GuidZP400 |
66aee589-d94a-496b-8f4a-8357c7b18f40
|
Biuletyn |
543990-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu
|
Regon |
12667570000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Poznańska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
79
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kalisz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62-800
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
627 651 397,
|
Zamawiajacy fax |
627 571 323
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@szpital.kalisz.pl,
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.kalisz.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://miniportal.uzp.gov.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Dopuszcza się składanie ofert za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku - Prawo pocztowe (Dz.U. z 2019 roku poz. 1051 ze zmianami), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Adres: ul. Poznańska 79, 62-800 Kalisz
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy: odzieży jednorazowej, prześcieradeł, serwet włókninowych, sterylnych obłożeń chirurgicznych”
|
Numer referencyjny |
32/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
7
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odzieży jednorazowej, prześcieradeł, serwet włókninowych, sterylnych obłożeń chirurgicznych dla potrzeb Bloku Operacyjnego.
Przedmiot zamówienia składa się z 7 niepodzielnych zadań:
Zadanie nr 1 Sukcesywne dostawy: masek, czepków, ubrań operacyjnych, prześcieradeł oraz pościelowych kompletów medycznych
Zadanie nr 2 Sukcesywne dostawy: masek, serwet, torebek na płyny, osłon na przewody, pokrowców na aparaturę, obłożeń pola operacyjnego oraz fartuchów foliowych, ochraniaczy na buty.
Zadanie nr 3 Sukcesywne dostawy: osłon na mikroskop, pokrowców na aparaturę oraz fartuchów dla pacjenta/położnic
Zadanie nr 4 Sukcesywne dostawy sterylnych zestawów do wkłuć centralnych oraz zestawów do znieczuleń lędźwiowych.
Zadanie nr 5 Sukcesywne dostawy maseczek ochronnych z filtrem typu P3
Zadanie nr 6 Sukcesywne dostawy kompletów chirurgicznych
Zadanie nr 7 Sukcesywne dostawy osłon na sondę
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170 t.j. z późn. zm.); d) zaświadczenia wymienione w pkt 4a i 4b oraz oświadczenie wymienione w pkt 4c w odniesieniu do podmiotów na których zdolnościach i sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy, e) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4a i 4b składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: • nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument lub dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4d, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument lub dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie żąda w powyższym zakresie złożenia żadnych dokumentów
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Karty techniczne wyrobu potwierdzające: gramaturę, klasę, nieprzemakalność, odporność na rozerwania, - dotyczy wyrobów określonych w zadaniu:
nr 1 poz. 1, 2, 5, 6, 7, 9,
nr 5 poz. 1,
nr 6 poz. 1, 2
, dla których zamawiający określił: gramaturę, klasę, nieprzemakalność, odporność na rozerwania.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, (Dz.U. z 2019 roku poz. 369 t.j. ) z innymi wykonawcami którzy złożyli oferty w postępowaniu - wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2019 roku poz. 369 t.j.) z innymi wykonawcami którzy złożyli oferty w postępowaniu lub wykażą że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych, a także na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - w następującym zakresie i na następujących warunkach:
a) danych stron umowy (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.), zmiana ta wymaga sporządzenia stosownego aneksu do umowy,
b) ceny produktu ze względu na ustawową zmianę stawki podatku VAT. W takim przypadku zmianie ulegnie wartość umowy brutto, a wartość umowy netto pozostanie bez zmian. Powyższa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu do niniejszej umowy, o zmianie Wykonawca powiadomi niezwłocznie zamawiającego. Zmiana będzie obowiązywać od dnia wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT,
c) ceny produktu w przypadku zmiany stawki VAT ze względu na uzasadnioną przez producenta zmianę klasyfikacji wyrobu i zastosowania zmienionej stawki podatku VAT, zgodnie z zapisami ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r. poz. 2174 t.j. ze zmianami). W takim przypadku zmianie ulegnie wartość umowy brutto, a wartość umowy netto pozostanie bez zmian. Powyższa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu do niniejszej umowy, o zmianie i jej dacie Wykonawca powiadomi pisemnie zamawiającego,
d) wyrobu na nowy w przypadku gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy produkt jest niedostępny na rynku wówczas zamawiający dopuszcza, za zgodą Zamawiającego, zaoferowanie zamiennika produktu, o innej nazwie, kodzie i/lub sposobie pakowania produktu oraz tożsamych parametrach jakościowych w stosunku do produktu zaoferowanego w ofercie (nie gorszych, spełniających wymagania określone przez zamawiającego w SIWZ), przy zachowaniu stałości ceny. W przypadku innego sposobu pakowania (konfekcji) cena za opakowanie zbiorcze oferowanego zamiennika zostanie przeliczona w ten sposób, że cena za sztukę lub oznaczenie zamiennika będzie równa cenie
za sztukę lub oznaczenie produktu znajdującego się danej pozycji umowy. Niniejsza zmiana wymaga aneksu do umowy.
e) zmiany terminu dostawy określonego w ust. 1 § 5 niniejszej umowy, która wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, w szczególności spowodowana jest trudnościami w dostarczeniu przedmiotu umowy, a będąca następstwem pandemii wirusa COVID – 19. W takim wypadku strony ustalają nowy termin realizacji przedmiotu umowy, a zmiana ta wymaga aneksu do umowy.
2. Strony dopuszczają możliwość dokonania zmian umowy w zakresie terminu jej obowiązywania,
o którym mowa w ust. 1 § 3 – w przypadku niewykorzystania wartości umowy określonej w ust. 1 § 2 niniejszej umowy.
3. Strony przewidują zmiany dotyczące realizacji umowy o zamówienie publiczne, jeżeli ma to bezpośredni związek z Ustawą z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (tzw. Specustawę), powołując się na Ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) art.15r.
|
IV 4 4 data |
2020-06-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywne dostawy: masek, czepków, ubrań operacyjnych, prześcieradeł oraz pościelowych kompletów medycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: masek, czepków, ubrań operacyjnych, prześcieradeł oraz pościelowych kompletów medycznych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywne dostawy: masek, serwet, torebek na płyny, osłon na przewody, pokrowców na aparaturę, obłożeń pola operacyjnego oraz fartuchów foliowych, ochraniaczy na buty.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: masek, serwet, torebek na płyny, osłon na przewody, pokrowców na aparaturę, obłożeń pola operacyjnego oraz fartuchów foliowych, ochraniaczy na buty, pokryć higienicznych na kozetkę
podkładów bibułowo-foliowych, poszewek na poduszkę, kocy ogrzewających
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywne dostawy: osłon na mikroskop, pokrowców na aparaturę oraz fartuchów dla pacjenta/położnic
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: osłon na mikroskop, pokrowców na aparaturę oraz fartuchów dla pacjenta/położnic
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywne dostawy sterylnych zestawów do wkłuć centralnych oraz zestawów do znieczuleń lędźwiowych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sterylnych zestawów do wkłuć centralnych (200 szt.) oraz zestawów do znieczuleń lędźwiowych (3000 szt.).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywne dostawy maseczek ochronnych z filtrem typu P3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy maseczek ochronnych z filtrem typu P3
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywne dostawy kompletów chirurgicznych, czepków chirurgicznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne dostawy kompletów chirurgicznych (300 kpl), czepków chirurgicznych (1200 szt.)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywne dostawy osłon na sondę
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy osłon na sondę do USG
|
| |