GuidZP400 |
97cb3036-dad4-43cb-9ad2-a3fd8e63ad16
|
Biuletyn |
546597-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Godziesze Wielkie
|
Regon |
25085516200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 11 Listopada
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Godziesze Wielkie
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62-872
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
627 611 089
|
Zamawiajacy fax |
627 611 053
|
Zamawiajacy email |
godziesze-wi@zgwrp.org.pl
|
Adres strony url |
www.godzieszewielkie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
"Zdalna szkoła+" PO Polska Cyfrowa
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.godzieszewielkie.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.godzieszewielkie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy w Godzieszach Wielkich; Godziesze Wielkie, ul. 11 Listopada 10, 62-872 Godziesze Małe, pokój nr 5
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa komputerów przenośnych (laptopów) w ramach programu "Zdalna szkoła+" PO Polska Cyfrowa
|
Numer referencyjny |
OŚ.271.U.06.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 34 sztuk fabrycznie nowych komputerów przenośnych (laptopów), które będą używane do nauki w modelu zdalnym, o następujących parametrach:
Procesor: Intel Core i5 lub równoważne
Pamięć RAM: 8GB
Dysk twardy SSD: od 240 GB do 512GB
Przekątna ekranu: 15,6’’
Bluetooth: tak
Karta graficzna: Intel HD Graphics lub równoważne
Rodzaj karty graficznej: zintegrowana
Wi-Fi: tak
Wbudowane głośniki: tak
Wbudowany mikrofon: tak
Kamera internetowa: tak
Rodzaje wejść/wyjść: 2 x USB 3.0.; 1 x HDMI; 1 x LAN
System operacyjny: min. Windows 10 Home
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zwiększenie bieżących dostaw o maksymalnie 10 sztuk komputerów przenośnych (laptopów) - zamówienie na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie należy wykonać w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Za termin zakończenia przedmiotu umowy uważa się dzień dostarczenia komputerów do siedziby Zamawiającego i podpisanie bez zastrzeżeń przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego Protokołu odbioru przedmiotu umowy.
|
Okreslenie warunkow |
W postępowaniu nie jest wymagane posiadanie kompetencji lub uprawnień.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga szczegółowego wykazywania spełniania tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga szczegółowego wykazywania spełniania tego warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W zakresie wykazania, że Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona nie podlega wykluczeniu z postępowania, Zamawiający będzie wymagał:
1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
2. oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1, Zamawiający pobierze samodzielnie z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych tj. z Krajowego Rejestru Sądowego (dla podmiotów wpisanych do KRS) lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (dla podmiotów wpisanych do CEIDG) - zgodnie z art. 26 ust. 6 ustawy Pzp.
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.2.1. niniejszej SIWZ przedkłada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu zostaną spełnione, jeżeli: a) warunki opisane w pkt 5.1.2. - wystarczające jest, aby dowolny Wykonawca/Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, wykazał spełnianie tych warunków;
b) warunki określone w pkt 5.1.1. powinien spełnić każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; c) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, wskazane w pkt 6.1.2. SIWZ oraz o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
W przypadku oferty składanej przez wspólników spółki cywilnej postanowienia pkt 5.2.2. SIWZ stosuje się odpowiednio. Do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Wykonawcy (art. 23 ust. 3 ustawy Pzp).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w treści umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w sytuacji, gdy:
a) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili zawarcia umowy, nie powodujących zmiany przedmiotu umowy,
b) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań w zakresie modelu/typu sprzętu w przypadku zakończenia produkcji i braku dostępności na rynku pod warunkiem, że sprzęt/program będzie posiadał parametry nie gorsze od oferowanego modelu/typu i nie spowoduje podwyższenia ceny,
c) po zawarciu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta,
d) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, w tym terminu realizacji umowy, o ile zmiana taka wynika z przyczyn niezależnych, nieprzewidzianych oraz jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy.
2. Zmiany, o których mowa w ust. 1, pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-06-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Godziesze Wielkie z siedzibą w Godzieszach Wielkich ul. 11 Listopada 10.
Można się z nami kontaktować w następujący sposób:
a) listownie: Wójt Gminy Godziesze Wielkie, ul. 11 Listopada 10; 62-872 Godziesze Małe
b) przez elektroniczną skrzynkę podawczą dostępną na stronie: www.godzieszewielkie.pl
c) telefonicznie: 62 76 11 158, 62 76 11 089
2) Inspektor ochrony danych.
Możecie się Państwo kontaktować również z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem email iod@comp-net.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: Dostawę komputerów przenośnych w ramach programu „Zdalna szkoła+” PO Polska Cyfrowa, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|