub rozwiązań technicznych.
|
| |