GuidZP400 |
1ff6269d-6e5d-4556-beb3-100ce3630251
|
Biuletyn |
541385-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Żłobków Miejskich w Bydgoszczy
|
Regon |
91603905000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Chrobrego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bydgoszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
85-047
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
523 224 840
|
Zamawiajacy email |
michalskazzm@wp.pl
|
Adres strony url |
www.zlobkibydgoskie.lo.pl, www.bip205.lo.pl.
|
Adres strony internetowej |
nie
|
Adres strony internetowej narzedzia |
nie
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
nie dotyczy
|
Dostep dokumentow zamowienia |
Nie
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zlobkibydgoskie.lo.pl, www.bip205.lo.pl.
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
nie
|
Oferty wnioski dostepne |
nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
nie
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Żłobków Miejskich ul. Chrobrego 14, 85-047 Bydgoszcz
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
nie
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów żywnościowych do jednostek Zespołu Żłobków Miejskich w Bydgoszczy
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
wszystkie
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
wszystkie
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do jednostek Zespołu Żłobków Miejskich znajdujących się na terenie Bydgoszczy. Przedmiot zamówienia określa zał. nr 5 do SIWZ. Na przedmiot zamówienia składa się dostawa: artykuły sypkie, przetwory, przyprawy, tłuszcze, artykuły mrożone, ryby, mięso i drób, nabiał, owoce i warzywa.
|
Cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2020-07-06T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2021-01-08T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonują należycie co najmniej dwa zamówienia: dostawy artykułów żywnościowych (za jedno zamówienie Zamawiający uważa dostawę art. żywnościowych przez okres co najmniej 3 miesięcy).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 uPzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane (wg wzoru Zamawiającego, zał. nr 4).
2. dowody określające czy dostawy wymienione w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie, powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert (w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz, którego dostawy wymienione w wykazie dostaw zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów – Wykonawca wpisuje jedynie takie zamówienie do wykazu).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
oświadczenie o jakości handlowej produktów - wg. wzoru stanowiącego zał. nr 8 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. formularz oferty (zał. nr 1), kalkulacja cenowa produktów (wypełniony zał. nr 5) w zależności od części, na którą składana jest oferta. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz oferty oraz kalkulację cenową,
2.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
3.Pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (jeśli dotyczy),
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 2. ogłoszenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.
5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. III.4) ogłoszenia: składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
6.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. 4 ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsca zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby,
7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24. Ust 1 pkt 23 uPzp.Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona |
nie dotyczy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 6 |
nie dotyczy
|
IV 4 7 |
nie dotyczy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Zmiana cen wynikających z umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu w przypadku zmiany urzędowej stawki VAT (zmianie ulegnie kwota podatku VAT), a w konsekwencji cena brutto. Cena netto pozostaje bez zmian.
2.Ilości podane przez Zamawiającego są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy, a Wykonawca nie będzie rościł pretensji z tego powodu i wysuwał żądań finansowych.
3.Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy innych artykułów żywnościowych, nie uwzględnionych w opisie przedmiotu zamówienia w przypadku, gdy wystąpi konieczność dokonania zmian w zakresie diet żywieniowych podopiecznych jednostek Zamawiającego.
4.Uchybienia w zakresie jakości towaru, naruszenia w sposób rażący warunków umowy, będą podstawą do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym.
5.Zaprzestanie produkcji którejkolwiek z części asortymentu będącego przedmiotem umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego potwierdzenia stosownym dokumentem oraz do przedstawienia Zamawiającemu propozycji zamiennika takiego wyrobu o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w przetargu w cenie zaoferowanej za przedmiot umowy w przetargu lub cenie korzystniejszej dla Zamawiającego.
6.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu umowy oraz za szkody powstałe podczas wykonywania umowy.
7.Zaistnienie obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy zawartej w wyniku udzielonego zamówienia.
8.Okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
nie dotyczy
|
IV 4 4 data |
2020-06-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Art. Sypkie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-07-06T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-01-08T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia określa zał. nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Przetwory
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15332200-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-07-06T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-01-08T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia określa zał. nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Przyprawy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15870000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-07-06T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-01-08T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia określa zał. nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Tłuszcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15411100-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-07-06T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-01-08T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia określa zał. nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły mrożone
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331170-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-07-06T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-01-08T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia określa zał. nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Ryby
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15229000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-07-06T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-01-08T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia określa zał. nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Mięso i drób
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-07-06T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-01-08T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia określa zał. nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Nabiał
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-07-06T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-01-08T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia określa zał. nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Owoce i warzywa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03220000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-07-06T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-01-08T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia określa zał. nr 5 do SIWZ.
|
| |