Dostawa radiotelefonów oraz stacji retransmisyjnej wraz z akcesoriami

Data publikacji 2020-06-02
Data zakończenia 2020-06-10 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Radiotelefony

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546564-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 322360006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu łączności radiowej pracującego w systemie DMR wraz z akcesoriami.
2. Na przedmiot zamówienia składa się:
1) Radiotelefon noszony standardu DMR - w ilości 50 kompletów
2) Radiotelefon przewoźny standardu DMR z zestawem rozdzielnego montażu - w ilości 30 kompletów
3) Radiotelefon biurkowy standardu DMR - w ilości maksymalnie 7 kompletów
4) Radiotelefon biurkowy standardu DMR z systemem zdalnego sterowania - w ilości 5 kompletów
5) Stacja retransmisyjna DMR z akcesoriami - 1 komplet
3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w załączniku nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczone akcesoria współpracowały z oferowanymi radiotelefonami.
5. Zamawiający wymaga min. 36-miesięcznej gwarancji na dostarczone radiotelefony i stacje retransmisyjne oraz min.12 miesięcznej gwarancji na akumulatory i akcesoria do radiotelefonów noszonych, licząc od daty dostawy, ale nie krótszej niż gwarancja producenta. Termin gwarancji biegnie od daty podpisania protokołu odbioru końcowego całości zamówienia nie stwierdzającego usterek i wad oraz braków.
6. Dostawa realizowana będzie do Magazynu Wydziału Łączności i Informatyki KWP zlokalizowanego na terenie miasta Krakowa (ul. Mogilska 109, budynek nr 17), od pon.- pt. w godz. 8:00 - 14:00.
7. Wykonawca w ramach ceny oferty przeprowadzi instruktaż dla pracowników Zamawiającego z zakresu budowy, parametrów radiotelefonów, programowania radiotelefonów i ich obsługi technicznej oraz serwisowania. Szczegółowe wymagania związane z przeprowadzonym instruktażem zostały opisane w załączniku nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. UWAGA. Zamawiający nie będzie wymagał przeprowadzenia instruktaży w przypadku, gdy dostarczone urządzenia i oprogramowanie będą takie jak posiadane obecnie przez Zamawiającego.
8. Zamawiający przewiduje prawo opcji dla radiotelefonów określonych w p. IV.2.3) SIWZ (radiotelefon biurkowy) niniejszego zamówienia. Prawem opcji objęte są 2 komplety radiotelefonów. Oznacza to, iż Zamawiający na pewno zakupi 5 kompletów radiotelefonów, zaś pozostałe 2 komplety w zależności od ceny oferty najkorzystniejszej. O ewentualnym skorzystaniu z prawa opcji wybrany wykonawca zostanie powiadomiony przed zawarciem umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2c0dd9c0-adfc-4262-ac40-24a7c5327d31
Biuletyn 546564-N-2020
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
Regon 35108157000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mogilska
Zamawiajacy adres numer domu 109
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-571
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 012 6154860, 6154862
Zamawiajacy fax 012 6154887; 6154219
Zamawiajacy email zzp@malopolska.policja.gov.pl
Adres strony url http://malopolska.policja.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://malopolska-policja.eb2b.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://malopolska-policja.eb2b.com.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://malopolska-policja.eb2b.com.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa radiotelefonów oraz stacji retransmisyjnej wraz z akcesoriami
Numer referencyjny ZP.35.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu łączności radiowej pracującego w systemie DMR wraz z akcesoriami. 2. Na przedmiot zamówienia składa się: 1) Radiotelefon noszony standardu DMR - w ilości 50 kompletów 2) Radiotelefon przewoźny standardu DMR z zestawem rozdzielnego montażu - w ilości 30 kompletów 3) Radiotelefon biurkowy standardu DMR - w ilości maksymalnie 7 kompletów 4) Radiotelefon biurkowy standardu DMR z systemem zdalnego sterowania - w ilości 5 kompletów 5) Stacja retransmisyjna DMR z akcesoriami - 1 komplet 3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w załączniku nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający wymaga, aby dostarczone akcesoria współpracowały z oferowanymi radiotelefonami. 5. Zamawiający wymaga min. 36-miesięcznej gwarancji na dostarczone radiotelefony i stacje retransmisyjne oraz min.12 miesięcznej gwarancji na akumulatory i akcesoria do radiotelefonów noszonych, licząc od daty dostawy, ale nie krótszej niż gwarancja producenta. Termin gwarancji biegnie od daty podpisania protokołu odbioru końcowego całości zamówienia nie stwierdzającego usterek i wad oraz braków. 6. Dostawa realizowana będzie do Magazynu Wydziału Łączności i Informatyki KWP zlokalizowanego na terenie miasta Krakowa (ul. Mogilska 109, budynek nr 17), od pon.- pt. w godz. 8:00 - 14:00. 7. Wykonawca w ramach ceny oferty przeprowadzi instruktaż dla pracowników Zamawiającego z zakresu budowy, parametrów radiotelefonów, programowania radiotelefonów i ich obsługi technicznej oraz serwisowania. Szczegółowe wymagania związane z przeprowadzonym instruktażem zostały opisane w załączniku nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. UWAGA. Zamawiający nie będzie wymagał przeprowadzenia instruktaży w przypadku, gdy dostarczone urządzenia i oprogramowanie będą takie jak posiadane obecnie przez Zamawiającego. 8. Zamawiający przewiduje prawo opcji dla radiotelefonów określonych w p. IV.2.3) SIWZ (radiotelefon biurkowy) niniejszego zamówienia. Prawem opcji objęte są 2 komplety radiotelefonów. Oznacza to, iż Zamawiający na pewno zakupi 5 kompletów radiotelefonów, zaś pozostałe 2 komplety w zależności od ceny oferty najkorzystniejszej. O ewentualnym skorzystaniu z prawa opcji wybrany wykonawca zostanie powiadomiony przed zawarciem umowy.
Cpv glowny przedmiot 32236000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 35
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową, jeżeli ten wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej. Za zamówienie takie Zamawiający uzna dostawę radiotelefonów (co najmniej jeden ze wskazanych wariantów), w ramach jednej umowy, zrealizowanej jednorazowo lub sukcesywnie maksymalnie w ciągu jednego roku, której wartość brutto była większa lub równa 200 000,00 zł.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu a. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. b. Dowody określające czy dostawy przedstawione wykazie zostały wykonane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z zastrzeżeniem zmian przewidzianych w niniejszym paragrafie oraz zmian określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Pzp. 2. Zmiany treści umowy mogą dotyczyć: 1) asortymentu stanowiącego przedmiot umowy, poprzez zastąpienie produktami o takim samym przeznaczeniu oraz co najmniej takich samych parametrach, w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: a) nastąpiła zmiana sytuacji rynkowej i wycofanie z rynku produktu oferowanego przez Wykonawcę oraz zastąpieniem go innymi, co najmniej o takich samych parametrach; b) produkty zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie nie są dostępne na rynku; c) nastąpiły przerwy w produkcji lub dostawie przedmiotu umowy powstałe z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wynagrodzenia należnego Wykonawcy, poprzez zwiększenie lub zmniejszenie jego wysokości w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: a) nastąpiła zmiana powszechnie obowiązującego prawa regulującego stawkę podatku VAT; b) cena rynkowa asortymentu, który został wprowadzony do umowy aneksem jest niższa niż pierwotnie wskazany w umowie, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 4. Zmiany o których mowa w ust. 2 mogą zostać wprowadzone w życie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiającym i akceptacji ustaleń przez obie strony umowy. 5. W przypadku dokonania zmiany poszczególnego asortymentu określonego w załączniku do Umowy, Wykonawca zobligowany jest do zastąpienie go innym, o parametrach co najmniej takich samych i cenie nie wyższej niż zastąpiony produkt. 6. Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający, jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmiany i uzasadnienie. Zamawiający powyżej przewidział katalog zmian, na które może wyrazić zgodę, powyższe nie stanowi jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
IV 4 4 data 2020-06-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)