GuidZP400 |
651bd1a4-8533-41e5-93e0-561bddf911d9
|
Biuletyn |
545836-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Zasobów Cyberprzestrzeni Sił Zbrojnych
|
Regon |
14033854900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Żwirki i Wigury
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9/13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-909
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
261 847 818,
|
Zamawiajacy fax |
261 847 145
|
Zamawiajacy email |
czi.inwestycje@mon.gov.pl,
|
Adres strony url |
www.czcsz.wp.mil.pl
|
Adres strony internetowej |
https://zamowienia-czcsz.wp.mil.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://zamowienia-czcsz.wp.mil.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://zamowienia-czcsz.wp.mil.pl/
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://epuap.gov.pl/wps/portal
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie na adres siedziby Zamawiającego
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa telefaksów dla instytucji będących na zaopatrzeniu Centrum Zasobów Cyberprzestrzeni Sił Zbrojnych
|
Numer referencyjny |
2613.3.2020.KE
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa telefaksów zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, w ilościach wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ – Formularz cenowy oraz zgodnie z zakresem i warunkami realizacji zamówienia, które zostały określone w załączniku nr 11 do SIWZ- Istotne dla Stron Postanowienia Umowy.
Wykonawca zrealizuje dostawę przedmiotu umowy do punktów odbioru Zamawiającego, tj:
RCI Warszawa,
RCI Bydgoszcz,
RCI Kraków,
RCI Olsztyn,
RCI Wrocław,
RCI Gdynia.
Oferowany sprzęt musi być Urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nie podlegające wcześniej procesowi regeneracji, muszą posiadać w miejscu widocznym logo i nazwę producenta i naniesioną nazwę (typ, symbol). Niedopuszczalne są produkty prototypowe, nie dopuszcza się produktów długotrwale magazynowanych, typu „refurbished” (odnowiony), „recertified” (poddany ponownej certyfikacji), „remanufactured” (fabrycznie regenerowany), repaired (po naprawie, renowacji)” oraz pochodzących z programów wyprzedażowych producenta. Wszystkie oferowane urządzenia muszą być przeznaczenie do użytku w liniach telefonicznych polskiej sieci publicznej.
W niniejszym zamówieniu Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji.
|
Cpv glowny przedmiot |
30121410-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
50
|
Informacje na temat katalogow |
Asortyment przewidziany w ramach prawa opcji musi być dostarczony w ciągu 60 dni od dnia doręczenia (lub wysłania w formie elektronicznej) Wykonawcy pisemnej informacji (zamówienia) o skorzystaniu z prawa opcji
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwa (2) zamówienia polegające na dostawie urządzeń teleinformatycznych typu: telefaksy, telefony stacjonarne, urządzenia wielofunkcyjne, drukarki komputerowe, skanery, gdzie każde zamówienie zostało zrealizowane na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł brutto (słownie złotych: dwieście tysięcy złotych 00/100)
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy były wykonywane, oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania, wartości brutto i pomiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączonych dowodów czy zostały wykonane należycie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zostały przewidziane w załączniku nr 11 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2020-06-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|