Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do SPZOZ w Łukowie

Data publikacji 2020-06-02
Data zakończenia 2020-05-15 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie
Miejscowość Łuków
Województwo lubelskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545341-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres zamówienia:
Pakiet nr 2 – Manometr do monitorowania ciśnienia wewnątbrzusznego, venflon pediatrczny, sona Sengstakena, zestaw do przetoczeń;
Pakiet nr 5 – Czujnik przepływu, elektroda wielofunkcyjna, koc do ogrzewania pacjenta, obwód oddechowy noworodkowy, pułapka wodna, rurka krtaniowa, układ oddechowy do respiratora, wkład z gąbki;
Pakiet nr 16 – Opatrunek antyseptyczne, pojemnik do zbiórki próbek, pończochy przeciwzakrzepowe, worek oddechowy;
Pakiet nr 20 – Dren brzuszny, igły do penów insulinowych, igły doszpikowe, staza, żel znieczulający, zamknięty system bezigłowy, zestaw do lewatywy, zamknięty system do pobierania próbek;
Pakiet nr 21 – Różny asortyment (pakiet na pozycje);
Pakiet nr 24 – Dren płuczący do „ENDOMAT HAMOU”, filtr bakteryjny;
Pakiet nr 29 – Filtr do inkubatora, mankiet jednorazowy, opaska mocująca;
Pakiet nr 32 – Pojemnik na wycinki do badań histopatologicznych;
Pakiet nr 33 – Rękaw do otworów „IRIS”, układ oddechowy, wapno sodowane.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do niniejszej specyfikacji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9f7ef052-c2a6-4d6b-bd13-870790e1a915
Biuletyn 545341-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie
Regon 30647200000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Łuków
Zamawiajacy kod pocztowy 21-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 257 989 074
Zamawiajacy fax 257 989 074
Zamawiajacy email zp@spzoz.lukow.pl
Adres strony url www.spzoz.lukow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.spzoz.lukow.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzoz.lukow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SPZOZ w Łukowie, ul. dr A. Rogalińskiego 3, 21-400 Łuków, Sekcja zamówień publicznych pok. nr 3
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do SPZOZ w Łukowie
Numer referencyjny 13/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zakres zamówienia: Pakiet nr 2 – Manometr do monitorowania ciśnienia wewnątbrzusznego, venflon pediatrczny, sona Sengstakena, zestaw do przetoczeń; Pakiet nr 5 – Czujnik przepływu, elektroda wielofunkcyjna, koc do ogrzewania pacjenta, obwód oddechowy noworodkowy, pułapka wodna, rurka krtaniowa, układ oddechowy do respiratora, wkład z gąbki; Pakiet nr 16 – Opatrunek antyseptyczne, pojemnik do zbiórki próbek, pończochy przeciwzakrzepowe, worek oddechowy; Pakiet nr 20 – Dren brzuszny, igły do penów insulinowych, igły doszpikowe, staza, żel znieczulający, zamknięty system bezigłowy, zestaw do lewatywy, zamknięty system do pobierania próbek; Pakiet nr 21 – Różny asortyment (pakiet na pozycje); Pakiet nr 24 – Dren płuczący do „ENDOMAT HAMOU”, filtr bakteryjny; Pakiet nr 29 – Filtr do inkubatora, mankiet jednorazowy, opaska mocująca; Pakiet nr 32 – Pojemnik na wycinki do badań histopatologicznych; Pakiet nr 33 – Rękaw do otworów „IRIS”, układ oddechowy, wapno sodowane. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do niniejszej specyfikacji.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2022-03-09T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w prawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 8. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w przypadku osób fizycznych - oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy). Zasady składania dokumentów wskazanych powyżej w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, w odniesieniu do tych podmiotów Zamawiający wymaga złożenia 1. dokumentów wymienionych w pkt.6-8 Wykazu wymaganych dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie wynikającym z treści SIWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu, wymaganym od Wykonawców.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 1); 2. Wypełniony formularz cenowy (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 2); 3. Potwierdzenie wniesienia wadium, 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty w toczącym się postępowaniu (pełnomocnictwo do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy), dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 5. Próbki asortymentu w ilościach podanych w załączniku nr 2 do SIWZ, a w przypadku produktów bez oznaczenia ilości próbek - materiały reklamowe z folderami i opisami produktu bądź opisy produktu potwierdzone za zgodność z oryginałem. Próbki do przetestowania należy złożyć wraz z ofertą, dodatkowo powinny zostać one odpowiednio opisane – należy podać numer pakietu i pozycji, której dana próbka dotyczy. W związku z oceną parametrów jakościowych, próbki oraz oświadczenie należy złożyć wraz z ofertą. Brak próbek/folderów spowoduje odrzucenie oferty.
Czy wadium 1
Wadium Wadium dla całości zamówienia wynosi 1 920 PLN. W specyfikacji wadium podzielono na pakiety.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy przewidziano w §5 wzoru umowy.
IV 4 4 data 2020-05-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-03-09T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Manometr do monitorowania ciśnienia wewnątbrzusznego, venflon pediatrczny, sona Sengstakena, zestaw do przetoczeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-03-09T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Czujnik przepływu, elektroda wielofunkcyjna, koc do ogrzewania pacjenta, obwód oddechowy noworodkowy, pułapka wodna, rurka krtaniowa, układ oddechowy do respiratora, wkład z gąbki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 16
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-03-09T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opatrunek antyseptyczne, pojemnik do zbiórki próbek, pończochy przeciwzakrzepowe, worek oddechowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 20
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-03-09T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dren brzuszny, igły do penów insulinowych, igły doszpikowe, staza, żel znieczulający, zamknięty system bezigłowy, zestaw do lewatywy, zamknięty system do pobierania próbek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 21
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-03-09T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Różny asortyment. Dopuszcza się składanie ofert na poszczególne pozycje. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 24
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-03-09T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dren płuczący do „ENDOMAT HAMOU”, filtr bakteryjny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 29
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-03-09T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Filtr do inkubatora, mankiet jednorazowy, opaska mocująca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 32
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-03-09T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pojemnik na wycinki do badań histopatologicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 33
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-03-09T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Rękaw do otworów „IRIS”, układ oddechowy, wapno sodowane. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria - ocena techniczna (jakość)
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena (koszt) pakietu
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)