PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ PIECZYWA W TYM PIECZYWA PÓŁCUKIERNICZEGO DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W LEGNICY

Data publikacji 2020-06-03
Data zakończenia 2020-06-10 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy
Miejscowość Legnica
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 547038-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158100009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pieczywa, w tym pieczywa półcukierniczego, szczegółowo opisanego w załączniku ofertowym 2A (formularzu asortymentowo-cenowym), który stanowi integralną część niniejszej specyfikacji.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3.Sposób realizacji przedmiotu zamówienia oraz sam przedmiot zamówienia określa również projekt umowy znajdujące się w Rozdziale XVII siwz.
4.Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a uPzp - Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przy użyciu standardów jakościowych odnoszących się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 da72c7be-9ee3-483d-be0e-56861517ef6a
Biuletyn 547038-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy
Regon 39099944100000
Zamawiajacy adres ulica J. Iwaszkiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Legnica
Zamawiajacy kod pocztowy 59-220
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon (076) 721 11 26,
Zamawiajacy fax (076) 721 11 27
Zamawiajacy email zam.publiczne@szpital.legnica.pl,
Adres strony url www.szpital.legnica.pl
Adres strony internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_legnica
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_legnica oraz www.szpital.legnica.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_legnica oraz www.szpital.legnica.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_legnica
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny dopuszczone jest składanie ofert w formie papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, 59-220 Legnica, ul. Iwaszkiewicza 5, Kancelaria
Nazwa nadana zamowieniu PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ PIECZYWA W TYM PIECZYWA PÓŁCUKIERNICZEGO DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W LEGNICY
Numer referencyjny WSzSL/FZ-31/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pieczywa, w tym pieczywa półcukierniczego, szczegółowo opisanego w załączniku ofertowym 2A (formularzu asortymentowo-cenowym), który stanowi integralną część niniejszej specyfikacji. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.Sposób realizacji przedmiotu zamówienia oraz sam przedmiot zamówienia określa również projekt umowy znajdujące się w Rozdziale XVII siwz. 4.Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a uPzp - Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przy użyciu standardów jakościowych odnoszących się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2020-07-01T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Zamówienie w ramach umowy należy zrealizować w terminie od 01-07-2020 r. do 05-01-2022 r. od zawarcia umowy. Klauzula obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO na potrzeby udzielenia zamówienia publicznego oznaczonego WSzSL/FZ-31/20 Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, ul. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica (dalej: „Szpital”). Kontakt tel.: 76 72 11 000 (centrala telefoniczna); Szpital wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować pod adresem: iod@szpital.legnica.pl, Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2004 Nr 19, poz. 177 z późn. zm.), (dalej „ustawa Pzp”)w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, Zamówieniem publicznym na potrzeby którego będą przetwarzane Pana/Pani dane osobowe jest zamówienie publiczne, któremu towarzyszy niniejsza klauzula (dalej: „Zamówienie”), Dane osobowe i kategorie Pani/Pana danych osobowych przetwarzane na potrzeby postępowania wynikają bezpośrednio z SIWZ Zamówienia, Szpital przetwarza w szczególności imię, nazwisko, dane teleadresowe, informacje o kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym, dane zawarte w rejestrach publicznych (KRS, CEIDG), Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych przede wszystkim będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp;, a także podmioty przetwarzające działające na zlecenie Szpitala (np. dostawcy usług IT, kancelarie prawne) oraz pracownicy i współpracownicy Szpitala, Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp, Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane przez Szpital do odbiorcy w państwie trzecim, W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; co do zasady Pana/Pani prawo do usunięcia, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych jest istotnie ograniczone, w szczególności nie przysługuje Panu/Pani: 1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Zamawiający informuje, że: W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.________________ ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczeń ani dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 3 uPzp
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczeń ani dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczeń ani dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 2 uPzp
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą (którą stanowi formularz ofertowy - druk oferty stanowiący Załącznik nr 2 do siwz wraz z Załącznikiem nr 2A - Formularzem asortymentowo-cenowym w zakresie którym Wykonawca składa ofertę): 1.1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w załączniku 1 do Siwz; informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 1.2. Pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza) do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców występujących wspólnie lub dla osoby, o ile ofertę składa pełnomocnik; treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy złożyć z ofertą w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). 3.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – oświadczenie zobligowany będzie złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (Prosimy nie składać oświadczenia wraz z ofertą - Zamawiający zamieści wzór oświadczenia na stronie internetowej razem z informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp).Uwaga: Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, gdyż ich nie postawił.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe W niniejszym postępowaniu Zamawiający umożliwia Wykonawcom składanie ofert w postaci elektronicznej oraz w formie papierowej. Uprzejmie zawiadamiamy, iż niniejsza siwz zawiera odpowiednie instrukcje związane zarówno z możliwością składania ofert zarówno w formie papierowej, jak i elektronicznej
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Dopuszcza się zmianę umowy w przypadku przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego, przy czym za ofertę korzystniejszą uważana będzie oferta z niższą ceną przy zastrzeżeniu, ze oferowany asortyment będzie posiadła cechy nie gorsze niż zaoferowany w złożonej ofercie. 2. Z uwagi na brak możliwości ustalenia ilości pacjentów oraz związanych z tym rodzajem diet dopuszcza się zmianę dotyczącą okresu obowiązywania umowy określonego w §9 (przedłużenia jej trwania) w zakresie jej niezrealizowanej asortymentowo części jednak nie dłużej niż na okres kolejnych 4 miesięcy, ale nie dłużej niż do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Zmiany wymienione w ust. poprzedzających mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego przesłany w formie pisemnej. 4. Zamawiający dopuszcza również zmianę umowy w zakresie należnego Wykonawcy wynagrodzenia w następujących przypadkach: 1) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), 2) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 4) w przypadku zmian zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcę 5. Zmiany, o których mowa w ust. 4 pkt 1-3 będą powodowały zmianę wynagrodzenia Wykonawcy o wartość równą kosztom, które Wykonawca poniesie lub zaoszczędzi w związku ze zmianą regulacji prawnych wskazaną w ust. 1 niniejszego paragrafu na zasadach opisanych w ust. 6 poniżej. 6. W przypadku zmiany, o której mowa: 1) w ust. 4 pkt 1) zmiana VAT następować będzie automatycznie w przypadku zmiany przepisów, bez zmian dotychczasowej kwoty netto i bez konieczności podpisywania aneksu do umowy, jednak za uprzednim pisemnym zawiadomieniem drugiej Strony przy czym zmiana ta następować będzie z dniem obowiązywania nowych przepisów w tym zakresie, 2) w ust. 4 pkt 2) i/lub pkt 3) i/lub pkt 4) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość zmiany całkowitego kosztu Wykonawcy w odniesieniu do wykonania zamówienia określonego niniejszą umową jaka będzie bezpośrednim wynikiem wejścia w życie tych zmian; przy czym w sytuacji zmian, o których mowa w ust. 4 pkt 2) i/lub 3) i/lub 4) mogących powodować wzrost kosztu wykonania zamówienia po stronie Wykonawcy wzrost wynagrodzenia Wykonawcy z tym związany może nastąpić wyłącznie w sytuacji udowodnienia i odpowiedniego udokumentowania przez Wykonawcę zarówno samego wzrostu tych kosztów jak również ich wysokości. Zmiana wysokości wynagrodzenia możliwa będzie wyłącznie w przypadku złożenia przez Wykonawcę stosownego wniosku i udowodnienia zawartych w nim twierdzeń, nie później niż w terminie 30 dni liczonych od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających daną zmianę, przy czym zmieniona wysokość wynagrodzenia w razie uznania przez Zamawiającego zasadności złożonego przez Wykonawcę wniosku obowiązywać będzie od dnia jego złożenia, jednak nie wcześniej niż od daty wejścia w życie przepisów wyprowadzających te zmiany. W takiej sytuacji Wykonawca wystawi fakturę korygującą z terminem zapłaty, o którym mowa w § 3 ust. 2. 7. W przypadku, jeżeli Wykonawca złoży i udokumentuje wniosek po upływie 30-dniowego terminu, o którym mowa w ust. 6 pkt 2, zmiana wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia złożenia udokumentowanego wniosku.
IV 4 4 data 2020-06-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)