dostawa materiałów szewnych - staplery, nici chirurgiczne

Data publikacji 2020-06-01
Data zakończenia 2020-06-09 00:00:00
Instytucja ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie
Miejscowość Sochaczew
Województwo mazowieckie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545913-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331411001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostawa materiałów szewnych - staplery, nici chirurgiczne z podziałem na 2 części

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d48cebbf-933e-4699-9cf7-640cbcaefb44
Biuletyn 545913-N-2020
Zamawiajacy nazwa ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie
Regon 17222233000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Batalionów Chłopskich
Zamawiajacy adres numer domu 42436
Zamawiajacy miejscowosc Sochaczew
Zamawiajacy kod pocztowy 96-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 468 649 521
Zamawiajacy fax 468 649 525
Zamawiajacy email dor@szpitalsochaczew.pl
Adres strony url www.szpitalsochaczew.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalsochaczew.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Opieki Zdrowotnej Szpitala Powiatowego w Sochaczewie, ul. Batalionów Chlopskich 3/7, 96-500 Sochaczew, sekretariat pok. 145
Nazwa nadana zamowieniu dostawa materiałów szewnych - staplery, nici chirurgiczne
Numer referencyjny EK-ZZ/ZP.261.30.D.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu dostawa materiałów szewnych - staplery, nici chirurgiczne z podziałem na 2 części
Cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 133000,00
Waluta calosc pln
Okres w miesiacach 12
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert 3 dostawy materiałów szewnych tożsamych do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 brutto każda dla zadania I , oraz nie mniejszej niż 2000,00 brutto każda dla zadania II
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) wykaz 3 dostaw materiałów szewnych tożsamych do przedmiotu zamówienia wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 brutto każda dla zadania I oraz nie mniejszej niż 2000,00 brutto każda dla zadania II, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających te dostawy (załącznik nr 5 do SIWZ). b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. c) kserokopie dokumentu dopuszczającego do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015r, poz . 876), d) wyniki badań naukowych opublikowane w recenzowanych czasopismach potwierdzające bezpieczeństwo i skuteczność stosowania powyższych staplerów w obserwacji wczesnej i odległej w chirurgii ogólnej, przetłumaczone na język polski. Należy dołączyć pełną publikację z podaniem źródła publikacji. Zamawiający dopuszcza publikacje w/w badań naukowych w języku angielskim dla zad. I
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, wraz z ofertą złoży następujące dokumenty: 1. Opis techniczny przedmiotu zamówienia, potwierdzający spełnianie warunków - ulotkę producenta zawierającą opis oferowanego asortymentu. 2. Próbki oferowanego przedmiotu zamówienia w ilości: - po 1 sztuce nici z pozycji 1 i 2 zadania II w oryginalnym opakowaniu - po 1 sztuce staplera z pozycji 4, 19 zadania I
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zgodnie z zapisami projektu umowy stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ
IV 4 4 data 2020-06-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cechy użytkowe
Znaczenie 50,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 50,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)