GuidZP400 |
e6447e45-1764-4729-82d7-b90849219a99
|
Biuletyn |
546098-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
|
Regon |
15770000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Mickiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
30
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30-059
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
(12)6173595
|
Zamawiajacy fax |
(12)6173595
|
Zamawiajacy email |
dzp@agh.edu.pl
|
Adres strony url |
www.dzp.agh.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dzp.agh.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1481 2017 r.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie, al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, Dział Zamówień Publicznych paw. C2 pok. 117
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa do Centrum Kart Elektronicznych AGH wstępnie zadrukowanych blankietów elektronicznych legitymacji - KC-zp.272-221/20
|
Numer referencyjny |
KC-zp.272-221/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
zadanie nr 1 - Dostawa do Centrum Kart Elektronicznych AGH wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznych Legitymacji Studenckich (ELS) 10 000 szt., oraz Elektronicznych Legitymacji Doktoranckich (ELD) 1 000 szt.
zadanie nr 2 - Dostawa do Centrum Kart Elektronicznych AGH wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznych Legitymacji Służbowych Nauczyciela Akademickiego (ELSNA) 2 500,00 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
31712113-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
zadanie nr 1 - termin realizacji do 14 dni od daty podpisania umowy
zadanie nr 2 - termin realizacji do 30 dni od daty podpisania umowy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
- formularz oferty - wypełniony i podpisany zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ (lub zgodnie z jego treścią).
- opisy techniczne oferowanego sprzętu wraz ze wskazaniem wszystkich parametrów technicznych, spełniających wymagania Zamawiającego określone
w niniejszej SIWZ.
- pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik,
- W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ.
3. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie:
a. jakości lub innych parametrów urządzeń zaoferowanych w ofercie, przy czym zmiana taka może być spowodowana:
• poprawą jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu przedmiotu umowy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia, wstrzymania produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu umowy bądź jego elementów,
• aktualizacją rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów,
b. wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług.
4. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w 3 pkt. b), będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu Umowy zrealizowanej zgodnie z terminami ustalonymi Umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług.
5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 pkt. b), wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
6. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2020-06-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa do Centrum Kart Elektronicznych AGH wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznych Legitymacji Studenckich (ELS) oraz Elektronicznych Legitymacji Doktoranckich (ELD)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31712113-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Wstępnie zadrukowany blankiet ELS (Gemalto IDPrime MD 841 lub równoważnych ) – 10 000 szt.
Wstępnie zadrukowany blankiet ELD (Gemalto IDPrime MD 841 lub równoważnych) – 1 000szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa do Centrum Kart Elektronicznych AGH wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznych Legitymacji Służbowych Nauczyciela Akademickiego (ELSNA)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31712113-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa do Centrum Kart Elektronicznych AGH wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznych Legitymacji Służbowych Nauczyciela Akademickiego (ELSNA) - 2 500 szt.
|
| |