Dostawa sprzętu do zabiegów endowaskularnych oraz sprzętu jednorazowego użytku dla Zakładu Radiologii

Data publikacji 2020-06-01
Data zakończenia 2020-06-10 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II
Miejscowość Zamość
Województwo lubelskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545058-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zadanie 1 – Mikrocewnik zbrojony hydrofilny superselektywny/ terapeutyczny – 30 szt.
Zadanie 2 – Mikrosfery
1. Mikrosfery przeznaczone do chemoembolizacji – 15 szt. 2. Mikrosfery przeznaczone do embolizacji – 75 szt.
Zadanie 3 – Spirale embolizacyjne obwodowe popychalne – 150 szt.
Zadanie 4 – Zestawy wkładów do wstrzykiwacza Medrad Stellant
1. 12-godzinny zestaw wkładów do wstrzykiwacza Medrad Stellant – 400 szt. 2. Jednorazowy dren spiralny – 11 000 szt.
Zadanie 5 – Wkłady do wstrzykiwacza Spectris Solaris EP MR – 1 800 szt.
Zadanie 6 – Elementy wymienialne do strzykawki automatycznej Bracco CT Express
1. Igły typu spike do butelek – 1 000 szt. 2. Zestaw wielu pacjentów do używania przez 12 godzin lub 20 pacjentów, składający się z kasety perystaltycznej oraz przewodu zakończonego złączem luer-lock – 400 szt. 3. Zestaw dzienny łączący 3 źródła (2 x kontrast i 1 x sól fizjologiczna) przeznaczony do stosowania przez 24 godziny – 210 szt. 4. Jednorazowy łącznik o dł. 120 cm z jednokierunkowym zaworem na każdym z końców linii ze złączem luer-lock – 6 000 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a21b5dc0-4c14-4e3f-9f4d-14c5abb9dce7
Biuletyn 545058-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II
Regon 60501340000000
Zamawiajacy adres ulica Aleje Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Zamość
Zamawiajacy kod pocztowy 22-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 846 773 333
Zamawiajacy fax 846 386 669
Zamawiajacy email zampupl@szpital.zam.pl
Adres strony url www.szpital.zam.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.zam.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.zam.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://szpital-zam.ezamawiajacy.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu do zabiegów endowaskularnych oraz sprzętu jednorazowego użytku dla Zakładu Radiologii
Numer referencyjny AG.ZP.3320.37.20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zadanie 1 – Mikrocewnik zbrojony hydrofilny superselektywny/ terapeutyczny – 30 szt. Zadanie 2 – Mikrosfery 1. Mikrosfery przeznaczone do chemoembolizacji – 15 szt. 2. Mikrosfery przeznaczone do embolizacji – 75 szt. Zadanie 3 – Spirale embolizacyjne obwodowe popychalne – 150 szt. Zadanie 4 – Zestawy wkładów do wstrzykiwacza Medrad Stellant 1. 12-godzinny zestaw wkładów do wstrzykiwacza Medrad Stellant – 400 szt. 2. Jednorazowy dren spiralny – 11 000 szt. Zadanie 5 – Wkłady do wstrzykiwacza Spectris Solaris EP MR – 1 800 szt. Zadanie 6 – Elementy wymienialne do strzykawki automatycznej Bracco CT Express 1. Igły typu spike do butelek – 1 000 szt. 2. Zestaw wielu pacjentów do używania przez 12 godzin lub 20 pacjentów, składający się z kasety perystaltycznej oraz przewodu zakończonego złączem luer-lock – 400 szt. 3. Zestaw dzienny łączący 3 źródła (2 x kontrast i 1 x sól fizjologiczna) przeznaczony do stosowania przez 24 godziny – 210 szt. 4. Jednorazowy łącznik o dł. 120 cm z jednokierunkowym zaworem na każdym z końców linii ze złączem luer-lock – 6 000 szt.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 18
Informacje na temat katalogow 4. Zamawiający informuje, że wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w zadaniu 1, 2 i 3 będzie zobowiązany do utworzenia w siedzibie zamawiającego „Banku sprzętu” w terminie dwóch tygodni licząc od daty zawarcia umowy. Zadanie 1 – 5 szt. Zadanie 2: poz. 1 – 2 szt., poz. 2 – 10 szt. Zadanie 3 – 50 szt. Sprzęt dostarczony w ramach „Banku” będzie własnością wykonawcy do chwili wykorzystania go przez zamawiającego, o czym wykonawca niezwłocznie zostanie powiadomiony na piśmie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o których mowa w rozdziale VII ust. 3 pkt. 1 niniejszej specyfikacji składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Karty katalogowe/ ulotki oferowanego przedmiotu zamówienia. 2) Charakterystyka techniczno – jakościowa oferowanego przedmiotu zamówienia z podaniem nazwy handlowej. Charakterystyka musi zawierać co najmniej dane na temat warunków technicznych wymaganych określonych w opisie przedmiotu zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz „oferta wykonawcy” (zał. nr 1 do SIWZ). 2) Oferta cenowa przygotowana w sposób podany w SIWZ str. 10 i zawierająca wszystkie elementy, o których w nim mowa.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany przewidziane we wzorze umowy - zał. nr 4 do SIWZ
IV 4 4 data 2020-06-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki J. polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)