| GuidZP400 |
72fa0cb5-47f0-4f09-a516-0d3651847512
|
| Biuletyn |
546202-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Kociewskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
|
| Regon |
22092667800000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. dr J. Balewskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Starogard Gdański
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
83-200
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
58 562 30 31,
|
| Zamawiajacy fax |
58 562 48 21
|
| Zamawiajacy email |
b.ryniejski@szpital-starogard.pl,
|
| Adres strony url |
www.kcz.e-bip.net
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka prawa handlowego
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.kcz.e-bip.net
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.kcz.e-bip.net
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
tak, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r.-prawo pocztowe( Dz.U z 2012r. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830) osobiście , za pośrednictwem poslańca
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kociewskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. , dr J. Balewskiego 1 , 83-200 Starogard Gdański , pok. 1
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA MATERIALÓW OPATRUNKOWYCH
|
| Numer referencyjny |
FSZ.242.15.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych równie wykonywanych , w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie , wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu , dat wykonania i podmiotów , na rzecz których dostawy lub usługi wykonane , oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie , przy czym dowodami, o których mowa, są referencję bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot , na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane , a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy , w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634) z innymi wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 5 do siwz.
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
4.5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ) zamawiający żąda aby Wykonawca złożył następujące dokumenty:
- oświadczenie o posiadaniu przez Wykonawcę dokumentów dopuszczających do obrotu materiały opatrunkowe, obłożenia i paski do glukometrów tj. że dostarczany asortyment spełnia wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2015r., poz.876). Zamawiający może zażądać udostępnienia tych dokumentów do wglądu.
- Foldery, prospekty, zdjęcia lub inne dokumenty zawierające opis oferowanych pasków do glukometrów,
- Karta techniczna produktu potwierdzająca dane techniczne dla pakietów nr 6,16,17,18,19,20
- Karta katalogowa z opisem oferowanego produktu w języku polskim – z zaznaczeniem, którego pakietu i pozycji dotyczy .
- Wykaz dostaw lub usług wykonanych (co najmniej od trzech podmiotów w zakresie ww. przedmiotu zamówienia tj, materiałów opatrunkowych ) , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych równie wykonywanych , w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie , wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu , dat wykonania i podmiotów , na rzecz których dostawy lub usługi wykonane , oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie , przy czym dowodami, o których mowa, są referencję bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot , na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane , a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy , w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634) z innymi wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 5 do siwz.
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| IV 6 1 sposob udostepniania |
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 w zw. z art. 96 ust. 3 ustawy PZP oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.), jeśli Wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i jednocześnie wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
|
| IV 6 1 srodki ochrony |
Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń.
|
| IV 4 4 data |
2020-06-10T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
CZEPKI, MASKI, OCHRANIACZE, FARTUCHY, UBRANIA
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
KOMPRESY JAŁOWE
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141119-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
PRZEŚCIERADŁO
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
OSŁONA NA KAMERĘ I PODKŁADY CHŁONNE
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
FOLIA OPERACYJNA, jałowa, samoprzylepna z papierem zabezpieczającym wykonana z polietylenu
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
KOMPRESY NIEJAŁOWE
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141119-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
OPASKI DZIANE I ELASTYCZNE
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
CHUSTA TRÓJKĄTNA
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
OPASKI GIPSOWE
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
10
|
| Zalacznik nazwa |
GAZA NIEJAŁOWA, WATA, GROSZKI, SERWETA GAZOWA
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141114-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
11
|
| Zalacznik nazwa |
PIELUCHOMAJTKI
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
12
|
| Zalacznik nazwa |
PLASTRY
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141112-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
13
|
| Zalacznik nazwa |
GAZA JAŁOWA I PODKŁAD JAŁOWY
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141114-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
14
|
| Zalacznik nazwa |
RĘKAW OPATRUNKOWY
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141114-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
15
|
| Zalacznik nazwa |
PODKŁAD HIGIENICZNY
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
16
|
| Zalacznik nazwa |
WKŁADKA HIGIENICZNA
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
17
|
| Zalacznik nazwa |
FARTUCH JAŁOWY
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
18
|
| Zalacznik nazwa |
OBŁOŻENIA do operacji ginekologicznych, ortopedycznych, angiografii, uniwersalne wzmocnione.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
19
|
| Zalacznik nazwa |
OBŁOŻENIA DO CHIRURGII BIODRA
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
20
|
| Zalacznik nazwa |
OSŁONA NA KOŃCZYNĘ
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
21
|
| Zalacznik nazwa |
PASKI DO GLUKOMETRU
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33124131-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
22
|
| Zalacznik nazwa |
PASKI DO GLUKOMETRU
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33124131-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| | |