Zbudowanie platformy debat i wymiany informacji

Data publikacji 2020-06-02
Data zakończenia 2020-06-10 00:00:00
Instytucja Instytut Pracy i Spraw Socjalnych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie projektowania stron WWW

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546723-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 724130008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest stworzenie platformy internetowej w ramach postępowania - Zbudowanie platformy debat i wymiany informacji, zwanej dalej "Platformą", która będzie łączyła w sobie funkcjonalność systemu zarządzania treścią jak i klasycznego moderowanego forum dyskusyjnego. Usługa wykonania Platformy w formie elektronicznej wraz z zawartością merytoryczną i graficzną strony głównej oraz podstron, a ponadto systemu wraz z ich wzajemną hierarchią powiązań, zgodnie ze szczegółowymi wymaganiami dotyczącymi przedmiotu Umowy.
Etap I - Zaprojektowanie Platformy:
• Przekazanie projektów graficznych i technicznych w terminie do 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy.

Etap II - Budowa i wdrożenie Platformy:
• Przekazanie wersji testowej Platformy na serwer Zamawiającego nie później niż 30 dni od dnia akceptacji przez Zamawiającego projektów: graficznych i technicznych.
• Przekazanie wersji końcowej Platformy nie później niż do dnia 14 sierpnia 2020 roku (termin może ulec zmianie w przypadku zaoferowania krótszego terminu wykonania).

Etap III - Dokumentacja powdrożeniowa oraz szkolenie:
• Przekazanie dokumentacji powdrożeniowej, realizacja szkoleń oraz obsługi redakcyjnej nie później niż do 20 sierpnia 2020 roku.

Etap IV - Utrzymanie Platformy:
• Obsługa Platformy, zgodnie z SOPZ, trwać będzie do 31 grudnia 2020 r.

Etap V - Obsługa Gwarancji
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Platformy przez okres 24 miesięcy od momentu odebrania Platformy („Odbioru Wdrożenia”) przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ba685d8d-0b74-4829-a9dd-cdc4b07d72cc
Biuletyn 546723-N-2020
Zamawiajacy nazwa Instytut Pracy i Spraw Socjalnych
Regon 18023000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bellottiego
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-022
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 267 511
Zamawiajacy fax 225 367 514
Zamawiajacy email sekretariat@ipiss.com.pl
Adres strony url www.ipiss.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu „Cykl debat upowszechniających wiedzę z zakresu polityki społecznej – „Między nauką a praktyką”.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ipiss.com.pl
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Bellottiego 3B, 01-022 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Zbudowanie platformy debat i wymiany informacji
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest stworzenie platformy internetowej w ramach postępowania - Zbudowanie platformy debat i wymiany informacji, zwanej dalej "Platformą", która będzie łączyła w sobie funkcjonalność systemu zarządzania treścią jak i klasycznego moderowanego forum dyskusyjnego. Usługa wykonania Platformy w formie elektronicznej wraz z zawartością merytoryczną i graficzną strony głównej oraz podstron, a ponadto systemu wraz z ich wzajemną hierarchią powiązań, zgodnie ze szczegółowymi wymaganiami dotyczącymi przedmiotu Umowy. Etap I - Zaprojektowanie Platformy: • Przekazanie projektów graficznych i technicznych w terminie do 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Etap II - Budowa i wdrożenie Platformy: • Przekazanie wersji testowej Platformy na serwer Zamawiającego nie później niż 30 dni od dnia akceptacji przez Zamawiającego projektów: graficznych i technicznych. • Przekazanie wersji końcowej Platformy nie później niż do dnia 14 sierpnia 2020 roku (termin może ulec zmianie w przypadku zaoferowania krótszego terminu wykonania). Etap III - Dokumentacja powdrożeniowa oraz szkolenie: • Przekazanie dokumentacji powdrożeniowej, realizacja szkoleń oraz obsługi redakcyjnej nie później niż do 20 sierpnia 2020 roku. Etap IV - Utrzymanie Platformy: • Obsługa Platformy, zgodnie z SOPZ, trwać będzie do 31 grudnia 2020 r. Etap V - Obsługa Gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Platformy przez okres 24 miesięcy od momentu odebrania Platformy („Odbioru Wdrożenia”) przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 72413000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej dwoma osobami, która posiadają wiedzę i doświadczenie w przedmiotowym zakresie zamówienia tj. zaprojektowały co najmniej 3 portale/strony internetowe w okresie ostatnich 3 lat, w tym co najmniej: • jedna osoba posiadająca doświadczenie w zakresie opracowywania grafiki komputerowej, • jedna osoba posiadająca doświadczenie w zakresie FrontEnd / Backend Developer’a / programisty. b) Wykonawca wykaże, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (przez co Zamawiający rozumie: opracowanie koncepcji i realizację według przyjętej koncepcji portalu / strony internetowej wraz z CMS i zapewnieniem obsługi technicznej portalu / strony internetowej), o wartości każdej z nich co najmniej 30 000,00 zł brutto.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór oświadczenia podany jest w załączniku nr 3 do SIWZ. 2) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający ustala wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 1200,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc dwieście i 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz.359). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: 11 2490 0005 0000 4530 5312 4553 z dopiskiem „Zbudowanie platformy debat i wymiany informacji” 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Jakakolwiek zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, będzie możliwa w szczególności, jeżeli: 2.1. konieczna będzie zmiana elementów Platformy, gdy elementy stanowiące przedmiot oferty zostanie wycofane z rynku, zaprzestano jego produkcji lub po zainstalowaniu nie będą pracować wydajnie, a proponowane przez Wykonawcę oprogramowanie posiada cechy, parametry i funkcjonalności lepsze lub równe niż Oprogramowanie będące przedmiotem oferty, a zmiana jest korzystna dla Zamawiającego – w takim przypadku, warunki i zasady realizacji Umowy, w tym wynagrodzenie pozostają bez zmian; 2.2. w wyniku zmiany elementów Platformy, o której mowa w pkt 2.1, zaakceptowanej przez Zamawiającego konieczne będzie przesunięcie terminu realizacji. 2.3. zmiana terminów realizacji etapów umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego o czas wynikający z późniejszych działań Zamawiającego w stosunku do terminów przewidzianych umową.
IV 4 4 data 2020-06-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 50,00
  
Kryteria jakość
Znaczenie 50,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)