Dostawa i wdrożenie aplikacji mobilnej służącej do oceniania przez studentów WUM zajęć i nauczycieli akademickich

Data publikacji 2020-06-01
Data zakończenia 2020-06-10 00:00:00
Instytucja Warszawski Uniwersytet Medyczny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542118-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wraz z wdrożeniem aplikacji mobilnej służącej do oceniania przez studentów Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego zajęć
i nauczycieli akademickich, przeprowadzenie szkoleń dla administratorów i użytkowników Oprogramowania oraz świadczenie usług Wsparcia technicznego, w zakresie określonym
w Formularzu wymagań funkcjonalnych, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ
2. Przedmiotem Umowy jest w szczególności realizacja przez Wykonawcę następujących działań:
ETAP I:
1) przeprowadzenie analizy przedwdrożeniowej mającej na celu doprecyzowanie wymagań Zamawiającego określonych w Formularzu wymagań funkcjonalnych (Załącznik nr 2 do Umowy), w tym wzajemnych powiązań funkcjonalnych poszczególnych obszarów Oprogramowania.
ETAP II:
1) dostawa Oprogramowania i wdrożenie Oprogramowania w zakresie funkcjonalnym opisanym w opisie przedmiotu zamówienia;
2) dostawa, przygotowanie i uruchomienie środowiska testowego Oprogramowania w celu przeprowadzania testów, na platformie Zamawiającego;
3) uruchomienie środowiska produkcyjnego Oprogramowania na platformie sprzętowej Zamawiającego;
4) przeprowadzenie szkoleń dla użytkowników i administratorów systemu;
5) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji, licencji Oprogramowania lub licencji Oprogramowania Osób Trzecich;
WSPARCIE TECHNICZNE:
6) świadczenie usług Wsparcia Technicznego w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego, na warunkach określonych we wzorze Umowy.
3. Zamawiający zastrzega, że ilekroć w Załączniku nr 2 do SIWZ znajdą się analogie nawiązujące do nazw produktów dostępnych na rynku, mają one charakter nie wiążący dla Wykonawcy, a jedynie informacyjny w celu określenia potrzeb przyszłych użytkowników Oprogramowania, pod warunkiem bezwarunkowego osiągnięcia wszystkich wymaganych funkcjonalności opisanych w Formularzu wymagań funkcjonalnych
4. W celu uzyskania punktów w kryterium „Doświadczenie zawodowe osób”, o którym mowa w Rozdziale XIV SIWZ, Wykonawca wraz z ofertą winien złożyć Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ, wypełniony w części B, zgodnie z informacją zawartą w Rozdziale XIV SIWZ.
5. Zważywszy na utrudnienia związane z walką koronowirusem SARS-CoV-2, Zamawiający zaleca skorzystanie z elektronicznej formy komunikacji z Zamawiającym, o której mowa w ust. 5 Rozdziału II niniejszej SIWZ, jak również informuje o możliwości zawarcia przyszłej umowy przy użyciu elektronicznego podpisu kwalifikowanego. W przypadku gdy Wykonawca nie dysponujący takim podpisem i będzie zmuszony do wyboru tradycyjnej formy komunikacji z Zamawiającym, a jego oferta okaże się najkorzystniejsza, wówczas umowę podpisaną kwalifikowanym podpisem przez pełnomocnika Zamawiającego, Zamawiający prześle Wykonawcy pocztą e-mail, a Wykonawca ją wydrukuje, podpisze w czterech (4) egzemplarzach i trzy (3) z nich przekaże Zamawiającemu za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 oraz z 2019 r. poz. 1051 i 1495), osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres wskazany w niniejszej SIWZ do korespondencji, przesyłając jednocześnie skan podpisanej umowy, na adres e-mail: azp@wum.edu.pl

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d629c355-8ecc-4597-90cc-b2899eab9020
Biuletyn 542118-N-2020
Zamawiajacy nazwa Warszawski Uniwersytet Medyczny
Regon 00028891700000
Zamawiajacy adres ulica Żwirki i Wigury
Zamawiajacy adres numer domu 61
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-091
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225720366, 225720373
Zamawiajacy fax 225720363
Zamawiajacy email aez@wum.edu.pl, azp@wum.edu.pl
Adres strony url http://dzp.wum.edu.pl/ lub https://wum.ezamawiajacy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „WUM for WUM: Warszawski Uniwersytet Medyczny Wiedza i Umiejętności dla Mazowsza”, współfinansowanego przez Unię Europejską, w programie Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój na podstawie umowy nr POWR.03.05.00-00-ZR51/18-00 z dnia 04.06.2019 r.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://wum.ezamawiajacy.pl,
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://wum.ezamawiajacy.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej, za pomocą operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres: Warszawski Uniwersytet Medyczny ul. Żwirki i Wigury 61 pok 009 (Kancelaria uczelni) 02-091 Warszawa. Sposób oznakowania koperty opisany jest w Rozdz. XXI SIWZ
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i wdrożenie aplikacji mobilnej służącej do oceniania przez studentów WUM zajęć i nauczycieli akademickich
Numer referencyjny AZP/Z-010/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wraz z wdrożeniem aplikacji mobilnej służącej do oceniania przez studentów Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego zajęć i nauczycieli akademickich, przeprowadzenie szkoleń dla administratorów i użytkowników Oprogramowania oraz świadczenie usług Wsparcia technicznego, w zakresie określonym w Formularzu wymagań funkcjonalnych, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ 2. Przedmiotem Umowy jest w szczególności realizacja przez Wykonawcę następujących działań: ETAP I: 1) przeprowadzenie analizy przedwdrożeniowej mającej na celu doprecyzowanie wymagań Zamawiającego określonych w Formularzu wymagań funkcjonalnych (Załącznik nr 2 do Umowy), w tym wzajemnych powiązań funkcjonalnych poszczególnych obszarów Oprogramowania. ETAP II: 1) dostawa Oprogramowania i wdrożenie Oprogramowania w zakresie funkcjonalnym opisanym w opisie przedmiotu zamówienia; 2) dostawa, przygotowanie i uruchomienie środowiska testowego Oprogramowania w celu przeprowadzania testów, na platformie Zamawiającego; 3) uruchomienie środowiska produkcyjnego Oprogramowania na platformie sprzętowej Zamawiającego; 4) przeprowadzenie szkoleń dla użytkowników i administratorów systemu; 5) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji, licencji Oprogramowania lub licencji Oprogramowania Osób Trzecich; WSPARCIE TECHNICZNE: 6) świadczenie usług Wsparcia Technicznego w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego, na warunkach określonych we wzorze Umowy. 3. Zamawiający zastrzega, że ilekroć w Załączniku nr 2 do SIWZ znajdą się analogie nawiązujące do nazw produktów dostępnych na rynku, mają one charakter nie wiążący dla Wykonawcy, a jedynie informacyjny w celu określenia potrzeb przyszłych użytkowników Oprogramowania, pod warunkiem bezwarunkowego osiągnięcia wszystkich wymaganych funkcjonalności opisanych w Formularzu wymagań funkcjonalnych 4. W celu uzyskania punktów w kryterium „Doświadczenie zawodowe osób”, o którym mowa w Rozdziale XIV SIWZ, Wykonawca wraz z ofertą winien złożyć Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ, wypełniony w części B, zgodnie z informacją zawartą w Rozdziale XIV SIWZ. 5. Zważywszy na utrudnienia związane z walką koronowirusem SARS-CoV-2, Zamawiający zaleca skorzystanie z elektronicznej formy komunikacji z Zamawiającym, o której mowa w ust. 5 Rozdziału II niniejszej SIWZ, jak również informuje o możliwości zawarcia przyszłej umowy przy użyciu elektronicznego podpisu kwalifikowanego. W przypadku gdy Wykonawca nie dysponujący takim podpisem i będzie zmuszony do wyboru tradycyjnej formy komunikacji z Zamawiającym, a jego oferta okaże się najkorzystniejsza, wówczas umowę podpisaną kwalifikowanym podpisem przez pełnomocnika Zamawiającego, Zamawiający prześle Wykonawcy pocztą e-mail, a Wykonawca ją wydrukuje, podpisze w czterech (4) egzemplarzach i trzy (3) z nich przekaże Zamawiającemu za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 oraz z 2019 r. poz. 1051 i 1495), osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres wskazany w niniejszej SIWZ do korespondencji, przesyłając jednocześnie skan podpisanej umowy, na adres e-mail: azp@wum.edu.pl
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał: jedną dostawę z wdrożeniem systemu informatycznego wspomagającego proces biznesowy, o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 zł; b) dysponuje co najmniej 4 – osobowym zespołem osób, które w okresie ostatnich 3 lat uczestniczyły w realizacji (zakończonej) co najmniej 1 projektu informatycznego, polegającego na wdrożeniu systemu informatycznego, wspomagającego proces biznesowy, w charakterze: Kierownika projektu - 1 osoba posiadająca doświadczenie jw. oraz posiadająca co najmniej jeden certyfikat z obszaru zarządzania projektami informatycznymi, Architekta systemu - min. 1 osoba, Analityka - min. 1 osoba, Administratora – min. 1 osoba, z zastrzeżeniem, że osoba ta będzie posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie w administrowaniu środowiskiem systemów operacyjnych. Zamawiający jednocześnie informuje, że nie dopuszcza pełnienia różnych funkcji przez jedną osobę.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 4. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji na stronie internetowej Zamawiającego, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (Rozdział XXIII ust. 5 SIWZ), Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu 1 Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie – stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. 3.2.2. Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług informatycznych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ, wypełnionego w części A.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Mając na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) funkcjonalności oprogramowania, które okażą się niezbędne do wprowadzenia w Przedmiocie Umowy, wskutek przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia, lub gdy okażą się one korzystne dla Zamawiającego, 2) nazewnictwa poszczególnych modułów a także ich liczby pod warunkiem, że funkcjonalność określona w Załączniku nr 2 do Umowy Formularz wymagań funkcjonalnych, nie ulegnie zmianie, z zastrzeżeniem pkt 1, 3) zmiany w Przedmiocie Umowy gdy są korzystne dla Zamawiającego z punktu widzenia utrzymania lub użytkowania Oprogramowania, 4) terminu realizacji Przedmiotu Umowy jeśli okaże się to konieczne, na skutek okoliczności, których Strony nie mogły wcześniej przewidzieć, w tym terminu realizacji Wsparcia Technicznego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia harmonogramu prac uwzględniającego nowy termin, 5) zmiany związane z wprowadzeniem nowych przepisów lub zmian w dotychczasowych przepisach, jeżeli powodują one konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do zakresu Przedmiotu Umowy. 6) zmiany, które są niezbędne do wprowadzenia na skutek działania Siły Wyższej, 7) osób odpowiedzialnych za realizację Umowy, z zastrzeżeniem, że zmiana nie wymaga zawarcia aneksu do Umowy
IV 4 4 data 2020-06-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Informacja skierowana jest do osób fizycznych, w tym prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, ujawnionych w sposób bezpośredni w związku prowadzonym postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego: Zamawiający informuje, że w przypadku: - osób fizycznych, - osób fizycznych, prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, - pełnomocnika Wykonawcy będącego osobą fizyczną, - członka organu zarządzającego Wykonawcy, będącego osobą fizyczną, - osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, będzie przetwarzał dane osobowe, które uzyskał bezpośrednio w toku prowadzonego postępowania. W związku z powyższym, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje Panią/Pana, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: WARSZAWSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa reprezentowany przez Rektora WUM; 2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się kontaktować: adres e-mail: iod@wum.edu.pl, tel.: +48 22 57 20 320; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy lub zasady oraz wytyczne dot. przechowywania i archiwizacji dokumentacji projektowej przekraczają 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub okres wskazany w dokumentach programów operacyjnych krajowych, regionalnych, jak i w zawieranych umowach o dofinansowanie; 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. Posiada Pani/Pan: 8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; 8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; 8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. Nie przysługuje Pani/Panu: 9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10. Zamawiający jednocześnie informuje, że Wykonawca ubiegając się o udzielenie niniejszego zamówienia jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub 14 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe Wykonawca bezpośrednio lub pośrednio pozyskał i których dane przekaże Zamawiającemu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO lub zgodnie z art. 13 ust. 4 RODO, osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje informacjami, o których mowa na wstępie. W świetle powyższego Wykonawca, na druku Załącznika nr 3 do SIWZ Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania, zobowiązany jest złożyć oświadczenie dot. wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu . W przypadku korzystania z poczty e-mail, korespondencję należy kierować wyłącznie na adres e-mail: azp@wum.edu.pl Zamawiający żąda od Wykonawcy, którego oferta została wybrana wniesienia przed zawarciem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy zostały określone w Rozdz. XVII SIWZ.

Criterion

Kryteria Doświadczenie zawodowe osób
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)