GuidZP400 |
15dbd472-86ab-4e04-9dbe-7dbb513aae66
|
Biuletyn |
546541-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego
|
Regon |
34005769500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Chodkiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
30
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bydgoszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
85-064
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
523 419 100
|
Zamawiajacy fax |
523 608 206
|
Zamawiajacy email |
zampub@ukw.edu.pl
|
Adres strony url |
www.ukw.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, projekt „Stawiamy na rozwój UKW”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ukw.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ukw.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
operator pocztowy, kurier, osobiste doręczenie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, ul. Chodkiewicza 30, 85-064 Bydgoszcz, Kancelaria Główna, pokój 108, blok „C”
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa specjalistycznego serwera SAP S/4 HANA w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 na realizację projektu „Stawiamy na rozwój UKW” dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej dla potrzeb Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
|
Numer referencyjny |
UKW/DZP-281-D-57/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy serwera o pamięci 384 GB RAM, umożliwiających zainstalowanie bazy danych in memory SAP HANA i znajdujących się na liście certyfikowanych serwerów producenta bazy SAP HANA wraz z ich transportem, instalacją we wskazanym, przez Zamawiającego.
Urządzenia będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać poniższe wymagania:
1) Urządzenia muszą być fabrycznie nowe i wyprodukowane po 01.07.2019 r.
2) Sprzęt nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania ze sprzedaży (nie może mieć ogłoszonej daty wycofania ze sprzedaży).
3) Wszystkie oferowane urządzenia muszą być wyprodukowane zgodnie z normą jakości ISO 9001.
4) W momencie oferowania wszystkie elementy oferowanej architektury muszą być dostępne (dostarczane) przez producenta.
5) Urządzenie musi być oznakowane przez producentów w taki sposób, żeby była możliwa identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.
6) Urządzenie musi być dostarczone Zamawiającemu w oryginalnym opakowaniu fabrycznym producenta.
7) Urządzenie musi być dostarczone z kompletem standardowej dokumentacji dla użytkownika w formie papierowej lub elektronicznej.
8) Serwer musi posiadać Certyfikat CE produktu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ – Opis Techniczny.
|
Cpv glowny przedmiot |
48820000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-06-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz Oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ 2. Opis techniczny załącznik nr 7 do SIWZ 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu rejestrowego załączonego do oferty. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru oferty w następujących okolicznościach:
1) w przypadku zaistnienia niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie podnosi odpowiedzialności skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ dopuszcza się możliwość zmiany terminu realizacji umowy.
2) w przypadku wycofania z rynku przez producenta lub wstrzymania, zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów Wykonawca może zaoferować inny model urządzenia/element o parametrach nie gorszych niż w złożonej ofercie, zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy;
3) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów prawa;
4) jeżeli w czasie obowiązywania umowy nastąpi zmiana ustawowej stawki podatku od towarów i usług (VAT), Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego.
5) zmiany, które nie mają charakteru istotnego w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówień publicznych;
6) zmiany na zasadach określonych w art. 144 ust.1 pkt 2-4 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Zmiana umowy dla swej ważności wymaga zachowania formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie Strony.
|
IV 4 4 data |
2020-06-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|