| GuidZP400 |
05672101-3b9c-4e30-a65e-da4c5d2a9f46
|
| Biuletyn |
546358-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Zakład Karny
|
| Regon |
32030200000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Partyzantów
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Wronki
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
64-510
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
672 545 000
|
| Zamawiajacy fax |
672 545 015
|
| Zamawiajacy email |
zk_wronki@sw.gov.pl
|
| Adres strony url |
https://platformazakupowa.pl/pn/zk_wronki, www.sw.gov.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Zakład Karny
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/zk_wronki
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie na adres: Zakład Karny we Wronkach, ul. Partyzantów 1, 64-510 Wronki
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy do Zakładu Karnego we Wronkach środków do utrzymania czystości w celach mieszkalnych, środków do utrzymania higieny osobistej skazanych oraz wyposażenia skazanych.
|
| Numer referencyjny |
Ds/7/zp/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Oferty lub wnioski |
2
|
| Maksymalna liczba czesci |
2
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
| Okreslenie przedmiotu |
Dostawy do Zakładu Karnego we Wronkach środków do utrzymania czystości w celach mieszkalnych, środków do utrzymania higieny osobistej skazanych oraz wyposażenia skazanych; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 1, 2, 3 do siwz.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39514100-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
300963,93
|
| Waluta calosc |
pln
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
Posiada kompetencje do prowadzenia określonej działalności gospodarczej jeśli wynikać to będzie ze złożonego oświadczenia.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Znajduje się w sytuacji finansowej lub ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia jeśli wynikać to będzie ze złożonego oświadczenia.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Posiada zdolność techniczną lub zawodową do wykonania zamówienia, jeśli wynikać to będzie ze złożonego oświadczenia.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a). aktualne na dzień złożenia oświadczenie potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 2) ustawy (na załączonym druku lub według załączonego wzoru) – w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, sytuacji ekonomicznej i finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej (załącznik nr 11 do siwz).
b). aktualne na dzień złożenia oświadczenie potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy (na załączonym druku lub według załączonego wzoru) – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania (załącznik nr 12 do siwz).
|
| Zakresie warunkow udzialu |
a). aktualne na dzień złożenia oświadczenie potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 2) ustawy (na załączonym druku lub według załączonego wzoru) – w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, sytuacji ekonomicznej i finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej (załącznik nr 11 do siwz).
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
b). aktualne na dzień złożenia oświadczenie potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy (na załączonym druku lub według załączonego wzoru) – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania (załącznik nr 12 do siwz).
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. Każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (platforma zakupowa Zamawiającego) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – na załączonym druku lub według załączonego wzoru (załącznik nr 13 do siwz).
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Wymagania dotyczące wadium.
9.1. Wykonawca wnosi przed upływem terminu składania ofert wadium
1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach - zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy.
2) Wadium wnoszone w pieniądzu w polskich złotych należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP Oddział Okręgowy Poznań 57 1010 1469 0014 6913 9120 0000.
3). W tytule przelewu należy podać nr i nazwę zamówienia: Ds/7/zp/2020 – „Dostawy do Zakładu Karnego we Wronkach środków do utrzymania czystości w celach mieszkalnych, środków do utrzymania higieny osobistej skazanych oraz wyposażenia skazanych”
4) Wadium należy wpłacić w wysokości:
Część I: Dostawy środków do utrzymania czystości w celach mieszkalnych: 600,00 zł (sześćset złotych, 00/100);
Część II: Dostawy środków do utrzymania higieny osobistej skazanych: 500,00 zł (pięćset złotych, 00/100);
Część III: Dostawy wyposażenia skazanych: 800,00 zł (osiemset złotych, 00/100).
5). Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna, tj. w formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy należy złożyć w formie oryginału w formie elektronicznej, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób uprawnionych do jego wystawienia lub w formie, jak o tym traktuje pkt. 10).
6). Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być dołączony do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą, tj. w osobnym pliku.
7). Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszenie przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy.
8). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
9). Wniesienie wadium w formie pieniężnej będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
10). Powołując się na zapisy art. 53 dyrektywy 2014/24/UE, Zamawiający dopuszcza złożenie wadium określonego w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy zarówno w formie elektronicznej, jak i w formie papierowej w terminie zgodnie z ustawą na adres: Zakład Karny we Wronkach, ul. Partyzantów 1, 64-510 Wronki. Zapis niniejszy służy zachowaniu uczciwej konkurencji i ma na celu umożliwienie złożenia oferty Wykonawcom, którzy nie posiadają wersji elektronicznej oraz Wykonawcom, którzy dysponują wadium w takiej wersji, a jednocześnie nie stoi w sprzeczności z ustawą Pzp oraz z ustawą Prawo bankowe.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
§ 2
1.Strony ustaliły ceny jednostkowe produktów, będących przedmiotem umowy w oparciu o złożoną ofertę, która stanowi integralny załącznik do umowy (formularz ofertowy).
2. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy następuje w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług.
3. W sytuacji, o której mowa w pkt. 2 Wykonawca składa Zamawiającemu pisemny wniosek
o zmianę umowy w zakresie płatności, wynikającej z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług. Wniosek musi zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne oraz wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie umowy.
4. Zamawiający po zaakceptowaniu wniosku, o którym mowa w pkt. 3 wyznacza datę podpisania aneksu do umowy i informuje o tym Wykonawcę.
7. Zmiana umowy skutkuje zmianą wynagrodzenia jedynie w zakresie płatności realizowanych od daty wprowadzenia zmiany podatku.
8. Obowiązek wykazania wpływu zmiany, o której mowa w pkt. 2 należy do Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany umowy przez Zamawiającego.
§ 8
1. Umowa może podlegać zmianie tylko w zakresie i na zasadach w niej opisanych, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy.
2. Zmiana umowy w sytuacji innej, niż ta opisana w ust.1 możliwa jest na zasadach określonych
w art. 144 ust. 1 pkt. od 2 do 6, ust. 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 2 oraz 3 ustawy.
§ 9
Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności. Miejscem podpisania aneksu jest siedziba Zamawiającego.
|
| IV 4 4 data |
2020-06-15T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|