1. Przedmiotem zamówienia jest „Realizacja i dostawa oznakowanych gadżetów firmowych do Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
2. Kod CPV: 22462000-6 (materiały reklamowe).
3. Zamówienie zostało podzielone na 2 części:
1) Część 1- realizacja i dostawa oznakowanych gadżetów tj.:
- czyścik do ekranów Epophone,
- pamięć USB U-Twist 16 Gb,
- wieszak na torebkę,
- notes Loko formatu A5 z kieszonkami,
- długopis masowy metalowy Archee,
- mata antypoślizgowa pod telefon,
- zegar biurkowy z pojemnikiem na przybory piśmiennicze,
- zestaw z karteczkami na biurko,
- worek ze sznurkiem i odblaskowym paskiem,
- opaska na rękę z testerem UV,
- papierowe torebki upominkowe z logo.
2) Część 2 - realizacja i dostawa oznakowanych gadżetów tj.:
- kubek latte magic,
- kompas – zegar słoneczny w drewnianym etui,
- zestaw osłon na szyby samochodowe.
4. Zamawiający wymaga, aby realizacja przedmiotu zamówienia nastąpiła na warunkach i zasadach określonych we Wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 5, a także zgodnie
z Opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1.
5. W celu oceny gadżetów w zakresie kryterium „jakość” gadżetów oraz potwierdzenia,
że oferowane gadżety promocyjne odpowiadają wymaganiom Zamawiającego, Wykonawca składa próbki gadżetów promocyjnych analogicznie do przedmiotów określonych
w zamówieniu w formie fizycznej (po jednej sztuce każdego gadżetu) wraz
z przykładowym oznakowaniem. Wykonawca ma możliwość przygotowania próbek gadżetów promocyjnych zgodnie z wymaganiami wskazanymi w załączniku nr 1 do SIWZ
lub przedstawienia próbek gadżetów promocyjnych dotychczas wykonanych
pod warunkiem, że nadruki na tych przedmiotach będą odpowiadać technikom nadruku wskazanym przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ (jeśli takie istnieją).
Po upływie ostatniego terminu na złożenie odwołania Zamawiający na wniosek Wykonawców, których oferty nie zostały wybrane zwróci dołączone do oferty próbki,
bez względu na stopień zużycia spowodowany przeprowadzonymi testami. Zamawiający pozostawi w dokumentacji przetargowej próbki dostarczone przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą i wybrana do realizacji umowy.
6. Wykaz produktów oraz wymagania dotyczące nadruku na gadżetach promocyjnych określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ). Jeśli załącznik
nie posiada wymagań dotyczących nadruku Wykonawca ma obowiązek przedstawienia propozycji zadruku)
7. Nadruk logotypów na gadżetach promocyjnych będących przedmiotem umowy, Wykonawca dokona według wytycznych określonych przez Zamawiającego.
8. Przed przystąpieniem do produkcji docelowej gadżetów promocyjnych objętych zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu,
do zaakceptowania projektów i wzorów gadżetów promocyjnych.
9. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia wykonanego przedmiotu umowy na własne ryzyko i koszt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
10. Wszelkie znaki towarowe, patenty, nazwy producentów użyte w dokumentacji przetargowej są tylko przykładem zastosowania i służą doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Zamówienie może być zrealizowane przy użyciu produktów równoważnych.
11. W przypadku, jeśli w jakichkolwiek zapisach istotnych postanowień umowy lub w opisie przedmiotu zamówienia lub wymaganiach Zamawiającego opisano przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia w zakresie wymaganych materiałów lub urządzeń oznacza to, że Zamawiający wymaga użycia materiałów lub urządzeń spełniających w stopniu co najmniej takim samym wszystkie wymagania Zamawiającego, jak materiały wskazane przez użycie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia.
12. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Wykonawca jest zobowiązany do szczegółowej analizy wszystkich dokumentów załączonych do SIWZ, celem uwzględnienia w złożonej ofercie kosztów wszystkich prac i czynności, które są przewidziane do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia;
2) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi
i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia w założeniach do obliczenia ceny ofertowej;
3) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy;
4) wskazanie przedstawiciela Wykonawcy, z którym będą uzgadniane wszelkie ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia.
13. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych oraz nie przewiduje się ograniczeń
w zakresie ilości części, na które Wykonawca może złożyć ofertę.
14. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia oraz zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy.
15. Zamawiający nie przewiduje zamówienia, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy.
16. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko
dla Wykonawców, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy.
17. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonego zakresu zamówienia w załączniku nr 2 do SIWZ Formularz oferty. |
GuidZP400 |
3e219112-3d08-499a-af1e-f956eae7c476
|
Biuletyn |
546909-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Szczecinie
|
Regon |
01126394600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Potulicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
70-230
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
91 4472000,
|
Zamawiajacy fax |
91 447 20 01
|
Zamawiajacy email |
dzp.sz@amw.com.pl,
|
Adres strony url |
www.amw.com.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.amw.eb2b.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Agencja Mienia Wojskowego
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.amw.eb2b.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
3. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z 23.11.2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r., poz. 2188), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Potulicka 2, 70-230 Szczecin, parter, pok. 18 (kancelaria jawna).
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Realizacja i dostawa oznakowanych gadżetów firmowych do Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie
|
Numer referencyjny |
DZP-OS.2610.277.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest „Realizacja i dostawa oznakowanych gadżetów firmowych do Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
2. Kod CPV: 22462000-6 (materiały reklamowe).
3. Zamówienie zostało podzielone na 2 części:
1) Część 1- realizacja i dostawa oznakowanych gadżetów tj.:
- czyścik do ekranów Epophone,
- pamięć USB U-Twist 16 Gb,
- wieszak na torebkę,
- notes Loko formatu A5 z kieszonkami,
- długopis masowy metalowy Archee,
- mata antypoślizgowa pod telefon,
- zegar biurkowy z pojemnikiem na przybory piśmiennicze,
- zestaw z karteczkami na biurko,
- worek ze sznurkiem i odblaskowym paskiem,
- opaska na rękę z testerem UV,
- papierowe torebki upominkowe z logo.
2) Część 2 - realizacja i dostawa oznakowanych gadżetów tj.:
- kubek latte magic,
- kompas – zegar słoneczny w drewnianym etui,
- zestaw osłon na szyby samochodowe.
4. Zamawiający wymaga, aby realizacja przedmiotu zamówienia nastąpiła na warunkach i zasadach określonych we Wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 5, a także zgodnie
z Opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1.
5. W celu oceny gadżetów w zakresie kryterium „jakość” gadżetów oraz potwierdzenia,
że oferowane gadżety promocyjne odpowiadają wymaganiom Zamawiającego, Wykonawca składa próbki gadżetów promocyjnych analogicznie do przedmiotów określonych
w zamówieniu w formie fizycznej (po jednej sztuce każdego gadżetu) wraz
z przykładowym oznakowaniem. Wykonawca ma możliwość przygotowania próbek gadżetów promocyjnych zgodnie z wymaganiami wskazanymi w załączniku nr 1 do SIWZ
lub przedstawienia próbek gadżetów promocyjnych dotychczas wykonanych
pod warunkiem, że nadruki na tych przedmiotach będą odpowiadać technikom nadruku wskazanym przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ (jeśli takie istnieją).
Po upływie ostatniego terminu na złożenie odwołania Zamawiający na wniosek Wykonawców, których oferty nie zostały wybrane zwróci dołączone do oferty próbki,
bez względu na stopień zużycia spowodowany przeprowadzonymi testami. Zamawiający pozostawi w dokumentacji przetargowej próbki dostarczone przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą i wybrana do realizacji umowy.
6. Wykaz produktów oraz wymagania dotyczące nadruku na gadżetach promocyjnych określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ). Jeśli załącznik
nie posiada wymagań dotyczących nadruku Wykonawca ma obowiązek przedstawienia propozycji zadruku)
7. Nadruk logotypów na gadżetach promocyjnych będących przedmiotem umowy, Wykonawca dokona według wytycznych określonych przez Zamawiającego.
8. Przed przystąpieniem do produkcji docelowej gadżetów promocyjnych objętych zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu,
do zaakceptowania projektów i wzorów gadżetów promocyjnych.
9. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia wykonanego przedmiotu umowy na własne ryzyko i koszt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
10. Wszelkie znaki towarowe, patenty, nazwy producentów użyte w dokumentacji przetargowej są tylko przykładem zastosowania i służą doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Zamówienie może być zrealizowane przy użyciu produktów równoważnych.
11. W przypadku, jeśli w jakichkolwiek zapisach istotnych postanowień umowy lub w opisie przedmiotu zamówienia lub wymaganiach Zamawiającego opisano przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia w zakresie wymaganych materiałów lub urządzeń oznacza to, że Zamawiający wymaga użycia materiałów lub urządzeń spełniających w stopniu co najmniej takim samym wszystkie wymagania Zamawiającego, jak materiały wskazane przez użycie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia.
12. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Wykonawca jest zobowiązany do szczegółowej analizy wszystkich dokumentów załączonych do SIWZ, celem uwzględnienia w złożonej ofercie kosztów wszystkich prac i czynności, które są przewidziane do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia;
2) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi
i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia w założeniach do obliczenia ceny ofertowej;
3) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy;
4) wskazanie przedstawiciela Wykonawcy, z którym będą uzgadniane wszelkie ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia.
13. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych oraz nie przewiduje się ograniczeń
w zakresie ilości części, na które Wykonawca może złożyć ofertę.
14. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia oraz zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy.
15. Zamawiający nie przewiduje zamówienia, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy.
16. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko
dla Wykonawców, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy.
17. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonego zakresu zamówienia w załączniku nr 2 do SIWZ Formularz oferty.
|
Cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie należy wykonać i dostarczyć w terminie do 50 dni od dnia podpisania umowy. Termin wykonania i dostawy gadżetów stanowi jedno z kryteriów wyboru ofert.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.amw.com.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku przynależności do grupy kapitałowej wraz z oświadczeniem Wykonawca złoży listę podmiotów należących
do tej samej grupy kapitałowej oraz może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2) W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e)
niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Istotne postanowienia umowy określające szczegółowe warunki i zmiany umowy,
na których Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego stanowią załącznik nr 5 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-06-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
realizacja i dostawa oznakowanych gadżetów Część 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie należy wykonać i dostarczyć w terminie do 50 dni od dnia podpisania umowy. Termin wykonania i dostawy gadżetów stanowi jedno z kryteriów wyboru ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest „Realizacja i dostawa oznakowanych gadżetów firmowych do Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
2. Kod CPV: 22462000-6 (materiały reklamowe).
3. Zamówienie zostało podzielone na 2 części:
1) Część 1- realizacja i dostawa oznakowanych gadżetów tj.:
- czyścik do ekranów Epophone,
- pamięć USB U-Twist 16 Gb,
- wieszak na torebkę,
- notes Loko formatu A5 z kieszonkami,
- długopis masowy metalowy Archee,
- mata antypoślizgowa pod telefon,
- zegar biurkowy z pojemnikiem na przybory piśmiennicze,
- zestaw z karteczkami na biurko,
- worek ze sznurkiem i odblaskowym paskiem,
- opaska na rękę z testerem UV,
- papierowe torebki upominkowe z logo.
2) Część 2 - realizacja i dostawa oznakowanych gadżetów tj.:
- kubek latte magic,
- kompas – zegar słoneczny w drewnianym etui,
- zestaw osłon na szyby samochodowe.
4. Zamawiający wymaga, aby realizacja przedmiotu zamówienia nastąpiła na warunkach i zasadach określonych we Wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 5, a także zgodnie
z Opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1.
5. W celu oceny gadżetów w zakresie kryterium „jakość” gadżetów oraz potwierdzenia,
że oferowane gadżety promocyjne odpowiadają wymaganiom Zamawiającego, Wykonawca składa próbki gadżetów promocyjnych analogicznie do przedmiotów określonych
w zamówieniu w formie fizycznej (po jednej sztuce każdego gadżetu) wraz
z przykładowym oznakowaniem. Wykonawca ma możliwość przygotowania próbek gadżetów promocyjnych zgodnie z wymaganiami wskazanymi w załączniku nr 1 do SIWZ
lub przedstawienia próbek gadżetów promocyjnych dotychczas wykonanych
pod warunkiem, że nadruki na tych przedmiotach będą odpowiadać technikom nadruku wskazanym przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ (jeśli takie istnieją).
Po upływie ostatniego terminu na złożenie odwołania Zamawiający na wniosek Wykonawców, których oferty nie zostały wybrane zwróci dołączone do oferty próbki,
bez względu na stopień zużycia spowodowany przeprowadzonymi testami. Zamawiający pozostawi w dokumentacji przetargowej próbki dostarczone przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą i wybrana do realizacji umowy.
6. Wykaz produktów oraz wymagania dotyczące nadruku na gadżetach promocyjnych określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ). Jeśli załącznik
nie posiada wymagań dotyczących nadruku Wykonawca ma obowiązek przedstawienia propozycji zadruku)
7. Nadruk logotypów na gadżetach promocyjnych będących przedmiotem umowy, Wykonawca dokona według wytycznych określonych przez Zamawiającego.
8. Przed przystąpieniem do produkcji docelowej gadżetów promocyjnych objętych zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu,
do zaakceptowania projektów i wzorów gadżetów promocyjnych.
9. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia wykonanego przedmiotu umowy na własne ryzyko i koszt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
10. Wszelkie znaki towarowe, patenty, nazwy producentów użyte w dokumentacji przetargowej są tylko przykładem zastosowania i służą doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Zamówienie może być zrealizowane przy użyciu produktów równoważnych.
11. W przypadku, jeśli w jakichkolwiek zapisach istotnych postanowień umowy lub w opisie przedmiotu zamówienia lub wymaganiach Zamawiającego opisano przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia w zakresie wymaganych materiałów lub urządzeń oznacza to, że Zamawiający wymaga użycia materiałów lub urządzeń spełniających w stopniu co najmniej takim samym wszystkie wymagania Zamawiającego, jak materiały wskazane przez użycie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia.
12. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Wykonawca jest zobowiązany do szczegółowej analizy wszystkich dokumentów załączonych do SIWZ, celem uwzględnienia w złożonej ofercie kosztów wszystkich prac i czynności, które są przewidziane do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia;
2) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi
i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia w założeniach do obliczenia ceny ofertowej;
3) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy;
4) wskazanie przedstawiciela Wykonawcy, z którym będą uzgadniane wszelkie ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia.
13. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych oraz nie przewiduje się ograniczeń
w zakresie ilości części, na które Wykonawca może złożyć ofertę.
14. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia oraz zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy.
15. Zamawiający nie przewiduje zamówienia, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy.
16. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko
dla Wykonawców, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy.
17. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonego zakresu zamówienia w załączniku nr 2 do SIWZ Formularz oferty.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
realizacja i dostawa oznakowanych gadżetów Część 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie należy wykonać i dostarczyć w terminie do 50 dni od dnia podpisania umowy. Termin wykonania i dostawy gadżetów stanowi jedno z kryteriów wyboru ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest „Realizacja i dostawa oznakowanych gadżetów firmowych do Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
2. Kod CPV: 22462000-6 (materiały reklamowe).
3. Zamówienie zostało podzielone na 2 części:
1) Część 1- realizacja i dostawa oznakowanych gadżetów tj.:
- czyścik do ekranów Epophone,
- pamięć USB U-Twist 16 Gb,
- wieszak na torebkę,
- notes Loko formatu A5 z kieszonkami,
- długopis masowy metalowy Archee,
- mata antypoślizgowa pod telefon,
- zegar biurkowy z pojemnikiem na przybory piśmiennicze,
- zestaw z karteczkami na biurko,
- worek ze sznurkiem i odblaskowym paskiem,
- opaska na rękę z testerem UV,
- papierowe torebki upominkowe z logo.
2) Część 2 - realizacja i dostawa oznakowanych gadżetów tj.:
- kubek latte magic,
- kompas – zegar słoneczny w drewnianym etui,
- zestaw osłon na szyby samochodowe.
4. Zamawiający wymaga, aby realizacja przedmiotu zamówienia nastąpiła na warunkach i zasadach określonych we Wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 5, a także zgodnie
z Opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1.
5. W celu oceny gadżetów w zakresie kryterium „jakość” gadżetów oraz potwierdzenia,
że oferowane gadżety promocyjne odpowiadają wymaganiom Zamawiającego, Wykonawca składa próbki gadżetów promocyjnych analogicznie do przedmiotów określonych
w zamówieniu w formie fizycznej (po jednej sztuce każdego gadżetu) wraz
z przykładowym oznakowaniem. Wykonawca ma możliwość przygotowania próbek gadżetów promocyjnych zgodnie z wymaganiami wskazanymi w załączniku nr 1 do SIWZ
lub przedstawienia próbek gadżetów promocyjnych dotychczas wykonanych
pod warunkiem, że nadruki na tych przedmiotach będą odpowiadać technikom nadruku wskazanym przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ (jeśli takie istnieją).
Po upływie ostatniego terminu na złożenie odwołania Zamawiający na wniosek Wykonawców, których oferty nie zostały wybrane zwróci dołączone do oferty próbki,
bez względu na stopień zużycia spowodowany przeprowadzonymi testami. Zamawiający pozostawi w dokumentacji przetargowej próbki dostarczone przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą i wybrana do realizacji umowy.
6. Wykaz produktów oraz wymagania dotyczące nadruku na gadżetach promocyjnych określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ). Jeśli załącznik
nie posiada wymagań dotyczących nadruku Wykonawca ma obowiązek przedstawienia propozycji zadruku)
7. Nadruk logotypów na gadżetach promocyjnych będących przedmiotem umowy, Wykonawca dokona według wytycznych określonych przez Zamawiającego.
8. Przed przystąpieniem do produkcji docelowej gadżetów promocyjnych objętych zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu,
do zaakceptowania projektów i wzorów gadżetów promocyjnych.
9. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia wykonanego przedmiotu umowy na własne ryzyko i koszt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
10. Wszelkie znaki towarowe, patenty, nazwy producentów użyte w dokumentacji przetargowej są tylko przykładem zastosowania i służą doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Zamówienie może być zrealizowane przy użyciu produktów równoważnych.
11. W przypadku, jeśli w jakichkolwiek zapisach istotnych postanowień umowy lub w opisie przedmiotu zamówienia lub wymaganiach Zamawiającego opisano przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia w zakresie wymaganych materiałów lub urządzeń oznacza to, że Zamawiający wymaga użycia materiałów lub urządzeń spełniających w stopniu co najmniej takim samym wszystkie wymagania Zamawiającego, jak materiały wskazane przez użycie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia.
12. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Wykonawca jest zobowiązany do szczegółowej analizy wszystkich dokumentów załączonych do SIWZ, celem uwzględnienia w złożonej ofercie kosztów wszystkich prac i czynności, które są przewidziane do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia;
2) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi
i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia w założeniach do obliczenia ceny ofertowej;
3) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy;
4) wskazanie przedstawiciela Wykonawcy, z którym będą uzgadniane wszelkie ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia.
13. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych oraz nie przewiduje się ograniczeń
w zakresie ilości części, na które Wykonawca może złożyć ofertę.
14. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia oraz zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy.
15. Zamawiający nie przewiduje zamówienia, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy.
16. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko
dla Wykonawców, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy.
17. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonego zakresu zamówienia w załączniku nr 2 do SIWZ Formularz oferty.
|
| |